XXL Nutrition

Testament?

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Esperantisto
Kan je geen spiegel op je stuur monteren ipv op je helm?


Nee

- ik wil niet voor joker fietsen


LOL, en hoe ziet dat er dan uit op een helm? :D

stel me dan zo'n fiets helm voor met zo'n zijspiegel erop a la "Honey I shrunk the kids" voor.... :D
 
Originally posted by NewbieNeo
stel me dan zo'n fiets helm voor met zo'n zijspiegel erop a la "Honey I shrunk the kids" voor.... :D
:roflol:
 
Eh, heren.. een spiegel is echt niet raar. De spiegel die ik kwijt ben had een doorsnede van plm 1 of 2 euro. Hoe dichter een spiegel bij het gezicht zit, des te kleiner kan die zijn.. vandaar dat spiegels op vrachtwagens zo enorm groot zijn.
Een spiegeltje aan de achterkant van een brilleglas is heel klein, maar je hebt toch een heel groot blikveld (zegt men).
Een andere reden om een spiegel te willen hebben is dat ik bij ontspannen fietsen in de triathlon-houding zit en daarom te ver voorover gestrekt lig om makkelijk achterom te kijken. Gaat ook op voor ligfietsers.

Inmiddels heb ik de rustigste route gekozen (3-4 km langer) en een briljant idee gekregen... (toch weer 3x gesneden, 1x door een auto, 2x door een brommer op de brug waar je ze niet aan kunt horen komen van achteren ivm ander verkeerslawaai). Het had vaker kunnen zijn als ik niet defensief had gereden...

Nu mijn briljante idee:
Is het mogelijk zelf een testament in elkaar te zetten door een voorbeeldtestament te nemen en datgene wat van toepassing is, er in te schrijven, vervolgens 2 getuigen vragen om te tekenen en dat dan in je geldkistje of zo bewaren eveneens 2 kopieën voor de getuigen?

Iemand (Ilya?) die daar iets meer over zou kunnen zeggen.

Ik heb nl. geen zin een kapitaal kwijt te zijn aan die geldwolven-notarissen als je het ook zoveel goedkoper zelf kunt doen. Of heb ik te veel Agatha Christie romannetjes gelezen?

Espi
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Esperantisto


Klopt.. JUIST wanneer ik dus over de weg rijd waar dat al (buitenland) dan niet (NL, B, D) is toegelaten houd ik me tot op de decimaal achter de komma aan de verkeersregels. Alleen als een verkeerslicht geen fiets kan detecteren rijd ik uiteraard door wanneer dat veilig is..
Jaja, een verkeerslicht dat geen fiets kan detecteren hè .... Op fietspaden staan die meestal niet, dus geen verkeersregels overtreden? ??? Nja, beh. als je een fiets zonder metaal hebt, natuurlijk, dan moet je gewoon een halterschijf o.i.d. meenemen :)

En on-topic: als ik dood ga, gaat mijn geld wel naar mijn familie (ouders en broers) ... Boeit me niet zoveel, want ik heb nu niemand in mijn buurt van wie ik denk dat zij/hij het geld beter zou kunnen krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven