AndroidHealthClinic

testo combinaties

Bezoekers in dit topic

Reda

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 okt 2003
Berichten
1.193
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Ik zat zo een beetje te denken om meerdere testos te combineren in een kuur. Bijv. om te beginnen week 1-3 testex 750 mg week,dan week 3-6 sustanon en testo ent 750 mg week..Misschien is dit niet zo zinnig vandaar dat ik het ook hier vraag. zouden jullie deze combinatie maken of liever gewoon hele kuur gaan voor sus of testo enanthaat.
 
vanwaar deze revolutionaire gedachtengang..?
onderbouw t eens, waarom denk jij dat dit een goed idee is?

vind t zelf niet zo'n best voorstel eigenlijk.
 
Ik zat zo een beetje te denken om meerdere testos te combineren in een kuur. Bijv. om te beginnen week 1-3 testex 750 mg week,dan week 3-6 sustanon en testo ent 750 mg week..Misschien is dit niet zo zinnig vandaar dat ik het ook hier vraag. zouden jullie deze combinatie maken of liever gewoon hele kuur gaan voor sus of testo enanthaat.

ik pak persoonlijk sust en test-e 1000/500
dit is wel een lekkere combo, heb je 1 lange ester die iig goed hoog gedoseerd is. daarbij heb je nog 3 andere lange esters, deze zijn alleen wat minder gedoseerd. vind dit een heerlijke combo. ik zou de testex weglaten, voegt er niet veel aan toe imo.
 
Zullen we jou maar eventjes niet als richtlijn nemen Sisevano??

Ik zie er het nut niet van in, en met een beetje research kun je dit zelf wel onderbouwen.. :)
 
idd, en dan nog over een langere periode in combinatie, niet 3 weken de 1, dan 3 weken de ander...enkel een kickstartje met prop of evt sust is nog iets voor te zeggen, maar daarvoor heeft ts ze ook nog s in de verkeerde volgorde gezet.
 
wat ik persoonlijk dacht was dat je dan meerdere esters heb. en als je dan met testex begint die sneller werkt en korter van duur is. Als ik sommige hier hoor heeft het dus weinig zin om na week 3 over te gaan naar een andere testo.
Ik denk nu dat het misschien wel lekker is om testo te combineren met sustanon.
ik zou per week in totaal 750 mg willen zetten. Dan is het denk ik handiger om 500 mg sus en 250 mg testo te zetten. Of zouden jullie dit rouleren. (dus ene week 500 mg sus en 250 mg testo en de andere week 500 mg tetso en 250 mg sus??
 
wat ik persoonlijk dacht was dat je dan meerdere esters heb. en als je dan met testex begint die sneller werkt en korter van duur is. Als ik sommige hier hoor heeft het dus weinig zin om na week 3 over te gaan naar een andere testo.
Ik denk nu dat het misschien wel lekker is om testo te combineren met sustanon.
ik zou per week in totaal 750 mg willen zetten. Dan is het denk ik handiger om 500 mg sus en 250 mg testo te zetten. Of zouden jullie dit rouleren. (dus ene week 500 mg sus en 250 mg testo en de andere week 500 mg tetso en 250 mg sus??


nee krijg je schommelende waardes.
gewoon 1 standaard aanhouden.
500 sust, 250 e3d.
250 test/2 125mg e3d
 
De gedachtengang is niet fout, als wedstrijdvoorbereiding worden vaak de 3 testos gemixed vb
1-4 sust( voor de korte esters)
5-8 test e

8-12 test prop
in de eerste 2 fasen word er geen aandacht besteed aan vocht en kwaliteit maar aan massa, derde en laatste fase is het echte droogzetten.
 
Op alleen 750mg Test ent p week, ga je ook als een speer.
Bovendien als je alleen T.E neemt is je herstelperiode ook korter.

Het duurt 2 a 3 weken voordat het goed begint te werken, maar dat is het waard.

Gr
 
tja, je kunt gerust 2 weekjes prop nemen aan t begin en aan t eind, vooral aan t eind is dan aan te raden. Maar zou daarnaast niet nog s moeilijk gaan doen met sust, omdat die ook nog s weer 4 esters meebrengt.
 
maak gewoon een mooie combi, 375 test-e, 375 test-c als je toch met test wil gaan lopen kloten.
 
dat laatste slaat imho al helemaal nergens op sesevano. verschil in halfwaarde tijd is te klein.
 
tja, test is uiteindelijk gewoon test...er vallen veel leukere stacks te verzinnen dan alle soorten test door elkaar heen te brouwen..
 
idd.. ik vind test trouwens niet eens zo heel bijzonder qua gains... maarja, dat zal wel aan mij liggen :)
 
idd.. ik vind test trouwens niet eens zo heel bijzonder qua gains... maarja, dat zal wel aan mij liggen :)

oke, nouja deze mix gebruikt me maatje, gaat er erg goed op. zorgen toch allebei voor een prikkel.. maar zou best kunnen.

nouja, was jij niet degene die op 2-3 gram zat rusher?:D of heb ik dat mis
 
dat heb je mis... ik kuur heel bescheiden voor een ecto :D
 
Back
Naar boven