AndroidHealthClinic

Testobol & Primobolan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik kan er ook niet echt veel uit opmaken :S

maar geloof er geen BIET van. om het zo uit te drukken :p

once AS, always AS. ze zeggen trouwens niet WAAR het legaal is.... ;)
 
Het is geen AAS, bijde prohormonen aan de stoffen af te leiden is primobolan gewoon 4-ad maar de testobol weet ik niet.

Het is legaal in amerika
 
Die site zou ik echt niet serieus nemen, want ze wilen het verkopen als primo tabs, maar primo tabs zijn echte AS, dus het zijn gewoon vieze oplichters.

Ze gebruiken de naam Primobolan,wat een echte as is, om zo domme klanten als jij te lokken.
 
Die andere is in feite ook 4-ad..
 
Originally posted by Freakyfreek

Ze gebruiken de naam Primobolan,wat een echte as is, om zo domme klanten als jij te lokken.

Daar ben ik het helemaal mee eens. De naam is een lokkertje...
 
Ze gebruiken de naam Primobolan,wat een echte as is, om zo domme klanten als jij te lokken.

Waar slaat dit op? heb ik er wat gekocht? NEEN, ben ik klant? NEEN!

dus ben ik een domme klant? NEEN

Wat ik doe, is eerst meningen verzamelen, maar voor de mensen die wat over de (werkzame)stoffen weten?
 
Originally posted by Juriaan


Waar slaat dit op? heb ik er wat gekocht? NEEN, ben ik klant? NEEN!

dus ben ik een domme klant? NEEN

Wat ik doe, is eerst meningen verzamelen, maar voor de mensen die wat over de (werkzame)stoffen weten?

Nee, maar je neemt die site wel serieus, wat je echt niet moet doen.
 
Weet je wat het is jongens dat potje van die testobolan ziet er wel stoer uit en die pillen ook :D

Ik ben een commercieel slachtoffer :(
 
Originally posted by Juriaan
Weet je wat het is jongens dat potje van die testobolan ziet er wel stoer uit en die pillen ook :D

Ik ben een commercieel slachtoffer :(

Ja en die naam klinkt ook kewl :) als ik dat tegen me vrienden zeg ben ik de man :D
 
Jij hebt toch geen vrienden?


grapje
 
Back
Naar boven