XXL Nutrition

Tested Performance - Tested Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Tested Performance bevat extreem krachtige en unieke ingrediënten die allemaal extreem geconcentreerd zijn. Daarom zul je enorme resultaten boeken; vanaf de eerste dosering. Performance tot het maximum! Met Tested Performance ga je harder trainen, kun je zwaarder tillen, pak je meer herhalingen, herstel je sneller en bouw je in een record tempo droge spiermassa. Voel en zie het verschil!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1,5 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Capsules dus geen smaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? 5 capsules een half uur voor het trainen
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering, aantal samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, tot nu toe de beste pwo die ik gebruikt heb en veel goedkoper dan alle andere producten die ik geprobeerd heb.

Mijn review:

Op de FIBO heb ik stapels samples gekregen van de vele aanwezige supplementen merken. Bij Tested Nutrition kreeg ik een handvol met Tested Performance sampletjes in mijn tas gedrukt.

Ik heb een aantal Performance samples aan vrienden gegeven en de rest gehouden om zelf te proberen. De resultaten die de samples mij gaven waren super, keiharde focus/energie en kracht tijdens mijn trainingen, echt veel beter dan pwo's die ik eerder heb geprobeerd. Ook bleef de werking constant en zakte deze niet in.
Nadat mijn samples op waren heb ik bij bodyenfitshop een potje gekocht voor 24,90, hier heb ik ongeveer 1,5 maand mee gedaan op 5 capsules voor de training. 5 capsules was voor mij de perfecte dosering, bij 4 voelde ik te weinig en bij 6 capsules was het effect te heftige/sterk (beetje duizelig, zenuwachtig).
Ik heb 1,5 maand heerlijk getraind op Tested Performance en ga het product zeker weer aanschaffen, voor mij de beste PWO verkrijgbaar.

tested_performance.jpg
 
Lekker product inderdaad, goede ingredienten(!) o.a. Creatine HCL, N-Carbamylglutamate en Astragin. Voor een hele nette prijs.
Performance Toppertje van Tested!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bumpje. Ik wil deze binnenkort aanschaffen. Is er iemand die ook ervarinf heeft met het product?
 
Ik heb hem nu binnen ga hem zo proberen @ legsday
 
Maat van me was zeer tevreden daarover, hijs verhuizer. Hele dag lang heeft ie baat aan 1 dosis van tested P. Dus ze zouden niet zo slecht moeten zijn
 
20 min na inname 4 vd 5 pills van 1 dosering heart rate al goed omhoog, zal zo eens posten wat legsday heeft gedaan ;)

Edit: lekker getraint benen zijn helemaal kapot 20kg leggpress meer 3 sets van 8 nu 200kg ipv 180. Hartslag gaat lekker snel omhoog en was soms even buiten adem maar zeker meer kracht
 
Laatst bewerkt:
Heb vandaag 5 capsules genomen, drie kwartier tot een uur voor het hardlopen. Aan de hand van de beschrijving volgens de producent zal ik mijn bevindingen er onder schrijven, zodat het een overzichtelijk geheel blijft :)


Voordelen van Tested Performance:

-Ontzettend sterk effect bij een zeer lage dosering

Dit geloof ik wel. Zelf heb ik per direct de hoogst mogelijk dosering aangehouden, namelijk 5 capsules, dit was voor mij echter iets teveel van het goede. 5 x 3730 mg + 50 mg Astragin komt neer op 18900 mg werkzame stoffen, alles behalve een lage dosering als ik het vergelijk met Noxipro, mijn andere pre-workout. Vanmorgen heb ik ze rond 10 uur ingenomen op een nuchtere maag, ik crashte pas voor 2 uur geleden en heb op het moment van schrijven nog steeds het gevoel dat product in mijn lichaam aan het huishouden is.

-Makkelijk te doseren en in te nemen

Het zijn capsules dus ja, het is makkelijk te doseren en in te nemen

-Zeer goede oplosbaarheid in water

Zolang je het gewoon in de capsules laat zul je hier nooit achter komen? ;)

-Alle top ingrediënten in 1 product

De lijst ziet er inderdaad veelbelovend uit:

- Creatine HCL
- Arginine Ethyl Ester
- N-Carbamylglutamate
- 1,3 Dimethylamylamine
- Cafeïne Anhydrous
- Astragin


-59x sterker dan gewone Creatine

Geen idee... Mijn boerenverstand zegt mij dat creatine gewoon creatine is, ongeacht de chemische verbinding. Volgens mij blijft dit dan ook een omstreden onderwerp?

-Slechts 3-6 capsules per training

5 was voor mij meer dan zat (lees: veel te veel)

-Sneller herstel na een training

Aan de hand van de ingrediëntenlijst zie ik geen werkzame stof die hier voor moet zorgen?

-7.5 maal sterker dan Arginine

Ik gok dat ze hier doelen op het ingrediënt N-Carbamylglutamate. Wat dan weer jammer is, is dat studies hebben aangetoond dat dit ingrediënt eenmaal oraal ingenomen zijn werking verliest

-Meer uithoudingsvermogen

Dit heb ik niet waarnemen over een afstand van 6 kilometer. Wel had ik het gevoel nog veel verder door te kunnen lopen, mocht ik hiervoor gekozen hebben

-Geen opgeblazen gevoel

Waarschijnlijk gokken ze hier op hydrochloride vorm van creatine... Ik heb zelf nooit een opgeblazen gevoel waargenomen, ook niet wanneer ik voor langere tijd creatine monohydraat gebruikte

-Geen vocht vasthouden

Ik neig naar hetzelfde antwoord als hierboven

-Enorme krachttoename

Tijdens cardio is dit moeilijk te beantwoorden. Ik overweeg om de volgende twee keren krachttraining Tested Performance te gebruiken om er vervolgens op terug te komen, zodat ik dit statement adequaat kan beoordelen

-1-3 Maand verpakking

Afhankelijk van je volume, kan je er in ieder geval een maand mee

-Maximaal spiermassa

Uiteraard! Je bent als producent gek wanneer je dit er niet op zou zetten... Iedereen die ook maar enigszins onderlegd is weet dat voeding de sleutel tot maximale spiermassa is!

