Fitness Seller

Testosteron aanvullen

Bezoekers in dit topic

Vincent1970

Novice
Lid geworden
12 sep 2018
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
22%
Hallo,

Ik ben een man van 50 jaar. Ik zou graag mijn testosteron waarde continu op een verantwoorde wijze op peil willen houden.
Ik weet naarmate je ouder wordt neemt deze af. Graag zou ik willen weten wat wijsheid is? Hoeveel zou ik moet bijspuiten? Zelf zat ik te denken aan bijvoorbeeld 250 mg per 14 dagen. Graag zou ik op waardes uitkomen als een 18 jarige ;-)
Graag jullie advies.
 
Met een dokter in overleg voor TRT(testosterone replacement therapy) , als het lukt is maar de vraag :eek:
 
Heb je je waarde uberhaupt wel laten meten?
 
elke 5 dagen 125mg
 
2x p/w 50mg test lijkt me genoeg op die leeftijd?
 
Hallo,

Ik ben een man van 50 jaar. Ik zou graag mijn testosteron waarde continu op een verantwoorde wijze op peil willen houden.
Ik weet naarmate je ouder wordt neemt deze af. Graag zou ik willen weten wat wijsheid is? Hoeveel zou ik moet bijspuiten? Zelf zat ik te denken aan bijvoorbeeld 250 mg per 14 dagen. Graag zou ik op waardes uitkomen als een 18 jarige ;-)
Graag jullie advies.
Heb je al je bloed laten nemen om te zien welke hormoonwaardes je hebt? Het is daarop dat een dokter zich baseert om te weten hoeveel je moet nemen. Je kan toch moeilijk zomaar zelf beslissen hoeveel je moet nemen indien je niet weet wat je huidige waardes zijn.
 
Back
Naar boven