Fitness Seller

TestBunny: Under (re)construction

Bezoekers in dit topic

TestBunny

Cool Novice
Lid geworden
21 okt 2016
Berichten
70
Waardering
75
Lengte
1m67
Massa
69kg
Vetpercentage
10%
Hey big guys.

Ik lees al een zeer lange tijd op dit forum mee, reageer soms via een ander account, maar ga nu een log bijhouden (anoniem dus).

Voordat ik een hoop reacties krijg zoals: "Doseringen zijn maf, je stats zijn kut, je bent te vroeg begonnen met kuren " etc.
Klopt. Bespaar jezelf de tijd.

Dit is een experiment om te kijken hoe ver we kunnen gaan.

Deze kuurlog zal puur informatief en voor het amusement zijn.
Hij zal ook gericht zijn op het herstel van een zwaar auto ongeluk en de complicaties die hierdoor zijn ontstaan.. (Zie achtergrond)
Vooral de logs van Strive4muscle en ikke 20 hebben ervoor gezorgd dat ook ik mijn ervaringen wil delen.

Huidige cycle:

Week 1-3 (Cut)
(Done)
250mg test E (HG)
375mg Tren ace
T3 75mcg
MK 677 - 20mg

Week 4-16 (Bulk) (14-10-2016 gestart)
500mg test E (HG) (Als ik stil sta gaat deze omhoog tot max 800mg)
1000mg bold
500mg primo
375mg mast p
375mg tren ace.
50mcg t3
MK 677 - 20mg

Zal er heel misschien nog ergens tussendoor 3 weekjes methyltren op 1mg pre workout ingooien.

Week 16-20 (Cut)
375mg test e
700mg bold
375mg primo
475mg mast p
437,5mg tren ace
175mg trestolone
3,5mg methyltren (pre workout)
75mg t3
Leanbombs 100mg e.d.
MK 677 - 20mg

Maf? Misschien wel ja.

Bloed zal iedere 2.5 maand gecontroleerd worden: Bloeddruk wordt ook op gelet.
Supplementen:Cayenne peper, meidoorn, Omega 3-6-9 + pompoenpitolie b12 + vitamine d6.

Stats:
1.67cm
75kg (Nuchter na ontlasting)
12/13% BF.
*Ik mis veel massa op mijn benen, deze train ik ook 3x pw op high reps.. heel zwaar kan ik niet gaan aangezien mijn knie/heup dit niet toelaat.

02-10-2016 depleted: 67,2kg
14-10-2016: 74kg
20-10-2016: 75,2kg
24-10-2016 75,5kg
26-10-2016: 75,6kg
2-11-2016 77,2kg (Hierna vocht afgedreven)
9-11-2016 76,2

Voeding
+- 4000 kcal
E: 300
KH: 450
V: 111
Minimaal 90% clean, ontiegelijke honger door de tren.

Achtergrond:
Ik heb 4 trainingsjaren achter de rug en kom van een magere 50kg en ook nog skinnyfat.
Verschillende complicaties door een zwaar auto-ongeluk eind 2014 waarbij de bestuurder doorreed: Knieproblemen, heup/bekken problemen, rugproblemen en vastzittende zenuwen waardoor 1 kant van mijn lichaam instabiel is en een krachtverlies heeft van een 15-20% heeft.
Inmiddels bij enorm veel medische experts geweest: Het enige dat schijnt te helpen is een chiropractor (triggerpoint therapie en kraken), maar dit is ook voor korte duur, het lichaam gaat weer terug in de ''oude stand'' als ik niet 1x in de 2 weken ga. Blijkt in de praktijk wat duur te zijn zonder een aanvullende verzekering, dus volgend jaar gaat die op het maximale.

Nu ik dit bovenste stukje teruglees moet ik wel even slikken.. als ik terugdenk dat ik dagelijks pijn had en zelfs moeite had met lopen.. en nu loop ik pijnloos rond met alleen wat stabiliteit en krachtverlies.. nee ik mag niet klagen, ik heb geluk gehad :)

Kuurverleden:
Test 375
Test 750- 400 deca - 400 mast - 30mg ed dbol

Trainingsschema:
Het trainingsschema is gericht op het bijspijkeren van mijn benen aangezien dit mijn zwak punt is.
Dag 1: Rug/biceps
Dag 2: Benen + abs
Dag 3: Chest/tri
Dag 4: Benen Schouders
Dag 5: Rust
Dag 6 = terug bij dag 1 beginnen
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je eerder moet kijken naar je voeding en training. Als je dit soort doseringen nodig hebt om te gainen is er iets zwaar mis lol
 
Denk dat je eerder moet kijken naar je voeding en training. Als je dit soort doseringen nodig hebt om te gainen is er iets zwaar mis lol
Geloof dat ik (zover ik weet) nergens heb gezegd dat ik moeite heb met gainen? Maar ik snap je reactie, doseringen zijn zeer hoog/maf :)
 
Geloof dat ik (zover ik weet) nergens heb gezegd dat ik moeite heb met gainen? Maar ik snap je reactie, doseringen zijn zeer hoog/maf :)
Wat is de reden om deze doseringen te pakken?
 
Wat is de reden om deze doseringen te pakken?
Puur een experiment om te kijken hoe ver we kunnen gaan en wat het zal geven.
Doel is uiteindelijk om op 80kg rond de 8% uit te komen :)


OT: Gister een zeer lekkere borsttraining/triceps training gehad.
Nog wat extra benen gepakt omdat ik vandaag een extra rustdag heb.

