AndroidHealthClinic

Testo gel gebruiken om lage test levels op te vangen..?

Bezoekers in dit topic

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
987
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Graag zou ik jullie mening horen over het volgende. Ik ben nu ongeveer 2 weken klaar met mijn kuur en voel me, zoals verwacht, best wel lam en erg moe. Ik denk dat dit komt doordat mijn test levels flink aan het droppen zijn of dat ze al op de bodem liggen. Heb geen HCG gebruikt, mijn ballen zijn denk ik 50 of 60% gekrompen.

Nu zat ik eraan te denken om testo gel in huis te halen om mijn lichaam een beetje voorruit te helpen, gel omdat dit vele malen lichter is als injecte.


Is dit een goed plan of maak ik het dan alleen maar erger?
 
Nope, zover ik weet maak je het hier erger mee.

Externe test toedienen = interne productie lam leggen
 
Slecht idee inderdaad.
 
het lijk mij dat je dan als nog je eigen test productie onderdrukt. Die gels zijn 50mg toch als ik het mij goed herinner? zou dan het zelfde zijn als je een halve ml test spuit. Het onderdrukt beide in mijn oge

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

Nope, zover ik weet maak je het hier erger mee.

Externe test toedienen = interne productie lam leggen

je bent me net voor:p
 
Gewoon nu HCG erin om je eigen test productie op gang te helpen.
Neem aan dat je wel gewoon de nakuur in gaat? Deze is daar ook voor bedoelt.
 
Hcg helpt je echt veel beter herstellen. Ben blij dat ik het gedaan had laatste keer!
 
Dat wordt dan eigenlijk een blast & cruise (of bridge), alleen is de cruise dan vrij matig.
 
Ok duidelijk, geen testo gel en eventueel wel HCG tijdens de nakuur. Ik heb wel eens gelezen op dit forum dat je beter HCG niet in je nakuur kunt gebruiken omdat het een negatieve werking zou hebben in combinatie met nolva, weet niet wat hier van waar is?
 
Hcg zou ook onderdrukken(licht) wat je herstel niet te goede komt. Nu testgel nemen zou slechts uitstel van je herstel zijn en hoe langer onderdrukt des te moeilijker het herstel. Hoe je het wend of keert je zal toch door de dip moeten.
 
het lijk mij dat je dan als nog je eigen test productie onderdrukt. Die gels zijn 50mg toch als ik het mij goed herinner? zou dan het zelfde zijn als je een halve ml test spuit. Het onderdrukt beide in mijn oge

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------



je bent me net voor:p

Verkeerde berekening. 50mg test waarvan maar een klein gedeelte opgenomen wordt. Bij androgel is het ongeveer 10%.

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Ok duidelijk, geen testo gel en eventueel wel HCG tijdens de nakuur. Ik heb wel eens gelezen op dit forum dat je beter HCG niet in je nakuur kunt gebruiken omdat het een negatieve werking zou hebben in combinatie met nolva, weet niet wat hier van waar is?

HCG met clomid en niet met nolva.

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Wat ik ooit gedaan heb is na een kuur een tijdje een lichte dosis gel gesmeerd. De laatste maand dat ik smeerde ben ik begonnen met 25mg clomid te nemen. Clomid een tijdje doorgenomen nadat ik met gel gestopt was tot libido redelijk was. Ik heb buiten een libidodip (die je altijd hebt) eigenlijk niks gevoeld. Geen deprigevoel, goede trainingen. Eigenlijk ging alles goed behalve dat het libido minder was. Ik zou zeggen: probeer het ook eens en laat het ons weten. Wie niet waagt, blijft maagd.
 
Thanks voor je uitgebreide antwoord. Ik heb clonid helaas niet bij de hand, wat is eigenlijk de precieze rede dat HCG en nolva niet samen werken?
 
Ga nou gewoon lekker cruisen ;) want je gaat toch vrij snel weer On?
 
Kan niet man, ik ga eind volgende maand op vakantie en ga geen gear meenemen. Is ook nog eens een niet EU land dus no go :p. Na mijn vakantie ga ik idd weer snel ON, kan nu al niet wachten
 
Kan niet man, ik ga eind volgende maand op vakantie en ga geen gear meenemen. Is ook nog eens een niet EU land dus no go :p. Na mijn vakantie ga ik idd weer snel ON, kan nu al niet wachten

Maar waar ga je dan? In verschillende landen buiten de EU kan je AS zo halen bij de apotheek. Clomid ook. Kan je ginder je gear gebruiken en clomid kan je dan terug naar hier meebrengen. Daar riskeer je niks mee, zelfs niet als je gecontroleerd wordt.
 
Back
Naar boven