XXL Nutrition

testo e - boldenone kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kibuts

Novice
Lid geworden
26 jan 2015
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
79kg
Beste dbb'ers

Ik zou graag een vraagje willen stellen over mijn geplande kuur, omdat ik me nu al in wat problemen heb ingelezen.
Aangezien dit mijn eerste keer is en ik dus 0 verstand van AAS heb, leek het mij verstandig om advies te vragen in de sportschool aan een "oud" bodybuilder en nu werknemer van de gym. De rede hiervoor is duidelijk dat ik vertrouwen heb dat een top 3 kandidaat in zijn hoogdagen wel verstand ervan heeft.
Echter heb ik mij toch in vraagstukken gelezen zoals de duur (die volgens topics hier te kort is) en mijn innamen (die te laag ligt) ook vond die het verstandig om naar een piek te werken en deze vervolgens weer af te bouwen, terwijl ik hier weer lees om een constant (hoge) innamen te houden.
Ik hoop dat jullie mij kunnen voorzien van bruikbare tips...

Het schema is als volg:
Week 1 100mg test 50mg bol
Week 2 100mg "" 50mg ""
Week 3 150mg"" 100mg""
Week 4 200mg"" 100 mg""
Week 5 250mg"" 100mg""
Week 6 300mg"" 150mg""
Week 7 300mg"" 200mg""
Week 8 250mg"" 200mg""
Week 9 200mg"" 150mg""
Week 10 150mg"" 100mg""
Week 11 100mg"" 100mg""
Week 12 100mg"" 0mg""
Week 13 0mg"" 100mg""
Week 14 niks
Week 15 100mg"" 0mg""
Week 16niks
Week 17 niks
Week 18 niks
Week 19 100mg"" 0mg""
Week 20 t/m 23 niks
Week 24 50mg"" 0mg""

Zijn uitleg was voor mij als leek duidelijk, namelijk rustig opbouwen naar een piek week 7 dus en dan rustig afbouwen en de eigen testo in gang proberen te brengen. Echter lees ik dat boldenone mijn testo naar een 0 punt brengt en pas fatsoendelijk werkt bij 14 weken..
 
dit is echt een hele rare kuur..

misschien omdat ik totaal niet bekent ben met kuren van vroeger.


paar dingen.

1: je natuurlijke testosteron pruductie gaat meteen plat.
2: doe niet iets waar je '' 0 verstand van hebt''
3: hoeveel ervaring heb je met trainen, en wat is je lichaamsvet ongeveer?
4: zit je eetschema goed? ben je zelf in staat om je lichaamsvet omhoog of omlaag te brengen doormiddel van aanpassingen?
 
Ziet eruit als een schijtkuur. Waarschijnlijk raadt hij het gebruik van nolva en hcg ook niet aan?

Ik denk btw dat je zonder kuren met degelijke voeding nog veel kan pakken
 
Kuur slaat nergens op, zou geen advies meer vragen bij die kerel.
 
Beter lees je je in en ga je af op de ervaringen van honderden op een bv een forum als deze inplaats van de ervaring van 1 persoon. Maak dan zelf eens een kuurvoorstel en post dat hier.
 
dit is echt een hele rare kuur..

misschien omdat ik totaal niet bekent ben met kuren van vroeger.


paar dingen.

1: je natuurlijke testosteron pruductie gaat meteen plat.
2: doe niet iets waar je '' 0 verstand van hebt''
3: hoeveel ervaring heb je met trainen, en wat is je lichaamsvet ongeveer?
4: zit je eetschema goed? ben je zelf in staat om je lichaamsvet omhoog of omlaag te brengen doormiddel van aanpassingen?

3: train nu een kleine 3 jaar, en zit op 80Kg en 14% vet
4: eetschema zit goed en kan wel aankomen en afvallen echter helaas ook in korte tijd aankomen of afvallen.
Dieet op het moment bestaat uit: Maaltijd 1
Banaan 5 spelt kipfilet kiwi, maaltijd 2 4 spelt 2 eieren salade, altijd 3 yasmijn rijst kalkoenfilet en groentes (verschillend), maaltijd 4 kwark met kiwi, maaltijd 5 yasmijn rijst kabeljauwfilet gemengde groente, maaltijd 6 5 geroosterde broodjes kipfilet sinaasappel, maaltijd 7 kwark tarwegras (eetlepel) en een kiwi.

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Ziet eruit als een schijtkuur. Waarschijnlijk raadt hij het gebruik van nolva en hcg ook niet aan?

Ik denk btw dat je zonder kuren met degelijke voeding nog veel kan pakken

Klopt ook nakuren heeft die idd afgekeurd, echter ben ik daar koppig in en zou ik dat sowieso gaan doen.
 
Lees inderdaad even goed hier rond en doe dan een nieuw voorstel. Als het je eerste kuur is dan sowieso gewoon bij de basis blijven. Test-e 500mg ew voor 10/12 weken. Nakuren met Nolva of Chlomid.
 
Beter lees je je in en ga je af op de ervaringen van honderden op een bv een forum als deze inplaats van de ervaring van 1 persoon. Maak dan zelf eens een kuurvoorstel en post dat hier.

