Fitness Seller

testjegezondheid.nl? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BRIAN DE VE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
15 apr 2006
Berichten
2.216
Waardering
51
Lengte
1m98
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Iemand ervaring met deze aanbieder van bloedtesten?

http://www.testjegezondheid.nl/


Ik wil binnenkort aan mijn 1e kuur beginnen maar zou eerst willen weten hoe het met de lever en cholesterol etc. gesteld is voordat ik begin.
 
Ze hebben contracten met ziekenhuizen. Bloedprikken en onderzoek word gewoon uitgevoerd door destreffend ziekenhuis.

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 21:20 ----------

Ken ik niet.

http://www.medimark.nl zitten in Amsterdam bij het Leidseplein.

Wat kost een test bij hun?
 
Laatst bewerkt:
Ligt eraan wat je precies allemaal wilt testen. Maar gewoon ALAT, ASAT, GGT, CK en cholesterol is 35 euro, en dan nog bloedafnamekosten = 15 euro, dus 50 in totaal.
 
Ligt eraan wat je precies allemaal wilt testen. Maar gewoon ALAT, ASAT, GGT, CK en cholesterol is 35 euro, en dan nog bloedafnamekosten = 15 euro, dus 50 in totaal.

Thanks. Kan er vrijdag al terecht. Als de waarden goed zijn start ik over 4 weken met de kuur.
 
Ligt eraan wat je precies allemaal wilt testen. Maar gewoon ALAT, ASAT, GGT, CK en cholesterol is 35 euro, en dan nog bloedafnamekosten = 15 euro, dus 50 in totaal.

Dan hebben ze prijsverhoging whehe. Kost me 75.- maargoed beter wat centen uitgeven en wat zekerheid hebben over je gezondheid dan er zomaar lukraak alles in te gooien.
 
Vandaag laten prikken. Snel discreet en zakelijk.
 
Hoe zit het dan als er bijv iets wordt geconstateerd in het bloed?
Kun je dan met deze test gewoon bij de huisarts aankloppen of word de uitslag dan genegeerd of niet serieus genomen.
Als reden dat deze test niet in hun praktijk is uitgevoerd?
 
Hoe zit het dan als er bijv iets wordt geconstateerd in het bloed?
Kun je dan met deze test gewoon bij de huisarts aankloppen of word de uitslag dan genegeerd of niet serieus genomen.
Als reden dat deze test niet in hun praktijk is uitgevoerd?

Goede vraag. Iemand???

Hoelang duurd het voordat je de uitslag krijgt, heb vorige week maandag laten prikken en heb nu nog niks binnen:S
 
Laatst bewerkt:
Afhankelijk van wat je heb laten prikken, maar de standaard dingetjes als leverwaarden enzo was dacht ik binnen 5 werkdagen. Je kan 'n mailtje/belletje doen..?
 
Heb de uitslag binnen. cholestrol 1 puntje te hoog en ALAT ASAT net op de grens. Echter bij nierwaarden staat het volgende:

Kreatinine: 84 Norm 60/110

MDRD(GFR geschat 1.73m2) 102 Norm >60

Wat is dat voor waarde die MDRD? want die zou dan bijna 2x zou hoog zijn als normaal.

EDIT: Is blijkbaar een formule om de nierfunctie te meten.Moet bij mij dus juist boven die 60 zijn, niks aan het handje.
 
Laatst bewerkt:
had je het nou via testjegezondheid.com gedaan of via die andere?

en kun je dit niet gewoon via je huisarts doen?
 
had je het nou via testjegezondheid.com gedaan of via die andere?

en kun je dit niet gewoon via je huisarts doen?

Medimark. Ze hadden de resultaten al een poosje binnen. Na een telefoontje kreeg ik het netjes in een pdf bestandje op de mail.
 
Iemand ervaring met deze aanbieder van bloedtesten?

Test je gezondheid met bloedonderzoek van Check-U


Ik wil binnenkort aan mijn 1e kuur beginnen maar zou eerst willen weten hoe het met de lever en cholesterol etc. gesteld is voordat ik begin.
Absolute afrader dat testjegezondheid.nl / Check-U. Toen ik binnen 2 weken na alleen het ontvangen van de aanvraagformulieren niet had betaald begonnen ze al te dreigen met ' betalingsachterstand en voorkom extra kosten'. Toen ik aangaf het niet meer te willen door dit gedoe moest ik alle papieren terugsturen. Allemaal verpilchtingen en gedoe voordat ze uberhaupt wat leveren. Toen ik vroeg waarom ik papier weer moet terugsturen kreeg ik als antwoord: " waarschijnlijk te moeilijk voor u, vernietig het maar". Ik ben lekker naar medimark gegaan!
 
Absolute afrader dat testjegezondheid.nl / Check-U. Toen ik binnen 2 weken na alleen het ontvangen van de aanvraagformulieren niet had betaald begonnen ze al te dreigen met ' betalingsachterstand en voorkom extra kosten'. Toen ik aangaf het niet meer te willen door dit gedoe moest ik alle papieren terugsturen. Allemaal verpilchtingen en gedoe voordat ze uberhaupt wat leveren. Toen ik vroeg waarom ik papier weer moet terugsturen kreeg ik als antwoord: " waarschijnlijk te moeilijk voor u, vernietig het maar". Ik ben lekker naar medimark gegaan!
topic uit 2011 bumpen :rolleyes:
 
Back
Naar boven