MuscleMeat

testosteron booster welke werkt nu WEL? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

padje

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2007
Berichten
18
Waardering
0
welke natuurlijke testosteron booster werkt nu wel?

ik lees slechte revieuws over bijna alles, tribulus, testo stings, animal m stak niks schijnt DUIDELIJKE resultaten te geven

de gebruiker reviews zeggen vooral; geen toename van spiermassa.

Maar zijn er aanwijzingen dat het testosteronniveau stijgt?

(dit hoeft dus niet te betekenen meer spiermassa, ik ben daar zelf ook niet in geintreseerd!)

en welke natuurlijke anti oestrogene middelen werken (dus hebben effect op de oestrogeen spiegels, bewijs van meer spiermassa is voor mij niet van belang).

gr!
 
Blue Up vinnek wel leuk
Heb die toen samen met Testo-Sting genomen en voelde
wel een toename qua kracht ... zeker in het begin
 
Na mijn nieuwe project, ga ik wel een keer een testje doen wat een testobooster voor effect heeft op de wat oudere bb-er op een periode
van 6-8 weken;). Ben je onder de 30, dan is het effect nihil denk ik.....

Als ik het ga testen maak ik denk ik een soort stack van verschillende boosters maar wil me eerst eens wat in lezen:study:.
 
Het is nogal persoonsafhankelijk en zeker afhankelijk van je lever etc ...
Maakt mij niet uit wat er nu nog na mij gepost gaat worden, ik voelde
het verschil ... psychisch of niet, kwam het door de boosters of niet ...
ik heb er gains mee gemaakt op de barbell en dumbbell wat resulteerde
in gains qua massa
 
Long Jack, ook wel Eurycoma Longifolia, ook wel Tongkat Ali genoemd. Dat werkt 100%.
 
blue up
stackers t
 
het gaat erom dat ik als duursporter misschien bij meerdaagse wedstrijden er baat bij heb? een verhoogd testosteron gehalte geeft een veel betere recup;)
 
het gaat erom dat ik als duursporter misschien bij meerdaagse wedstrijden er baat bij heb? een verhoogd testosteron gehalte geeft een veel betere recup;)

dan zou ik voor blue up gaan
niet te duur en werkt gewoon (nee, je zal niet gelijk massa pakken ;))
ik krijg er energie van en ben opgewekter


linkje

[Link niet meer beschikbaar]
 
Volgens onderzoeken is testo-sting beter dan Tongkat Ali :roflol:

ik geloof helemaal niets van die onderzoeken, puur door de fabrikant in elkaar gezet. ik ken nagenoeg niemand die baat heeft met testosting. dan geloof ik meer van ergogenics die gepubliceerd heeft over de tongkat ali en ook de protodioscin.
 
ik geloof helemaal niets van die onderzoeken, puur door de fabrikant in elkaar gezet. ik ken nagenoeg niemand die baat heeft met testosting. dan geloof ik meer van ergogenics die gepubliceerd heeft over de tongkat ali en ook de protodioscin.

Heb je zelf ervaring met Tongkat? Zo ja, waaraan merkte je het dan het meest?
 
hoge dosis st. janskruid
 
Horny goat weed.

Nooit geprobeert, maar is zelfs te verkrijgen bij De Tuinen en is goedkoper om te testen dan Testo Stink
 
Wat bij mij zeer goed werkt is Novedex van Gaspari Nutrition.
De eerste 2 weken neem ik 3 capsules voor het slapen, vanaf week drie
4 capsules.

Deze "booster" zou ik aanbevelen...
 
dit bevat dezelfde ingredienten?


N1-T
Universal

De testesteronbooster van Universal
N1-T is een compleet en effectieve pro-testosteronformule die de kracht van drie speciale extracten bevat, namelijk: Tribulus (protodioscin), Longjack (Eurypeptides) en Avena (avenacosides A & B). Deze combinatie van ingredienten in N1-T hebben in echte klinische testen met mannen een bijna verdubbeling van het testosterongehalte laten zien. Het verhoogde niet alleen het testosteron maar ook het IGF-1 level en cortisol levels. Door de verhoging van het vrije testosteron kunnen athleten betere resultaten verwachten.

Het LongJack 400 complex bevat LJ-100, het hoogstwaardigste longjack extract welke verkrijgbaar is dat 22% EuryPeptides™, 40% glyco saponins en 30% polysacharides bevat. Dit verhoogt het vrije testosterongehalte. Het gebruikte Tribulus is gestandariseerd voor 60% sterol saponins en tevens 20% protodioscin, wat helpt het LH hormoon te verhogen en daarmee het haalbare testosteron niveau. Krachttoename en de drive te gaan trainen neemt toe wat de spiermassa uiteraard ten goede komt. N1-T™ bevat ook Bioperine® wat de werking bevordert en versnelt voor het vrijmaken en verhogen van het testosterongehalte door de andere ingredienten.
 
Back
Naar boven