XXL Nutrition

Testosteron boys : some pics (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Navy zei:
arnold begon op zijn 15e voor het eerst met een dianabol kuurtje

en als zou dat zo zijn?? Arnold komt uit een tijd dat ze niets van bijwerkingen oid wisten. Mischien wel de bijwerkingen, maar niet dat het op latere leeftijd (of eerder natuurlijk) fout kan gaan. Ze weten nu meer dan vroeger, dus ik ben het met admin eens dat het idd schandalig is ja. Die moeder van Jason dan toen ie wegging... "hihi, nou ik hoef niet bang te zijn dat hij naar ruige feestjes gaat." Nee madam, hij zit vol met roids, nee dan hoeft u echt niet bang te zijn hoor :rolleyes:
 
vind ik zeker geen vergelijking (maar dat gaf je al aan ;)) . een jochie die elke dag zit te blowen verdoet lange na niet zijn lichaam als met AS.
 
Beter voorbeeld: Jongeren die vanaf hun 15e elke weekeind pillen slikken en de nodige coke wegsnuiven. die tegen hun 20 igste honderderden pillen en een paar ons coke hebben weggesnoven, nee die zijn gezond.

Missch heeft jason wel super goede genen en is ie vanaf zijn 18-20 igste gaan kuren en heeft hij 3 kuurtjes gehad, vergis je niet dat het een klein mannetje is en 69 kg, iemand van 1.65 mtr oogt sneller gespierd en groot als iemand van 1.90 mtr. En of die 3 kuurtjes je de das omdoen ??? , gezond is het zeker niet, maar bij verstandig gebruik kun je de schade binnen de perken houden.
 
Laatst bewerkt:
ligt eraan wat voor pillen he ;)
Maar pillen en coke ´****en´ niet met je hormoonhuishouding, en de belasting op je lichaam is niet maandenlang achter elkaar, dag in dag uit.
Tuurlijk is het slecht, maar wat wou je vergelijken? elke dag 8 dboll´s of 8xtc pillen per dag? ???
 
elke dag 8 db en je merkt hoogstwaarschijnlijk niets elke dag 8 xtc en je wordt zo gek als een deur elke dag 8 aspirine en je bent dood
 
D. zei:
ligt eraan wat voor pillen he ;)
Maar pillen en coke ´****en´ niet met je hormoonhuishouding, en de belasting op je lichaam is niet maandenlang achter elkaar, dag in dag uit.
Tuurlijk is het slecht, maar wat wou je vergelijken? elke dag 8 dboll´s of 8xtc pillen per dag? ???

Ik heb geen idee van de samenstelling van die troep, ik weet iig dat ik veel verpauperde tiefus junks zie die elke dag zich kapot snuiven, zet daar eens een recreatieve steroids gebruiker naast. Nou dan ben ik liever die gebruiker als die vieze sos junk met ze ingevallen kop en ondervoedde lichaam.
 
als de 2 mooiere lijven clean zijn dan ben ik mevr. terpstra die 60kg weegt.
 
juriaan, er is een groot verschil tussen iemand die verslaafd is aan drugs en iemand die zaterdagnacht coke snuift. ik ben een gezonde gast van 44 die altijd gesport heeft, maar ik heb tussen mijn twintigste en vijfentwintigste ook af en toe een nacht goed aan de coke gezeten. ik heb ook van alle soorten drugs geproefd. dat jonge gasten tijdens het weekend xtc gebruiken, zal zeker niet ongezonder zijn dan gij die op uw twintigste al serieus aan de AS zit. 'tis niet omdat sommigen zich is goed laten gaan tijdens het weekend dat het verslaafden zijn die elke dag zitten te snuiven. da's inderdaad wel een triestige zaak. maar er is een groot verschil tussen gasten die zich een paar jaar tijdens het weekend laten gaan en verslaafd en uitgemergeld zijn.
zo is het ook met AS. als je niet te vroeg begint, niet ovedrijft en je lichaam volledig laat recupereren, zal het allemaal niet zoveel kwaad kunnen.
 
yeah right en dan zeggen neee ik gebruik 'gewone supps'

Ik wil ze wel eens over 10 jaar zien
 
skydirk zei:
juriaan, er is een groot verschil tussen iemand die verslaafd is aan drugs en iemand die zaterdagnacht coke snuift. ik ben een gezonde gast van 44 die altijd gesport heeft, maar ik heb tussen mijn twintigste en vijfentwintigste ook af en toe een nacht goed aan de coke gezeten. ik heb ook van alle soorten drugs geproefd. dat jonge gasten tijdens het weekend xtc gebruiken, zal zeker niet ongezonder zijn dan gij die op uw twintigste al serieus aan de AS zit. 'tis niet omdat sommigen zich is goed laten gaan tijdens het weekend dat het verslaafden zijn die elke dag zitten te snuiven. da's inderdaad wel een triestige zaak. maar er is een groot verschil tussen gasten die zich een paar jaar tijdens het weekend laten gaan en verslaafd en uitgemergeld zijn.
zo is het ook met AS. als je niet te vroeg begint, niet ovedrijft en je lichaam volledig laat recupereren, zal het allemaal niet zoveel kwaad kunnen.