-Geen oplaadfase

Wederom een verwijzing naar de hydrochloride vorm van creatine, waarbij ik bij mijn voorgaande aanmerking blijf

-Zeer voordelig - 16 tot 24 trainingen!

Zelfde verhaal als hierboven, afhankelijk van je volume. Hoewel dit toch wel vrij accuraat is


Ik heb dit supplement voor € 14,90 bij bodyenfitshop.nl gekocht, tevens komt bovenstaande beschrijving van de website!
 
EDIT DIT STAAT DUS VERKEERD -- GAAT OVER TESTED PRE WORKOUT

Vandaag dit bak met dit spul opengemaakt. M'n Nr1. was op, dus ik ben hier maar eens mee begonnen. Aangeschaft van de op=op aanbieding voor €6,00 dus ik vond het wel eens leuk om te proberen.

Allereerst, het ruikt best lekker, beetje zoals van die roze bubblegum, maar de smaak is echt vreselijk, mierzoet. Maargoed, na even geschrokken te zijn bij de eerste slok heb ik snel de boel achterover gegooid en even de mond gespoeld. (Ben maar begonnen met 1,5 scoops.)

Ik moet zeggen dat de training vandaag interessant verliep. Ik had geen moment last van een beetje in te kakken wat ik wel eens heb op maandag en verder ook weinig rust genomen tussen setjes en oefeningen door, dus dat was opzich goed. Verder viel me ook op dat ik enorm bezweet was, meer dan normaal, eigenlijk helemaal doorweekt, maar dat heeft in ieder geval het idee dat je goed hebt gewerkt.

Of het nou echt door dit product komt valt moeilijk te zeggen. Ik ga het in ieder geval de aankomende weken gebruiken. Het moet toch een keer op heh? Dan kom ik er wel weer op terug.

Vooralsnog onder voorbehoud een *8* :D
 
Laatst bewerkt:
Ben je niet in de war met Tested Pre Workout? Deze pagina gaat namelijk over Tested Performance (capsules) ;)
 
Ben je niet in de war met Tested Pre Workout? Deze pagina gaat namelijk over Tested Performance (capsules) ;)

Ooh oops ik zie 't. Ik had 't gewoon in de seach ingetypt, niet echt lekker gekeken. Nouja. :P Binnenkort maar weer eens langs bij de opticien ;)
 
Ik zie dat het op dit moment in de aanbieding is voor 9,90 bij B&F, ik wil het meebestellen met mn whey perfection bestelling. Heb weinig ervaring met pre wo boosters, behalve dan een proefpakketje maximise intense dat ik eerder had. Dit leek positief effect te hebben, dit lijkt me in grote mate vergelijkbaar, klopt dat?
 
Alle PWO's zijn in zekere zin vergelijkbaar. De samenstelling kan iets verschillen, sommigen maken voor de pomp gebruik van citrulline, andere weer van agmatine. Sommige zijn ook wat zwaarder gedoseerd dan anderen.

Voor €9,90 kan het zeker geen kwaad deze te proberen imo.
 
Hoe zou je deze Tested Performance bekijken in opzicht van Hard! ? Is het beter/slechter of zo'n beetje hetzelfde?

Ben aan't denken om één van deze twee eens aan te schaffen.. Tot hiertoe enkel nog maar gebruik gemaakt van Whey ^^
 
Ik zag dat er ook 1,3 DMMA inzat, dus voor die prijs dat maar eens proberen, wie weet wat 't oplevert. €9,90 is een leuke prijs. :)
 
Whey is niet te vergelijken met zoiets als dit aangezien het een compleet ander doel dient... Aan geen van beide zul je een buil vallen trouwens. Als je liever een drankje hebt kies je Hard!, wil je liever capsules omdat je dat makkelijker vind, dan ga je voor Tested Performance. Persoonlijk is die 5 euro verschil mij om het even, dus ik kijk dan naar de ingrediënten die ik interessant vind en neem bovenstaande keuze in overweging :)
 
5 potjes besteld, hihi
 
Tested performance

Heb vandaag mijn potje binnen gekregen. Tevens die van de aanbieding op body en fitshop. Ben heel erg benieuwd wat het met me gaat doen. Heb nu 5 tabletten ingenomen. Zal zo vertrekken naar de sportschool. Ik zal laten weten hoe het me is bevallen de eerste keer.
 
Heb vandaag mijn potje binnen gekregen. Tevens die van de aanbieding op body en fitshop. Ben heel erg benieuwd wat het met me gaat doen. Heb nu 5 tabletten ingenomen. Zal zo vertrekken naar de sportschool. Ik zal laten weten hoe het me is bevallen de eerste keer.

Lekkerrr:D

- Eldert
 
--

Toen ik in de sportschool kwam voelde ik vrij weinig. Ik begon met een goede warming up met de roeimachine. Hier begon ik wat te voelen. Het voelde net alsof men ogen groter werden. Dit zal wel komen door de focus die het product geeft. Ik vond de energie kick wel tegen vallen. het product beloofd keiharde energie. Ik vond dit meevallen zal morgen 6 capsules proberen. Misschien geeft dit meer effect. Des al niet te min voel ik nu nog steeds (3 uur later) en behoorlijke focus. Beetje onrustig gevoel zegmaar.

succes allemaal

Lourens
 
Back
Naar boven