Fitness Seller

testo en stromba kuur

Bezoekers in dit topic

martijn010

Novice
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Heey

Ik ben nieuw hier op dit forum, ik heb een vraag over de dozering van me kuur
Ik heb stromba caps van 10 Mg en testo injects 16 stuks van 250mg hoe kan ik dit het beste verdelen over 8 weken weet iemand daar een goed schema mee te make?

Groet Martijn
 
Week 1-10 test enanthaat 500 mg.
Week 1-5 Winstrol 50 mg.
Week 12-15 nolvadex 20 mg.

Lekker kuurtje met een kickstart, als de winstrol op is voel je de testosteron en ga je daarop verder. Je moet niet perse 5 weken winstrol als je 2 potjes hebt maak je deze gewoon op.
 
Ey bedankt moet ik meer testo erbij halen dus of moet ik op en afbouwen? En is die stromba 50 Mg per dag. Hoeveel.kilo kan ik er ongeveer mee pakkrn denk je

Groetjes
 
Owja even fout gelezen. Tja je hebt ampullen dus 375 test gaat ook niet lukken.
ik zou wat ampullen bijhalen en test op 500 zetten als dit mogelijk is. Ik vind persoonlijk 8 weekjes test e net te kort.

Afbouwen/opbouwen hoeft niet hoor is achterhaald. Je kunt het beste meteen stabiele bloedwaarden hebben. Heb je minder bijwerkingen/minder dipjes in kracht etc.

Wat je hiermee pakt ligt volledig aan jouw ik weet ook niet of je wilt cutten of bulken of wilt cleanbulken. Als je niet gaat cutten en gaat cleanbulken zegmaar. Als je voeding/training/rust goedzit kan je hiermee wel 6-7 kg overhouden. (dit zijn richtlijnen)
 
Hoi Martijn,

Ik zou nog een poosje wachten met kuren, je kunt nog zeker 10kg naturel aankomen.

Je voeding en training moet ook met aas gebruik in orde zijn, post eens je voedingsschema, misschien kan daar nog wel wat aan geschaafd worden.

Mvg,

Porter
 
Back
Naar boven