Fitness Seller

testosteron boosters geld verspilling of werkt t goed.

Bezoekers in dit topic

gijskaptein

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 mrt 2006
Berichten
4
Waardering
0
Zouden mensen die ervaring hebben met testeron boosters kunnen vertellen wat hun ervaringen zijn en welk product zij aanraden.
 
test injecties zijn goed..

tribulus etc etc allemaal troep..

als je niet geil bent of wat dan ook, dan zou ik het probleem in je voeding zoeken.. wat meer vetten of wat meer zink binnenkrijgen helpt wel..
 
Natuurlijke testosteron boosters zorgen niet voor meer vrije testosteron en ook niet voor verhoogde spiergroei.

Voor dat doel rotzooi dus.
 
Ik vind dat Tribosten wel werkt, ik merk het zeker. En hoor toch meerdere mensen die Tribosten gebruikt hebben of nog gebruiken dat ze het ook zeer zeker merken.
 
testoteron booster als tribulus zijn idd weg gegooit geld.
Hier zul je misschien alleen wat meer coïtusdrive van krijgen, meer doen ze niet.
Tribulus werkt trouwens alleen als je meer dan 3000 mg per dag inneemt.
Dan schieten de meeste potjes tribulus al aardig op na 1,5 week.
 
Nog meer coïtusdrive .. net wat ik nodig had :rolleyes:
 
:D Voor sommige kan dit het geval zijn!
 
Het is bewezen dat de werzame stoffen in tribulus vaatverwijdende effecten hebben waardoor de doorbloeding in je geslachtsdeel vergroot word. Dit heeft een positief effect op je libido maar geeft ook de schijn dat je testosteronniveau stijgt.

Maar geloof me nou maar als ik zeg dat tribulusproducten en al zijn varianten niks doen met het testosteron in je lichaam.
 
RvR zei:
test injecties zijn goed..

tribulus etc etc allemaal troep..

als je niet geil bent of wat dan ook, dan zou ik het probleem in je voeding zoeken.. wat meer vetten of wat meer zink binnenkrijgen helpt wel..

Ik ken kaptein en zijn coïtus drive mag zeker wel wat omhoog. Snel meer pizza/shoarma\patat eten voor de vetten en zink bestellen jonge :p

PS

Ik ben Jan Gijs ;)
 
sport wonder zei:
Ik ken kaptein en zijn coïtus drive mag zeker wel wat omhoog. Snel meer pizza/shoarma\patat eten voor de vetten en zink bestellen jonge :p

PS

Ik ben Jan Gijs ;)

Goede vetten he als bijv. lijnzaadolie etc.
 
martie zei:
Goede vetten he als bijv. lijnzaadolie etc.

Omega3 etc. Ik zat hem ook maar beetje te dissen he ;)
 
ik neem tribosten al een jaar, ben zeker tevreden van, ... bij mij werkt het zeker
 
stefan zei:
ik neem tribosten al een jaar, ben zeker tevreden van, ... bij mij werkt het zeker
wat bedoel je dan met werken? wat doet het?
 
Hij krijgt er een harde plasser van ;)
 
Mmmmmmmm, dat krijg ik nou van mooie vrouwen..........:D
 
sport wonder zei:
Omega3 etc. Ik zat hem ook maar beetje te dissen he ;)

lol sukkel.. :rolleyes:

alsof je omega 3 etc niet uit je voeding kan halen? jij neemt zeker alleen maar supps :p zou ik ook doen als ik niet de discipline had om een goed voedingsschemate volgen..

oh ja.. voordat je reageerd: ik zit je maar een beetje te dissen he ;)
 
of het werkt of niet, het zal voor een groot gedeelte ook tussen je oren zitten denk ik.
Als je er heel enthousiast mee gaat beginnen dan zal het wel ''werken''.
Maar als je er al niet veel van verwacht zal je ook niet veel merken denk ik
 
Rebel_x zei:
wat bedoel je dan met werken? wat doet het?


ik ben geleidelijk massa aangekomen, ik ben 1 meter 79 en weeg 71 gemiddeld maar sta (naar mijn mening) droog en ben goed aan het aflijnen, en ik kom van de 68 kilo, en dat is thans het enigste wat ik heb genomen, en jaaa ik weet het, de ene zegt dat het niet helpt en de andere wel, bla bla bla
van iedereen die zegt dat het niet werkt, wat nemen zij dan dat wel helpt, dat zou bij mij mss niet helpen, ik denk dat elk lichaam er anders op zal reageren in de mate van het meer of minder resultaat, maar ook voor mijn eetlust is deze wel mij wel aangewezen
 
RvR zei:
lol sukkel.. :rolleyes:

alsof je omega 3 etc niet uit je voeding kan halen? jij neemt zeker alleen maar supps :p zou ik ook doen als ik niet de discipline had om een goed voedingsschemate volgen..

Tuurlijk zijn dat soort dingen uit je voeding te halen maar niet uit patat, pizza etc. En mijn voedingsschemadaar wordt juist aan gewerkt. Ga van vloeibaar voedsel (heb gronische darmzeikte) terug naar het gewone voedsel en ben alles helemaal aan het uitpluizen. Maar idd om aan mijn omega 3 etc te komen zal ik waarschijnlijk wel capsulles oid moeten kopen aangezien wij nooit vis oid eten.

RvR zei:
oh ja.. voordat je reageerd: ik zit je maar een beetje te dissen he ;)

Dan is het goed ;)
 
Back
Naar boven