MuscleMeat

Testo E only kuur

Bezoekers in dit topic

M.04414

Cool Novice
Lid geworden
14 feb 2018
Berichten
39
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
74kg
Hallo, ik wil over een maandje beginnne aan me keerste kuur

1-10 500mg testo e 2x per week (250mg)
1-12 HCG 500 IU 2x per week 500UI
12-15 Nolvadex 20mg elke dag

Mischien Nolvadex samen met Clomid

Lengte 1,68
Gewicht 74kg
Leeftijd 22

De vraag is mijn nakuur goed? Wat kan ik er nog bij toevoegen kwa nakuur. En word het aangeraden om clomid samen met nolvadex te gebruiken
 
Clomid wordt geprefereerd over nolva. Maar als je al nolva hebt liggen is dat prima. Niet samen gebruiken.
 
Opzich prima opzetje als je niet gevoelig bent voor oestrogene bijwerkingen. Dat weet je alleen niet dus ik zou test verlagen naar 250-350 en er wat mast naast zetten.
 
Vetpercentage niet te hoog?

Heb dezelfde kuur gedaan en prima resultaten behaald met beetje acné als bijwerking
 
Vet licht tussen 10 en 15%
 
Opzich prima opzetje als je niet gevoelig bent voor oestrogene bijwerkingen. Dat weet je alleen niet dus ik zou test verlagen naar 250-350 en er wat mast naast zetten.

Wat zouden de bijwerkingen kunnen zijn?
 
Ik volg.
Heb zelf nooit gekuurd, ook acne gevoelig... Ben benieuwd:D
 
In

Wat acne betreft. Neem je ook pompoenpit olie? Ik ben ook acne gevoelig en start zeer binnenkort mijn eerste kuur. Danwel anders dan joune, maar pompoempit olie schijnt DHT te remmen. Tevens schijnt het ook haar uitval tegen te gaan.
Ik neem nu sinds eergister alvast 1000mg per dag. Misschien tijdens de kuur naar 2000mg.
 
In

Wat acne betreft. Neem je ook pompoenpit olie? Ik ben ook acne gevoelig en start zeer binnenkort mijn eerste kuur. Danwel anders dan joune, maar pompoempit olie schijnt DHT te remmen. Tevens schijnt het ook haar uitval tegen te gaan.
Ik neem nu sinds eergister alvast 1000mg per dag. Misschien tijdens de kuur naar 2000mg.

Handige tip zal er gebruikt van maken
 
bij mij werkte dat allemaal niet, enkel roa helpt bij mij goed tegen acne.
 
Ik ben wel redelijk acne gevoellig

ik ben dit ook, en met dezelfde kuur had ik toen genoeg met 3g pompoenitolie om volledig acnevrij te blijven :p na de nakuur wel een weekje een paar puistjes gehad maar stelde niet veel voor. zou wel idd nolva bij de hand houden voor gyno. In week 7-8 had ik ff gyno gekregen maar weggekregen met nolva, voor de rest geen bijwerkingen (buiten wat extra vocht)
 
ik ben dit ook, en met dezelfde kuur had ik toen genoeg met 3g pompoenitolie om volledig acnevrij te blijven :p na de nakuur wel een weekje een paar puistjes gehad maar stelde niet veel voor. zou wel idd nolva bij de hand houden voor gyno. In week 7-8 had ik ff gyno gekregen maar weggekregen met nolva, voor de rest geen bijwerkingen (buiten wat extra vocht)

Nam jij preventief al 3gr pompoenpit olie olie? Of heb je het op gebouwd? 2gr is toch de max per dag?
 
Nam jij preventief al 3gr pompoenpit olie olie? Of heb je het op gebouwd? 2gr is toch de max per dag?

was gestart op 1g, deed niet echt iets voor me, dan 2g maar kreeg nog hier en daar een puistje aan de start van de kuur, dan verhoogd naar 3g en had nergens meer last van. Neem zelfs in de nakuur 3g. :)
 
Back
Naar boven