Dat is de reden dat ik begon te twijfelen en het dus hier navraag. Ik zal me in de middag een nieuwe in elkaar zetten en dan hier posten.. zou ik nog iets mogen vragen aan jou dan? Of ik deze kuur op een hogere dosis testo kan gebruiken dan bol of, behoord de bol de overhand te hebben, nu ik deze toch in de kuur heb zitten?

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Lees inderdaad even goed hier rond en doe dan een nieuw voorstel. Als het je eerste kuur is dan sowieso gewoon bij de basis blijven. Test-e 500mg ew voor 10/12 weken. Nakuren met Nolva of Chlomid.

Is idd mijn eerste kuur, heb voorheen wel eens een winstroll tab uurtje gehad. Maar eerste keer injectie. Ben ik ook over aan het denken, maar eerlijk gezegd vind ik dat zonden voor mijn potjes boldenone die ik helaas al heb aangeschaft.
 
Dit moet je dus NIET doen.
 
Gaat echt nergens over, bold 50 mg ? Bold gaat echt totaal niks doen bijna onder de 600mg ew.
Waarom hou je het niet simpel? 12 weken 500mg ew test e. En nakuren zeker doen + HCG mee laten lopen ;)
 
Dat is de reden dat ik begon te twijfelen en het dus hier navraag. Ik zal me in de middag een nieuwe in elkaar zetten en dan hier posten.. zou ik nog iets mogen vragen aan jou dan? Of ik deze kuur op een hogere dosis testo kan gebruiken dan bol of, behoord de bol de overhand te hebben, nu ik deze toch in de kuur heb zitten?

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------



Is idd mijn eerste kuur, heb voorheen wel eens een winstroll tab uurtje gehad. Maar eerste keer injectie. Ben ik ook over aan het denken, maar eerlijk gezegd vind ik dat zonden voor mijn potjes boldenone die ik helaas al heb aangeschaft.

Bewaar de bold voor een volgend kuurtje. En doe het dan zoals het wel moet.. zoiets bijvoorbeeld;

1-15 test-e 375/500mg ew
1-15 bold 600/800mg ew
 
Bewaar de bold voor een volgend kuurtje. En doe het dan zoals het wel moet.. zoiets bijvoorbeeld;

1-15 test-e 375/500mg ew
1-15 bold 600/800mg ew

Meningen komen allemaal overheen, dus wie ben ik om koppig te zijn? Ik zal dus een test e kuurtje pakje en de niks pak ik dan over een halfjaar.

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Gaat echt nergens over, bold 50 mg ? Bold gaat echt totaal niks doen bijna onder de 600mg ew.
Waarom hou je het niet simpel? 12 weken 500mg ew test e. En nakuren zeker doen + HCG mee laten lopen ;)

Dat heb ik nu dus begrepen, bedankt voor jullie info. Toch maar goed dat ik het niet klakkeloos heb gedaan hehe
 
Uiteindelijk gaat dit hem dus worden een testo only kuur van 500mg p/w 12 weken lang.
Daarna ga ik 4 weken nakuren met 20mg Nolvadex p/d.

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

Zal ik nog een klein vraagje mogen stelen?
Ik hoor veel tegenstrijdige reacties over het gebruik van een test booster in de natuur... is dit nu verstandig om erbij te pakken ? Heb het voorheen eens gebruikt, en om te zeggen dat het helemaal niks deed (zoals de meeste roepen) was voor mij niet helemaal waar, ik werd er droger en gedefinieerder van heel minimaal maar was toch te zien. Echter heb ik hem daar niet voor nodig maar meer om me natuurlijke testo te ondersteunen aangezien die 12 weken stop staat.

Miss nutteloos om te vermelden maar pak nu sowieso al elke dag vitamine D3 van 5000 ui.
 
Dit is typisch een advies van een oude bodybuilder. Dit is kuren uit den ouden doosch. Dat op en afbouwen is achterhaald. Vooral dat afbouwen tijdens je kuur.

Doe gewoon 10-12 weken test only op 500mg. Daarna 2 weken niks en dan 4wkn nolva 20mg en je hele kuur 2x500mg HCG tot en met week 1 van je nakuur. Daarna geen HCG meer nemen ook al zullen oude bodybuilders je juist aanraden pas na je kuur een mega dosis HCG te pakken.
 
rare kuur, maar zie wel vaker oude bodybuilders deze manier gebruiken. Ken persoonlijk zelfs 3 mannen die t ook zo deden en gek genoeg wonnen ze flinke prijzen en zijn ze nog steeds buf.

ps; zou dit trouwens absoluut nooit doen, maarja dat moet je zelf even beslissen.
 
Achterhaalde kuur inderdaad. Maar dat betekent niet dat je er niet op vooruit gaat
 
Zou wat zijn als je niet vooruit ging op AAS. Kuurvoorstel slaat uiteraard nergens op.
 
Moet zeggen dat ik veel respect heb voor deze man, kwa voeding en training niks op aan te merken en heeft natuurlijk ook wat bekijkt in tegenstelling tot mij. Maar zijn kuur voorstel heb ik toch verworpen na jullie reacties. Ben tevens vrijdag begonnen met de 1e, en vandaag gelukkig van me bilpijn af
 
Back
Naar boven