XXL Nutrition

Testosteron boys : some pics (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by soulreaver
Reken maaris terug op welke leeftijd die lui begonnen zijn met kuren, minimaal 16 denk ik, hoe betalen ze dat vraag ik me dan al af en twee hoe geschift ben je om op je zestiende al aan de roids te gaan..

Hoef je niet geschift voor te zijn , alleen onwetend en naif
 
Idd, vooral die ene gast (69 kg schoon aan de haak),
Die trainde nog maar 1 jaar meende ik.
In 1 jaar haal je echt no f*cking way zoveel massa,
Hoeveel zal hij wel niet per maand gegroeid zijn dan, ik denk toch wel zon 2 a 3 kilo ??
gr rob









Originally posted by ehv_brambo
De vader van die Shawn was bezorgd dat zijn zoon middelen zou gaan gebruiken die hij niet goedkeurde, daarbij doelend op AS.



Maar Shawn had hem ervan overtuigd dat dit echt niet het geval was. Bla Bla Bla ........ hehe ye right.



Oke die gasten zullen hun training/voeding/rust etc. wel 100% op orde hebben. En gruwelijk veel aanleg hebben. Maar zelfs dan lijkt het mij sterk dat je er (op die leeftijd) zo groot uit kan zien.
 
Originally posted by rob12345
Idd, vooral die ene gast (69 kg schoon aan de haak),
Die trainde nog maar 1 jaar meende ik.
In 1 jaar haal je echt no f*cking way zoveel massa,

Zeggen dat je 1 jaar traint wil niet zeggen dat je niets daarvoor hebt gedaan en pas 1 jaar geleden bent begonnen met sporten.
die turners kunnen ook je ook vertellen dat ze pas 3 maanden trainen maar daarvoor ook al hun helel leven in de ringen hebben gehangen.

Neemt niet weg dat deze jongens AS hebben gebruikt
 
Zelf begrijp ik niet dat die jongen gyno heeft gekregen terwijl hij onder persoonlijke begeleiding staat. Wat voor een begeleiding moet dat voorstellen?
 
Tja dikwijls wachten ze met anti oestrogenen of blokkers omdat ze dan de groei minder beïnvloeden dat zie je ook bij de top pro's soms op guest posing dat ze lichte gyno vorming hebben.
Het beetje minder bestrijden hiervan brengt extra gewicht op en remt igf-1 minder. (Ik ben trouwens niet zeker dat dit hier het geval is)
 
En in wat voor mate blokt het gyno?? als jij 3 gr. test. zou zetten per week, zou het dan nog helpen of zou je dan ook daarine mega doseringen krijgen.. menig prof zet toch geen 500 mg. per week..
 
Originally posted by rob12345
Idd, vooral die ene gast (69 kg schoon aan de haak),
Die trainde nog maar 1 jaar meende ik.
In 1 jaar haal je echt no f*cking way zoveel massa,
Hoeveel zal hij wel niet per maand gegroeid zijn dan, ik denk toch wel zon 2 a 3 kilo ??
gr rob



die jason trainde al langer...

die 1e keerl die een contest deed en geen shape had ( normaal vetpercentage en veel vocht)die trainde maar een jaar..





 
ik ben wel jaloers hoor ;)
 
ja ik heb het gezien, zeker grote knaapjes! Maar wel grote mond tegen hun ouders, jeetje... Maarja dat krijg je van de stress en "supplementen" :p
 
Laatst bewerkt:
Die twee gasten van de foto's zullen waarschijnlijk wel as gebruikt hebben (alhoewel ik een beetje tijfel bij die jason).

Die andere twee gasten van de docu waren niet zo indrukwekkend vond ik. Die zullen nog wel natural kunnen zijn.
 
het fysiek van jason valt zeker te halen mits je een goede aanleg hebt. Ik vind The_ur een beetje in de buurt komen van jason.
 
dat er hier op het forum zijn die nog denken dat ze niet gebruiken. hoe naief.
 
Navy zei:
hoezo schandalig..arnold zat op zij 15e al aan de as...en die wordt hier altijd de hemel ingeprezen.

ik vindt het wel bruut!!

tis maar net wat je ervoor over heb om zo snel mogelijk groot te worden.

greetz

schandalig dat arnold op zijn 15e heeft gebruikt, echt weer zoiets van "hij doet het ook"
 
Erg mooie fysiek die gasten. No way dat ik geloof dat die lui wat aanknooien met prohormonen. Gewoon stevig aan de roids en gelijk hebben ze. Zou ik ook doen als ik 19 was!
 
Navy zei:
hoezo schandalig..arnold zat op zij 15e al aan de as...en die wordt hier altijd de hemel ingeprezen.

ik vindt het wel bruut!!

tis maar net wat je ervoor over heb om zo snel mogelijk groot te worden.

greetz
Arnold zat helemaal niet op 15 al aan de aas hoe kom je daar bij. Hij begon pas veel later.
 
Volgens mij worden prohormonen binnenkort écht verboden in de VS, wet is daar al voor in de maak.

Dat deze jongens slechts 19 zijn en iedereen weet dat dit niet zonder AAS te krijgen is, en ze er zo vrolijk bij lachen op de foto's...spoort een hoop jonge boyz aan om ook maar es te beginnen nu ze net 15 zijn :D:D:D
 
Kijk die shawn zijn gyno, ja naturell zeker weten :D
 
veel te jong begonnen met spuiten:(die gasten
Zo wordt iedereen breed maar de vraag is hoe lang ze meegaan:)
 
Prachtig fysiek inderdaad. Ze hebben mega aanleg, en hun voeding/rust is gewoon perfect. Maar dat neemt niet weg dat AS geen rol speelt.

Die Jason is bij mijn weten zo rond de 1.50 of zoiets. Beste reportage die ik overigens ooit gezien hbeb.
 
Juriaan zei:
Kijk die shawn zijn gyno, ja naturell zeker weten :D

hoe kom je daar nou bij??? dat komt door de pubertijd :D die jongen heeft niet gebruikt, want hij zegt het toch? basta :D

dat naife vadertje van hem :D
 
Back
Naar boven