Fitness Seller

Testo's

Bezoekers in dit topic

johnnydiesel

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 dec 2002
Berichten
25
Waardering
0
Wat is het verschil tussen PRIMOTESTON TESTOTERON ENANTHAAT
en SUSTANON NILE 4 TESTO'S

Ja ik weet dat SUSTANON 4 TESTO'S heeft ..


EN wat levert het op????



groetjes JOHNNY
 
ik heb zelf enanthate van primoteston schering en het verschil tussen de nile sus is dat het gelijkmatiger werkt ,enanthate word veel gebruikt ook voor andere steroiden ,ik noem maar een primobolan depot.
je kunt met enanthate sneller estrogeen gerelateerde problemen krijgen aangezien de enanthate al piekt na een week of 1/2 en de sus ongeveer 3/4 weken,maar ik verkies de enanthate absoluut boven de sus!
"athletes will inject test enanthate at least weekly to maintain uniform bloodlevels"

en wat levert het op:dat is weer afhankelijk van de hoeveelheid en nog belangrijker of je training en voeding en rust goed in elkaar steekt:D

ik zal wel wat vergeten zijn maar dat word ongetwijfeld aangevuld

greets serge
 
Laatst bewerkt:
Ff wat pleur en sleur werk van onze hooggeprezen BC (http://www.bodybuilding.com/fun/catsust.htm):

Sust 250 (ga er ff vanuit dat het dezelfde bestanddelen en verhoudingen heeft):
30 mg propionate, 60 mg isocaproate, 60 mg phenylpropionate, 100 mg decanoate
Sustanon 250 is a unique blend of 4 different esters of testosterone. The principle purpose of attaching an ester to a steroid is to make it more lipophillic, so that when injected intra-muscularly it can remain in the adipose tissue longer and is released in the blood-stream over time. The longer an ester, the more lipophillic it is. Sustanon 250 contain 1 short, 1 long and 2 medium length esters that are all delivered over time, which gives a quick release, but a durable one as well. You may think that this is a positive thing, and to patients requiring testosterone therapy this probably is, but to a steroid user its really not.

Voor het volledige verhaal zie de link.

Volgens mij piekt de sust veel eerder omdat dit 1 korte en 2 medium lange esters heeft. Test enant heeft enkel een lange ester.

Wat het oplevert? Een paar gaatjes in je (zere) kont, spieren en een lege portemonnee....... :p
 
Back
Naar boven