MuscleMeat

Testex ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

muscelman!!

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2005
Berichten
149
Waardering
1
Lengte
1m81
BBers,

Even een vraagje.. Wat is testex nu eigenlijk precies?? Aan de naam te zien snap ik dat het iets met testosteron is! Maar zou hierover graag wat meer info willen!!

Hier wat of er op het doosje staat! kon geen foto maken sorry!

Voorkant:

Testex Prolongatum
100 mg


Ciclopentilpropionato de Testosterona

Achterkant:

834176.4
Testex Prolongatum
100mg


A.S.S.S.
Laboratorios Q Pharma S.L.
TESTEX PROLONGATUM 100 mg
C.N. 834176


Volgens mij is dit gewoon Test prop toch??

Ik dacht ik vraag het gewoon even, is misschien wel interessant om over te kletsen!

Gr. Muscelman!!
 
Dit haal ik van een UK board af:

' Its testosterone the same as any other test though. Remember its not test prop like many think and doesn't ned to be jabbed so often. Treat it as testosterone cypionate, when working out jab times , pct etc.'
 
Laatst bewerkt:
Dit haal ik van een UK board af:

' Its testosterone the same as any other test though. Remember its not test prop like many think and doesn't ned to be jabbed so often. Treat it as testosterone cypionate, when working out jab times , pct etc.'


Oke geen test prop dus zoals ik dacht.. bedankt voor de info..

Guys graag nog wat meer hierover..
 
testex

Ga binnen enkele maanden testex only kuur doen.

wk 1/10 500mg testex

wk 12/15 Nolvadex 20mg pd

Zal hierover dan ook een kuurlogje over houden aangezien er amper logs over testex te vinden zijn, doe ik ook men bijdrage ;)
 
Testcypionaat is nix interesants aan,duurt langer voor hij inkickt en uitwerkt. Gewoon een langere ester. Hoef je nix meer of minder dan andere esters van te verwachten. Alleen later je nakuur inzetten.

Test is Test
 
Ja die test cypio moet je 3tot4 weken na laatste injectie je nakuur beginnen omdat ie 2 weken langer werkt dan test enanthate.
 
testex leo

Van testex leo houd je wel wat minder vocht van vast dan test e.
 
Heb testex van pharma. Dit is me aangeraden door ex bodybuilder. Deze man is nu wel al 50 jaar, hij heeft wel eigen supplementen shop en is licenciaat in de chemie... In ieder geval testo is inderdaad gwn testo. In europa wordt de voorkeur gegeven aan ethanaat, en in amerika geven ze de voorkeur aan cypionaat.
 
test is idd gewoon test. Tegenwoordig wordt enanthate vaker over cypionate ester gekozen binnen pharma's wegens makkelere synthese en voordeligere chemische eigenschappen voor het maken van de uiteindelijke product. Cyp zie je steeds ook minder vaak terug ook in de US terwijl het een paar jaar terug een stuk meer was. Gebruik binnen europa en oosten is iig wel erg weinig vergelijken met enanthate.
 
test is idd gewoon test. Tegenwoordig wordt enanthate vaker over cypionate ester gekozen binnen pharma's wegens makkelere synthese en voordeligere chemische eigenschappen voor het maken van de uiteindelijke product. Cyp zie je steeds ook minder vaak terug ook in de US terwijl het een paar jaar terug een stuk meer was. Gebruik binnen europa en oosten is iig wel erg weinig vergelijken met enanthate.

Inderdaad heb recent ook gelezen dat het in US moeilijker is om aan cypionaat te raken. Ik denk gwn dat het niets minder is dan ethanaat.
 
Staat hier in Wiki

[Link niet meer beschikbaar]
Spiermassa 18/20
Spierkracht 17/20
Water- en vetretentie 18/20
Vetverlies 0/20
Bijwerkingen 17/20



[Link niet meer beschikbaar]
Spiermassa 18/20
Spierkracht 17/20
Water- en vetretentie 17/20
Vetverlies 0/20
Bijwerkingen 17/20
 
[Link niet meer beschikbaar]
Spiermassa 18/20
Spierkracht 17/20
Water- en vetretentie 18/20
Vetverlies 0/20
Bijwerkingen 17/20



[Link niet meer beschikbaar]
Spiermassa 18/20
Spierkracht 17/20
Water- en vetretentie 17/20
Vetverlies 0/20
Bijwerkingen 17/20

Waars cypionaat, want prop zet je elke dag eh?
 
Testex Prolongatum
Substance: Testosterone cypinoate
Delivery: 1amp/250mg
Manufacturer: Spain, Axxxxx Pharma, S.A.

eknrl0.jpg
 
Maatje van me ging hier erg goed op op 750mg/pw. Succes gozer.
 
Ja die test cypio moet je 3tot4 weken na laatste injectie je nakuur beginnen omdat ie 2 weken langer werkt dan test enanthate.

Kerel als je niet weet waarover je het hebt geef dan aub geen advies.

Cypionate werkt geen 2 weken langer dan enanthaat, max 2 dagen langer dan enanthaat kan ik nog verstaan. Enanthaat en cyp zijn ongeveer gelijk kwa vrijgifte.

Dus ts gewoon 2 weken na laatste Prik je nakuur starten.
 
Back
Naar boven