Benchpress:
5x60kg
5x80kg
11x90kg
10x90kg
8x90kg
8x80kg
20x60kg

Incline machine press (langzaam)
3x8 2 plates elke kant
1x7 2 plates elke kant

Pullovers
4x12x34kg

Cable Flyes:
10kg elke kant 3 sec knijpen
4x10 reps.

Triceps
CGBP:
4x8 80kg
2x15x 60kg

Tricep single arm extensions: (4 sec negatives)
3x15x 5kg elke kant

Leg extensions - bodyweight lunges - hamstring machine giantsets alles 15 reps , 5 rondjes.

Dood!
 
Doseringen zijn indd heel erg hoog. Als je nou nog 2/3 compounds nam en die wat aan de hoge kant had gedoseerd had ik gezegd, oke kan wel.. Maar dit is overdreven om te gainen :p

Eerste 3 weken echt proberen zo laag mogelijk te komen met je vp. 12-13% is te hoog om een bulk te beginnen. Voor de rest mag je wel dikke resultaten verwachten als je gear legit is. Aangezien al deze middelen en deftige doseringen. Zorg dat je voeding on point is! Benieuwd wat trestolone je gaat brengen.

Verder top dat je bloed laat checken.
 
Oke succes kerel
Doseringen zijn indd heel erg hoog. Als je nou nog 2/3 compounds nam en die wat aan de hoge kant had gedoseerd had ik gezegd, oke kan wel.. Maar dit is overdreven om te gainen :p

Eerste 3 weken echt proberen zo laag mogelijk te komen met je vp. 12-13% is te hoog om een bulk te beginnen. Voor de rest mag je wel dikke resultaten verwachten als je gear legit is. Aangezien al deze middelen en deftige doseringen. Zorg dat je voeding on point is! Benieuwd wat trestolone je gaat brengen.

Verder top dat je bloed laat checken.
Thanks both!

Weet dat het gekkenwerk is, maar het budget laat het nu toe. :)
Strive4muscle ik heb hetzelfde melk als jou :)
 
In succes met je kuur ben benieuwd wat je gaat pakken
 
Imo niet zo al te gek qua doseringen, zie alleen het nut niet om primo en mast te nemen. Je 2e gedeelte van de cut lijkt me ook zwaar overkill, zou gewoon lekker test/bold/tren/primo pakken en de rest van de bende er uit gooien. Methyltren is misschien wel leuk als PWO, maar zie het nut er niet in om daarbovenop nog lean bombs en trestolone te nemen. Lijkt me ook wel lief voor je lever, lean bombs, methyltren EN trestolone zijn allemaal 17a en in deftige doseringen.

Als je budget het toe laat zou ik persoonlijk alles er uit gooien, bulken op high test, cutten op test/mast/tren/evt bold en dan gewoon HGH mee laten lopen.

Al ben ik wel benieuwd naar het effect op je bloedwaarden/bloeddruk/hartslag etc, met name je 2e cut ziet er naar uit dat het alles zwaar de grond in gaat trappen.
 
Imo niet zo al te gek qua doseringen, zie alleen het nut niet om primo en mast te nemen. Je 2e gedeelte van de cut lijkt me ook zwaar overkill, zou gewoon lekker test/bold/tren/primo pakken en de rest van de bende er uit gooien. Methyltren is misschien wel leuk als PWO, maar zie het nut er niet in om daarbovenop nog lean bombs en trestolone te nemen. Lijkt me ook wel lief voor je lever, lean bombs, methyltren EN trestolone zijn allemaal 17a en in deftige doseringen.

Als je budget het toe laat zou ik persoonlijk alles er uit gooien, bulken op high test, cutten op test/mast/tren/evt bold en dan gewoon HGH mee laten lopen.

Al ben ik wel benieuwd naar het effect op je bloedwaarden/bloeddruk/hartslag etc, met name je 2e cut ziet er naar uit dat het alles zwaar de grond in gaat trappen.
Thanks voor je input, altijd welkom! :)

Mee eens, ben zelf ook nog over die laatste fase aan het twijfelen, dit is hoe ik het voorlopig heb opgezet i.v.m. de mix die ik pak. Wellicht gewoon low test high tren..

In succes met je kuur ben benieuwd wat je gaat pakken
Welkom!
 
In! Dit wordt wel interessant denk ik zo :p

Ik ga zelf ook die trestolone pakken over enkele weken.

Veel succes
 
ik lees ook even gezellig mee! :)
 
Trestolone moet de ultieme bulk aas zijn wat ik er over lees, lijkt me eeuwig zonde om die in de cut te pakken..
 
Trestolone moet de ultieme bulk aas zijn wat ik er over lees, lijkt me eeuwig zonde om die in de cut te pakken..
dat is toch dat ment? of ben ik verkeerd
 
Met deze doseringen zal hgh ook wel mooie toevoeging zijn.
En doe dan ook slin erbij als je toch bezig bent.
 
Iemand wat meer informatie over Trestolone? Kan er niet zo gek veel over vinden
 
dat is toch dat ment? of ben ik verkeerd

Nee heb je goed inderdaad. Lijkt best leuk spul, zou 5 keer sterker dan Tren moeten zijn maar zonder sides enzo blabla. Als 't niet zo duur was en zo belachelijk laag gedoseerd had ik 't m'n komende kuur ook mee laten lopen.
 
Met deze doseringen is het noodzakelijk om hgh erbij te nemen.. je lichaam gaat dit namelijk niet allemaal gebruiken wat jij erin doet , kwa gewicht en dergelijke heb je dit nog lang niet nodig.

Maar het is een leuk experiment .. dus succes !!
 
Back
Naar boven