AndroidHealthClinic

TestBunny: Under (re)construction

Bezoekers in dit topic

Op zich een heel ongewoon log om te volgen. Vooral omdat er gekuurd wordt met 2-3gram roids op zo een bescheiden lichaamsgewicht.
Ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Veel succes @TS
Thanks!

Waar kom je vandaan?
Limburg.


Moet zeggen dat ik me zo enorm depleted als wat voel op het moment.. maar goed, hoort er natuurlijk bij.
Gezien mijn lichamelijke beweging (Minimaal uurtje fietsen/lopen per dag en 2000 kcal food.) merk ik gewoon dat ik veel te weinig binnenkrijg, maar het gewicht vliegt er wel vanaf.
Vanmorgen 70.3kg zo plat als wat :')

Probeer het gewoon zo lang mogelijk vol te houden, weekje of 5 moet zeker nog lukken, daarna licht cutten in de cruise 4wk en dan gaat het geweld beginnen :)
 
Thanks!


Limburg.


Moet zeggen dat ik me zo enorm depleted als wat voel op het moment.. maar goed, hoort er natuurlijk bij.
Gezien mijn lichamelijke beweging (Minimaal uurtje fietsen/lopen per dag en 2000 kcal food.) merk ik gewoon dat ik veel te weinig binnenkrijg, maar het gewicht vliegt er wel vanaf.
Vanmorgen 70.3kg zo plat als wat :')

Probeer het gewoon zo lang mogelijk vol te houden, weekje of 5 moet zeker nog lukken, daarna licht cutten in de cruise 4wk en dan gaat het geweld beginnen :)
Al een plan voor na je cruise?
 
Kracht is ver te zoeken.. flink depleted.. foto'tje van schoudertraining (alles 20 reps) van net.
15rfngm.png
 
update! :P
 
Terug van weggeweest

Toch de omslag gemaakt naar de bulk. Als ik ga cutten wordt het gewoon weer vanouds op test only.. gaat voor mij een stuk makkelijker dan met bijv. tren en bold door de sides.
Nu eerst massa pakken! Op naar de 85kg!

Een paar pics nog, gewicht is momenteel +-75kg: eerste is in de rust.. aders komen nog redelijk leuk door :)
Iedere keer als ik mijn delts aan het trainen ben draaien de hoofdjes, leuk om te zien! :)

2z9ij5d.jpg

2j17rtj.jpg
2lael4x.jpg

Zoals te zien is houd ik wel al wat vocht vast.. achja hoort erbij zullen we maar zeggen :)
 
cutten doe je op test only? welke dosering dan? met/zonder t3? :D
 
cutten doe je op test only? welke dosering dan? met/zonder t3? :D
375mg test E met 50-75mcg t3.

Gaat voor mij een stuk makkelijker dan op andere compounds.. voel me al snel moe en futloos op tren enz.. krijg ik nog minder gedaan ook qua cardio etc :)
 
Het enige wat je dan mist is een zieke shape, maar kan natuurlijk altijd zo
 
Goeie delts maat! Blijven knallen nu :p
 
Tijdje niet meer gekeken in dez log maar serieus.. wat een slecht fysiek voor die belachelijke doseringen
 
Tijdje niet meer gekeken in dez log maar serieus.. wat een slecht fysiek voor die belachelijke doseringen
Vind ik ook ja :(
Ik word helaas gedwongen en krijg prikjes in mijn bil terwijl ik het niet wil :(
Dit was mijn sinterklaasgedicht, doei.

Update:77kg aangetikt omw naar de 85. :D

Armen nu tijdens de trainingen een dikke 43cm.
Kracht is hoger dan het ooit is geweest en iedere training kan ik er nog gewicht bijschuiven, me gusta! :D
 
Vanmorgen 77.9kg.

PR's op alles, gaat heeeeeeeeeeerlijk.. Pullups +40kg voor 5 reps :D
 
Back
Naar boven