MuscleMeat

testo-boosters (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Legendi

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2008
Berichten
260
Waardering
8
hey, ik zou graag weten wat jullie mening is over testosteron boosters in het algemeen.

helpen ze echt goed om massa te winnen?

zijn ze niet slecht voor je gezondheid?

en is er een groot verschil tussen testosteron boosters en groeihormonen?
 
hey, ik zou graag weten wat jullie mening is over testosteron boosters in het algemeen.

helpen ze echt goed om massa te winnen? NEEN

zijn ze niet slecht voor je gezondheid? NEEN

en is er een groot verschil tussen testosteron boosters en groeihormonen
?

testosteron boosters werken niet,
 
hey, ik zou graag weten wat jullie mening is over testosteron boosters in het algemeen.

helpen ze echt goed om massa te winnen?

zijn ze niet slecht voor je gezondheid?

en is er een groot verschil tussen testosteron boosters en groeihormonen?

je vergelijkt daar een kat en een glas. Geen verband.
 
wat hij zegt, heb nog geen positieve reacties gelezen over dergelijke zooi

Niet? Misschien even de reviews van Test Hardcore van Get Diesel lezen.. Top testobooster!
 
en zma valt toch ook onder testo boosters?
 
ZMA is het enigste wat het geld waard is vind ik. Genoeg studies ed over gedaan dus, die tribulus shit ed zou ik maar laten voor wat het is.
 
Niet? Misschien even de reviews van Test Hardcore van Get Diesel lezen.. Top testobooster!

hij had er geen spiermassa mee gewonnen , dus zijn testosteron zal niet
omhoog gegaan zijn.
Laat anders eens wat medische studies zien waar er wel een steiging van
testosteron bewezen wordt ?
 
ZMA is het enigste wat het geld waard is vind ik. Genoeg studies ed over gedaan dus, die tribulus shit ed zou ik maar laten voor wat het is.

Waar staan die studies dan? heb ooit eens voor en na mijn bloedwaardes laten
testen en mijn test gehalte was gedaald na het nemen van ZMA + tribulus

ZMA is wel een goede toevoeging voor een bb maar of het je testo doet
stijgen heb ik mijn twijfels over
 
Kijk anders even op www.Ergogenics.org daar vind je genoeg informatie over testosteron boosters en andere supplementen.
 
Volgens mij doet zma ook niks voor je testo, maar zink is een van de mineralen die we echt heel gauw missen en bovendien is het goed voor herstel. Mensen die zink nemen zijn minder lang ziek dan mensen die geen zink nemen. Je moet alleen uitkijken dat je niet over de 30 mg/dag heen gaat, en liever nog niet meer dan 15-20mg/dag. Bij mij heeft het ook een beduidend effect gehad op sperma, dus als je je vriendin een plezier wil doen... ;)

Magnesium is ook belangrijk, helpt heel veel en ook voorkomt het kramp, dus zeker een supplement dat een bodybuilder moet overwegen.

Testo boosters verder werken gewoon niet.

Maca geeft wel wat extra energie en het smaakt ook echt lekker, soort van beschuitsmaak. Maakt je wel geiler net zoals damiana(die smaakt niet erg lekker).

Gingkgo biloba, en de gedoodverfde testo booster tribulus zijn nooit bewezen net als Tongkat ali.

Ashwaganda is misschien eentje die wel werkt maar dat werd in 100mg/kg toegediend dus dat is erg veel.

Ze maken je uiteindelijk wel geiler maar of je test er ook door omhoog gaat, weinig concreet bewijs.

Kijk ook even op http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/testosteron-booster-welke-werkt-98679/
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij doet zma ook niks voor je testo, maar zink is een van de mineralen die we echt heel gauw missen en bovendien is het goed voor herstel. Mensen die zink nemen zijn minder lang ziek dan mensen die geen zink nemen. Je moet alleen uitkijken dat je niet over de 30 mg/dag heen gaat, en liever nog niet meer dan 15-20mg/dag. Bij mij heeft het ook een beduidend effect gehad op sperma, dus als je je vriendin een plezier wil doen... ;)

Magnesium is ook belangrijk, helpt heel veel en ook voorkomt het kramp, dus zeker een supplement dat een bodybuilder moet overwegen.

Testo boosters verder werken gewoon niet.

Maca geeft wel wat extra energie en het smaakt ook echt lekker, soort van beschuitsmaak. Maakt je wel geiler net zoals damiana(die smaakt niet erg lekker).

Gingkgo biloba, en de gedoodverfde testo booster tribulus zijn nooit bewezen net als Tongkat ali.

Ashwaganda is misschien eentje die wel werkt maar dat werd in 100mg/kg toegediend dus dat is erg veel.

