Fitness Seller

Testo enanthate +duo deca hoeveel mg van elk per week voor goeie massakuur?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

7kg water en vet ja niet alle massa is spier knakworst 🤣
 
Nog een 10kg MAX ERBIJ dan weeg. Ik 90kg ben gestart op 73kg superdroog vet percentage van 5% had ik maar
Jij bet geen 5% dat zijn bodybuilders op t podium knaap
 
Nog een 10kg MAX ERBIJ dan weeg. Ik 90kg ben gestart op 73kg superdroog vet percentage van 5% had ik maar
In je profiel ben je eerder 35% ipv 5%...
 
Nog een 10kg MAX ERBIJ dan weeg. Ik 90kg ben gestart op 73kg superdroog vet percentage van 5% had ik maar
Als je toch bezig bent dan zou ik voor de 100 kg gaan, is wel een streefgewicht. Met 5% vet kun je dat makkelijk hebben
 
Nog een 10kg MAX ERBIJ dan weeg. Ik 90kg ben gestart op 73kg superdroog vet percentage van 5% had ik maar
Zonde van je gear, straks ga je cutten en weeg je weer 73kg .. wel een ervaring rijker. Maar niet tevree.
 
Ik heb altijd al een kei snelle schildklier gehad mg eten kom met moeite bij vorige kuur was susta en tren e heb van de 9kg maar 3kg verloren zodus
 
Zeer goed op 1maand plus 7kg massa erbij dus perfecte combinatie
Dan doe je het goed op deze combinatie roids. Had je al voor en na foto’s gemaakt? Ben eigenlijk wel benieuwd naar die 7kg massa!
 
Back
Naar boven