Fitness Seller

Testodepot Galenika, Biotech, Alpha Pharma

Bezoekers in dit topic

twizzle2711

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2005
Berichten
1.376
Waardering
11
Beste Mede BBer's

Maat van me heeft deze gear aangeschaft, heeft iemand enige input ?

Het zijn niet de beste foto's maar ik kan er nog meer maken als het nodig is.

Hoop dat iemand er wat over kan vertellen


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dit is een website die hg anab verkoopt ! dus weet je nog niks ??? als je gaat googlen zie je allemaal verschillende doosjes waar ze beweren dat het echt is maar toch zijn ze allemaal anders ! de man van wie ik mijn galenika heb gekocht is 50 jaar en heeft nog nooit gesport en handeld er ook niet in ! hij heeft een zoon die bij galenika werkt en die gooid doosjes via de achterdeur snppie, ben dus ook 100% dat ze echt waren heb er ook genoeg gebruikt en uitgedeeld ! toevallig op die site heeft de valse een witte breekrand maar daar staat geen pijltje op , ze wijzen naar de inkt die barslecht is.

galenika maakt heel veel verschillende batches met stip zonder stip , blauwe zwarte etc !

nep is goed te onderschijden van echt : ongelijk gevuld -slechte opdruk etc alleen aburaihen is bijna niet te zien omdat de originele ook ongelijk gevuld zijn en je de datum er zo vanaf veegt !
 
precies hg vind ik ook altijd moeilijk te onderscheiden
soms kan je het zien aan ampull soms kan je het proeven maar weten doen je bijna niet
gelukkig heb ik maandelijks bloedtesten en de dok is niet vies op me waardes te checken

je zal je dealer moeten vertrouwen
en dealers die fake verkopen zijn diep en diep triest
liever wat geld mis mis lopen is risico van het vak dan klanten verliezen die regelmatig terug komen hoop dat de supps dit zien en zich verantwoordelijk voelen

peace
 
Ik heb hier eens wat aangeboden door een dealer en was fake bij,de Galenikas...Ik wou dat hier een lijst kon gemaakt worden waar je de desgenoemde dealer zijn nick kon plaatsen op die lijst om zo verdere neppe handel te voorkomen...

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 09:44 ----------

Ik heb hier eens wat aangeboden gekregen door een dealer en was fake bij,de Galenikas...Ik wou dat hier een lijst kon gemaakt worden waar je de desgenoemde dealer zijn nick kon plaatsen op die lijst om zo verdere neppe handel te voorkomen...
..
 
Back
Naar boven