Fitness Seller

Testikel vraag

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
19 sep 2021
Berichten
23
Waardering
2
Lengte
1m74
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Ik zit nu 9 weken in mijn test e kuurtje 500mg
Neem het 2xpw

Kracht gaat lekker en al 12 kilotjes aangekomen. Voor mn gevoel meer libido etc
Hoe kan het dan dat mijn testikels hetzelfde zijn gebleven? Ik zet geen hcg ernaast?

Kan toch niet zo zijn dat mn gear nep is ik ben flinke massa aangekomen en kracht is insane verbeterd gewoon. Doe nu 19 reps bijv op de bench en het was eerst 5
 
Uit mijn hoofd begon het bij mij rond week 8 te slinken en eigenlijk pas de laatste twee weken opmerkelijk kleiner.
Het lijkt mij dat het alleen maar bevordelijk is dat je gains maakt en de ballen nog gelijk blijven. Al zal Rich Piana er anders over denken.
 
Waarschijnlijk zijn die wel kleiner geworden, maar marginaal kleiner.
 
Oke bedankt! Ja geen idee merk niet veel verschil namelijk. Bedankt voor de reacties!
 
Ik zit nu 9 weken in mijn test e kuurtje 500mg
Neem het 2xpw

Kracht gaat lekker en al 12 kilotjes aangekomen. Voor mn gevoel meer libido etc
Hoe kan het dan dat mijn testikels hetzelfde zijn gebleven? Ik zet geen hcg ernaast?

Kan toch niet zo zijn dat mn gear nep is ik ben flinke massa aangekomen en kracht is insane verbeterd gewoon. Doe nu 19 reps bijv op de bench en het was eerst 5
Mijn ballen zijn nooit gekrompen en ik kuur al even.
 
Niet bij iedereen krimpen de ballen bij toediening van exogene testosteron.

Maar ik zou evengoed HCG gebruiken als ik jou was.
 
Oke! Bedankt voor de tip, dacht dat hcg gezet werd ondertussen begin tot eind, heeft het nu nog wel zin dan? Blijft veel onduidelijkheid over vind ik
 
Waarom vind je het eigenlijk erg als je ballen wat kleiner worden? Lijkt je toempeloer groter, positive thinking.

Hcg kan je ook later mee beginnen, denk maar aan mensen die nooit hcg nemen en dan hun vruchtbaarheid weer willen terugkrijgen dmv een hcg blast protocol.
 
Waarom vind je het eigenlijk erg als je ballen wat kleiner worden? Lijkt je toempeloer groter, positive thinking.

Hcg kan je ook later mee beginnen, denk maar aan mensen die nooit hcg nemen en dan hun vruchtbaarheid weer willen terugkrijgen dmv een hcg blast protocol.

Imo is het beter om iets te voorkomen dan om later te genezen. Vraag maar aan mucci hoe lang het kan duren om shizzle weer aan de praat te krijgen laterna.
 
Imo is het beter om iets te voorkomen dan om later te genezen. Vraag maar aan mucci hoe lang het kan duren om shizzle weer aan de praat te krijgen laterna.
Idd. Denk dat je je vruchtbaarheid wel weer kunt opstarten terwijl je on bent maar je wel mag rekenen op een paar duizend euro’s aan hcg en hmg en een klein jaar vooraleer het op punt staat.

Off gaan was goedkoper maar doe het liever geen tweede keer :o
 
Waarom vind je het eigenlijk erg als je ballen wat kleiner worden? Lijkt je toempeloer groter, positive thinking.

Hcg kan je ook later mee beginnen, denk maar aan mensen die nooit hcg nemen en dan hun vruchtbaarheid weer willen terugkrijgen dmv een hcg blast protocol.
Je zaakje kaalscheren en laag vetpercentage werkt beter.

Je kunt best op lage dosis tijdens je kuur HCG gebruiken (1500iu p/w) fitnessfanaat1998 HCG kan ook in je nakuur in zgn Boost. zijn verschillende opties
 
Idd. Denk dat je je vruchtbaarheid wel weer kunt opstarten terwijl je on bent maar je wel mag rekenen op een paar duizend euro’s aan hcg en hmg en een klein jaar vooraleer het op punt staat.

Off gaan was goedkoper maar doe het liever geen tweede keer :o

Hoe staat het er nu voor met libido/erecties?

Ik zit er ook aan te denken om na de zomer off te gaan.
 
Hoe staat het er nu voor met libido/erecties?

Ik zit er ook aan te denken om na de zomer off te gaan.
Libido is matig maar best oké in vergelijking met de eerste 5-6 maanden. Erecties zijn gewoon goed.

Was even een bittere pil maar had het erger verwacht.
 
Back
Naar boven