AndroidHealthClinic

testo e only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rotteramert

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
28
Waardering
0
even voorstellen


hoi ik ben 34 jaar 1.80 m en weeg 93 kilotjes bf weet ik niet precies maar ligt iig niet al te hoog heb goede verhouding en eten gaat me goed af liever 10x dan 7x en train 4 a 5 keer per week
maar naar 4 jaar trainen wil in mijn grens wat gaan verleggen.het wordt mijn eerste kuur dus geliever niet al te zwaar he . dus een test e only lijkt me wel wat .
week 1-10 500mg testo e
week 12-16 Nolvadex 20 mg

nu is mijn vaag of dit een goede kuurtje is om te starten en mijn 2e vraag is als je dus deze verhouding hebt ( Testosteron Enthaat 250 mg/ml) zou ik dus 2 ml totaal moeten zetten per week om aan die 500 mg te zitten?dus 20 ml totaal voor 10 weken? groetjes
 
Ja is zeker een goede beginner kuur.
En je hebt iets meer dan 20ml nodig voor 10 weken, omdat je altijd wat in de spuit verliest.
Ik zou dan op maandag 2ml spuiten 1x per week dus.

Suc6 met je kuur, zal je geen spijt van krijgen.

Greetz
 
nakuur 12-15

indien je 4weken wilt doen.

succes!
 
is een mooi kuurtje ben er nu zelf ook mee bezig:D
 
Ja is zeker een goede beginner kuur.
En je hebt iets meer dan 20ml nodig voor 10 weken, omdat je altijd wat in de spuit verliest.
Ik zou dan op maandag 2ml spuiten 1x per week dus.

Suc6 met je kuur, zal je geen spijt van krijgen.

Greetz

2 flesjes is idd goed , wat in de spuit blijft is te verwaarlozen

edit: "verkeerde persoon geciteerd"
 
Mijn ervaring is dat je bijna nooit 10ml uit de vial krijgt..
 
Mijn ervaring is dat je bijna nooit 10ml uit de vial krijgt..

Precies, ik reken ook altijd 8-9 weken voor 2 vials test E bv. Als ik 500 mg p/w wil spuiten.

Ik zou daarom 3 vials Test E halen, en 12 weken gebruiken 500 mg p/w.
Blijft wat zitten in de laatste vial, kan je altijd bewaren voor de volgende kuur.
Of opmaken natuurlijk.:D
 
Sorry dat ik op deze twee maanden oude topic reageer, maar ik zit te denken om ook een testo e only kuurtje te doen.

Nu lees ik dat ironaddicted aanraad om dit 1 keer in de week 500mg te zetten. Is dit niet ongunstig voor je bloed waarden?

Welke methode is dus het verstandigste is mijn vraag:

1. 1x in de week 500mg - 10 weken
2. 2x in de week 250mg - 10 weken
3. om de 5 dagen 250mg - 10 weken
4. ........

Met methode 1+2 kom je na 10 weken aan de 20ml, bij methode 3 kom je volgens mij na 10 weken aan 14ml totaal (70:5=14)
 
Gewoon 1x in de week 500mg, optie 1 dus...
Succes...
 
750mg per week zou ik doen als je 93kg weegt
 
Lijkt me goed ,
ik ga zelf een gelijkaardige kuur doen als eerste kuur en heb zelf ook advies gekregen van vele vrienden die ermee bezig zijn .
 
Lijkt me goed ,
ik ga zelf een gelijkaardige kuur doen als eerste kuur en heb zelf ook advies gekregen van vele vrienden die ermee bezig zijn .

Je bent 18 kerel, wacht er nog een paar jaartjes mee ivm met schade aan je hormoonhuishouding.
 
Lijkt me goed ,
ik ga zelf een gelijkaardige kuur doen als eerste kuur en heb zelf ook advies gekregen van vele vrienden die ermee bezig zijn .

1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabolen-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/#a
 
Back
Naar boven