Ze maken je uiteindelijk wel geiler maar of je test er ook door omhoog gaat, weinig concreet bewijs.

netjes
 
Volgens mij doet zma ook niks voor je testo, maar zink is een van de mineralen die we echt heel gauw missen en bovendien is het goed voor herstel. Mensen die zink nemen zijn minder lang ziek dan mensen die geen zink nemen. Je moet alleen uitkijken dat je niet over de 30 mg/dag heen gaat, en liever nog niet meer dan 15-20mg/dag. Bij mij heeft het ook een beduidend effect gehad op sperma, dus als je je vriendin een plezier wil doen... ;)

Magnesium is ook belangrijk, helpt heel veel en ook voorkomt het kramp, dus zeker een supplement dat een bodybuilder moet overwegen.

Testo boosters verder werken gewoon niet.

Maca geeft wel wat extra energie en het smaakt ook echt lekker, soort van beschuitsmaak. Maakt je wel geiler net zoals damiana(die smaakt niet erg lekker).

Gingkgo biloba, en de gedoodverfde testo booster tribulus zijn nooit bewezen net als Tongkat ali.

Ashwaganda is misschien eentje die wel werkt maar dat werd in 100mg/kg toegediend dus dat is erg veel.

Ze maken je uiteindelijk wel geiler maar of je test er ook door omhoog gaat, weinig concreet bewijs.

Kijk ook even op http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/testosteron-booster-welke-werkt-98679/

zink is niet schadelijk, maar geadviseerd wordt om er niet meer dan 150 mg
per dag van in te nemen.
 
't zijn altijd diezelfde personen die zitten te zeveren over testoboosters. diegenen die niet weten wat een significante testosteronverhoging betekent. als je ooit een echt testosteronkuurtje gebruikt hebt, dan merk je wel wat een verhoogd testosterongehalte in je bloed doet. en die testoboosters doen niets wat daarop gelijkt. moesten ze trouwens bestaan, zouden ze door HRT dokters ook gebruikt worden om mensen met een te lage testosteron te helpen. als een testosteronbooster je testosteron met 10% zou doen stijgen (ik zeg wel: als), is dat voor mij nog altijd geen testobooster. 10% betekent niets. iemand die bvb 10nmol in eijn bloed heeft, zou dan naar 11nmol gaan. iets dat je testosteron zou verdubbelen of verdrievoudigen is pas een testobooster, maar die mogen jullie voor mij toch is zoeken. al die mannekens die schrijven: dit werkt wel bij mij en dit werkt niet bij. op wat baseren die zich? bloed laten checken? ik denk het niet. zuivere speculatie en niets anders. ik neem ook relmatig zink, selenium, andere mineralen en vitaminen, arginine, tryptofaan, enz. niet omdat ze je testosteron zouden laten stijgen. nee, gewoon omdat het gezond is. als je spieren wil, moet je hard trainen en zien dat je genoeg eiwitten en niet te weinig koolhydraten binnenkrijgt. al de rest is bijzaak.
 
zink is niet schadelijk, maar geadviseerd wordt om er niet meer dan 150 mg
per dag van in te nemen.

Het staat je vrij om zelf je dosis te kiezen, maar boven de 100mg verhoog je de kans op prostaatkanker aanzienlijk.

Boven de 50mg per dag zou de kans al verdubbelen.

En een dosis van 120mg/dag kan rode en witte bloedcellen afbreken.

Een hoge dosis van zinc hindert ook de opname van koper en een tekort aan koper kan weer het risico op hartfalen verhogen.

Zelf zou ik niet boven de 30mg/dag door supplementen gaan zitten. Voor vrouwen raden ze ook niet hoger dan 20mg/dag aan.
 
gewoon traine trainen en trainen

Geregistreerd in September 2005 en nu pas je eerste post? Wat heb jij al die tijd zitten doen? Mss nagedacht over hoe je eerste post eruit zou zien... :jk:

;)
 
Geregistreerd in September 2005 en nu pas je eerste post? Wat heb jij al die tijd zitten doen? Mss nagedacht over hoe je eerste post eruit zou zien... :jk:

;)

Wel een overwogen antwoord, of post :D

ot: Activate Xtreme, ben net met een cyclus begonnen.
Testboosters werken niet? hah. Na 3 dagen een opgefokt
alpha-mannetjes gevoel. Na 5 dagen erecties en skeletspieren
die beginnen te groeien. Trust me, no placebo here dude ;)

:D
 
Icecoldlemon zei:
ot: Activate Xtreme, ben net met een cyclus begonnen.
Testboosters werken niet? hah. Na 3 dagen een opgefokt
alpha-mannetjes gevoel. Na 5 dagen erecties en skeletspieren
die beginnen te groeien. Trust me, no placebo here dude
zeveraar. na 5 dagen skeletspieren die beginnen te groeien. zelfs als je 500mg testosteron per week injecteert, heb je dat nog niet.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven