MuscleMeat

Testo-Booster - Performance

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 8/10 ++ Aanrader

  • Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Stimuleert de natuurlyke testo productie (zoals elke testobooster zou moeten doen)
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? De pot uit , Ik schat een dikke maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? NVT
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 pilletjes 'smorgens , 2 pilletjes voor de trainning ( op niet trainningsdagen 2 voor het slapen)
  • Waar heb je het supplement gekocht? In mijn gym -> Hassogym
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? na 10 aankopen krijg ik 5% korting op het volgende product .. beetje verwaarloosbaar (tenzij je 2 KG pure whey koopt)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 35
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Mogelijk koop ik het opnieuw omdat het raar maar waar werkte. Kga wel eerst nog eens andere dingen proberen !

Mijn review:
Testo-booster zijn onzin , dit heb ik altijd geleerd en overal gehoord.

Na een onderzoek bij de dokter was mijn testosteron waarde (de vrije testo) 2.2 , normale waardes zijn 2.8-11(of 13 weet niemeer precies)

Veel te laag !! :(

Uit pure wanhoop ben ik begonnen met testo-boosters te nemen en wat vroeger te gaan slapen en dingen eten die een goed effect zouden hebben op testosteron of coïtus-drive (zoals boekweit meer en gember)

Ookal ik niet geloofde in de testo-booster merkte ik wel een verschil ... Hoewel er niet veel mis mee was ging mijn coïtus-drive omhoog !
Ok , tuurlyk niet het belangrijkste ... maar het grappige was dat dit ook gebeurde met de gewichten die ik gebruikte in de gym ( ok misschien trainde ik gewoon harder dachtk).

Ik schakelde gedurende die periode ook een beetje lager in Kcal. Ik kwam in die maand snel in gewicht aan, sneller als anders. Mijn nieuw eten had er mee te maken doordat ik sinds toen pas koolhydraten en eiwitten in elke voeding stopte en hoger schakelde in eiwitten , maar met een gewicht van 72 kg BF 17 % was 2700 kcal niet enorm veel

Aan het einde van mijn testo-booster woog ik 72 kg. Eveveel??? :o Ja kmoest een beetje afvallen van mijn dokter en ik heb dan ook 1.5 % vet verloren in die laatste week

Ik ging dus van 12.24 kg vet naar 11.16 kg vet. Dat is een goeie kilo erbij waarbij ik dan de laatste week wat overdreven gecut heb dus daar ben ik ook spiermassa verloren. Ik kan niet anders concluderen als dat ik 1-2 kg had gegained in een maand met een soort lean bulk schema (mijn kcals zijn laag he)

Werkt het?

Voor mensen met normale testo -> wss niet
Voor mensen als ik -> ik geloof erin :)

testo-booster_performance.jpg
 
Leuk dat het voor je werkte maar voor mij zou het niet veel uithalen.
 
Leuk dat het voor je werkte maar voor mij zou het niet veel uithalen.


Als de testo goed is mag je blij zijn ... btw jij moet niet klagen met je mooie gains :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou natuurlijk mooi zijn als je direct na de "kuur" je test had gecontroleerd (en enkele maanden later ook weer).
 
idd A J D L

Ik had wel verwacht dat iemand deze (overigens zeer terechte) opmerking ging maken ...

Ik ga eerst nog wat andere producten proberen en dan kijken welke ik de beste vind .. als ik dan de beste heb gebruik ik die en neem ik erna die bloedwaarde ! :)

De bloedwaardes houden jullie nog te goed ! Maar als je weet datk de laatste tijd slecht gainde en dat het plots terug beter lukte kan dat toch gerust met die testo booster te maken hebben niet?
 
Probeer Mass-fx eens van Anabolic extreme. En vergelijk dat eens met bovenstaand product.
 
ik heb nog gelezen over mass fx , de helft zegt dat het zever is andere worden er ziek van + het is pokkeduur ... ik moet wel 100 % zeker zijn dat het werkt dan
 
DAt kon je toch ook niet met bovenstaand product weten? Het is maar net aan wie je feedback vraagt over het product.
 
DAt kon je toch ook niet met bovenstaand product weten? Het is maar net aan wie je feedback vraagt over het product.


Inderdaad , dat ander product was eigenlijk een domme impulsieve aankoop die goed is uitgedraaid

Heb nog op gezocht over mas fx en is het blijkbaar toch niet zo slecht !

Maar ik ga eerst een andere iets goedkopere probere: Diestel Test Hardcore

Ik lees dar zoveel goede dingen over , iemand als ik zou aar mooi voordeel uit moeten kunnen halen .. ga er zeker een recensie overschrijven als ik het gebruik
 
In hoeverre is dit slecht voor je nieren en algehele lichaam?
( dit is een verschil van echte AAS neem ik aan?)
 
Dit zijn natuurlyke producten die jou natuurlyke productie stimuleren

Ze zijn helemaal niet ongezond zelfs , je hoeft je geen zorgen te maken.

Ik raad je echter geen testo booster aan als je geen te lage testosteron hebt ! Want dan zal hij zeker niet helpen .. dan gooi je je geld weg

Ik raad ook aan van als je het toch zou gebruiken , beter de diesel test hardcore te gebruiken ( www.xxlnutrition.nl ). Die zou normaal beter zijn , heb hem pas dus ik kan de effecten van dat nog niet weten

Maar gebruik geen testo booster als je testosteron goed zit , want dan zal het je lichaam niet stimuleren om een significante stijging te laten maken in de testosteron.
 
Ikzelf heb het ook geprobeerd en vriend van me ook... We hadden nog nooit zoeiets gebruikt buite eiwitten enzo.. Vond het echte rotzooi...
Ben eigelijk nooit echt tevrede geweest van performance maar dit had totaal geen effect... Op geen van ons beide... Vond het weggegooid geld want ik heb nadien ook andere producten gehad die wel werkte.. Mijn mening is niet kopen :rolleyes:
 
Mijn mening is dat jij een domme aankoop het gedaan makker.

20 jaar + geen lage testosteron --> NIET KOPEN

Testobooster stimuleert je lichaam tot hogerre aanmaak , maar als die al normaal is doet het niets ... een auto die op topsnelheid gaat kan je ook niet sneller laten rijden door harder op je gas te duwen.

Ik heb LAGE testosteron (veel te laag zelfs) bij mij werkt het wel ^^


BTW begin dan eens met dextrose of creatine , die dingen werken zowiezo wel
 
Back
Naar boven