- Waardering
- 25
De laatste tijd doen somber weer en knettergekke automobilisten op een smalle plattelandsweg me vaak aan de dood denken. Ik voel me hier dichter bij de dood, dan in het zogenaamd gevaarlijke São Paulo, waar mensen wel gek zijn, maar wel goed opletten en R.E.S.P.E.C.T. tonen voor fietsers.
Dat ontbreekt hier volledig...
De laatste dagen hoor ik veel advertenties van het WNF.
Ik heb er al vaker aan gedacht een testament te maken... ben ik nu de enige 'perverse' denker hier (OK, ik ben al 39, maar toch)?
En net zoals WNF aangeeft, voor goede doelen (zij krijgen niets ). Dacht natuurlijk aan Esperanto.. maar eventueel andere doelen ben ik nog over aan het nadenken.
Zodadelijk stort ik me weer in het moordlustige verkeer en ik hoop van ganser harte dat ik een helmspiegel te pakken krijg VOOR ik weer word aangereden.. die stomme fietszaak in Wageningen heeft ze niet meer.. en ik wed dat er in heel NL geen meer te krijgen is (afgevallen tijdens een lifttochtje in een Braziliaanse truck met een gat in de vloer...)
Maar, heeft er iemand hier een testament.. hoe oud was je toen je het opmaakte?
Espi (nee niet somber, wel realistisch)
Dat ontbreekt hier volledig...
De laatste dagen hoor ik veel advertenties van het WNF.
Ik heb er al vaker aan gedacht een testament te maken... ben ik nu de enige 'perverse' denker hier (OK, ik ben al 39, maar toch)?
En net zoals WNF aangeeft, voor goede doelen (zij krijgen niets ). Dacht natuurlijk aan Esperanto.. maar eventueel andere doelen ben ik nog over aan het nadenken.
Zodadelijk stort ik me weer in het moordlustige verkeer en ik hoop van ganser harte dat ik een helmspiegel te pakken krijg VOOR ik weer word aangereden.. die stomme fietszaak in Wageningen heeft ze niet meer.. en ik wed dat er in heel NL geen meer te krijgen is (afgevallen tijdens een lifttochtje in een Braziliaanse truck met een gat in de vloer...)
Maar, heeft er iemand hier een testament.. hoe oud was je toen je het opmaakte?
Espi (nee niet somber, wel realistisch)