Mja dat weekend-gebruiken noemen we in nederland met een mooi woord 'recreatief drugsgebruik :)

Recreatief gebruiken is altijd nog dansen op de dunne lijn die de vlakken 'verslaafd' en 'lol' van elkaar scheiden.
Mensen die dat doen veroordelen mensen die AAS gebruiken omdat hun gebruik naalden (eng) met zich meebrengt en de effecten veel meer zichtbaar zijn en van lange duur zijn. Je verandert als individu enorm in omvang en dus kijken anderen anders tegen je aan. Niet alleen dus in de disco voor een paar uurtjes maar juist dag en nacht: waar je ook bent, je bent die 'brede anabolen-gast'.

Ik heb ermee leren leven. De pot verwijt de ketel in dit geval! :D
 
DBC01 zei:
Mja dat weekend-gebruiken noemen we in nederland met een mooi woord 'recreatief drugsgebruik :)

Recreatief gebruiken is altijd nog dansen op de dunne lijn die de vlakken 'verslaafd' en 'lol' van elkaar scheiden.
Mensen die dat doen veroordelen mensen die AAS gebruiken omdat hun gebruik naalden (eng) met zich meebrengt en de effecten veel meer zichtbaar zijn en van lange duur zijn. Je verandert als individu enorm in omvang en dus kijken anderen anders tegen je aan. Niet alleen dus in de disco voor een paar uurtjes maar juist dag en nacht: waar je ook bent, je bent die 'brede anabolen-gast'.

Ik heb ermee leren leven. De pot verwijt de ketel in dit geval! :D

ach ze zeiden tegen mij ook dat ik anabolen gebruikte... maar ja, HET WAS ECHT NIET ZO :cool:
 
XTC is een regelrechte 'mind****er'. Althans, in de hoeveelheden waarmee wij het gebruiken.

Een stukje geschiedenis, btw is géén copy and paste!

XTC (MDMA) werd eind 19 eeuw, omstreeks 1898, ontdekt door het Duitse bedrijf Bayer dat op zoek was naar een middel dat de eetlust verminderde maar hield er na enige tijd mee op het te produceren, het bleef in een testfase.
Twee Poolse wetenschappers hebben het verder ontwikkeld maar MDMA kwam pas echt tot ontwikkeling in de handen van 2 Amerikaanse wetenschappers in de jaren '50. In de jaren '60 werden hoveelheden van 20-40mg gebruikt in sessies van psychotherapeuten die op deze manier mensen met traumatische ervaringen beter konden laten praten zonder dat hun angsten in de weg zaten. Ook deze manier kwam aan z'n einde omdat de pillen alleen in bijzijn van de therapeut gegeven konden worden.
De medische wereld drong erop aan om deze pil niet in de openbaarheid te brengen. Dat kwam ie wel, in 1982, in Texas, in een in die tijd zeer hippe dancing. Al snel kwam heel heel Hollywood naar de 'club die lovepills over de bar verkocht' en voor een erg speciale sfeer zorgde. De rest is geschiedenis.
 
Iemand enig idee of er giftige stoffen in xtc zitten? zou 30-40 mg d-boll nou echt slechter zijn als 30-40 mg Xtc? Ik heb er me twijfels over, qua lever toxiteit duidelijk, ook hormonaal maar geestelijk ben je xtc weer een heel stuk minder af. Ik denk dat het belangrijkst is hoe je met je lichaam omgaat. :thumbs:

Maar ik zou nooit (zeg nooit nooit) een beetje coke gaan snuiven, je kunt eraan verslaafd raken dat zeker, en wat krijg je er voor terug? een plezierig gevoel? nou dan drink ik wel wat borrels en evt een joint.
Anabolen zie ik dan ook bij de sport en zie het eerder als een medicatie dan drugs.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon alles met mate. Max 1 kuur per jaar, max vier keer xtc per jaar. Dit lijkt me gezond. Je kunt natuurlijk ook twee keer per jaar (veilig) kuren, maar dan zit je toch bijna de helft van het jaar onder de (zware) medicatie.

En wat verslaving betreft, kuren is ook zeker verslavend (ik spreek niet uit eigen ervaring)
 
Juriaan zei:
Iemand enig idee of er giftige stoffen in xtc zitten? zou 30-40 mg d-boll nou echt slechter zijn als 30-40 mg Xtc? Ik heb er me twijfels over, qua lever toxiteit duidelijk, ook hormonaal maar geestelijk ben je xtc weer een heel stuk minder af. Ik denk dat het belangrijkst is hoe je met je lichaam omgaat. :thumbs:

Maar ik zou nooit (zeg nooit nooit) een beetje coke gaan snuiven, je kunt eraan verslaafd raken dat zeker, en wat krijg je er voor terug? een plezierig gevoel? nou dan drink ik wel wat borrels en evt een joint.
Anabolen zie ik dan ook bij de sport en zie het eerder als een medicatie dan drugs.

Dat is echt bij elke tokkel verschillend!!! Van de een voel je je heel anders dan de ander, mda, mdma zoiets ongeveer geloof ik :)
Heb ook weleens gehoord dat er rattegif bijzat enz al dat soort dingen
en ken iemand die versnijt sos met creatine, lekker creatine in je neus :eek:

Ken trouwens zo'n nepjunk: leg iets uit over creatine. Wat is het dan? poeder, oow moet je dat snuiven? :rolleyes: :D



Juriaan zei:
Ik heb geen idee van de samenstelling van die troep, ik weet iig dat ik veel verpauperde tiefus junks zie die elke dag zich kapot snuiven,

rene :rolleyes: :p
 
Laatst bewerkt:
Mensen willen niet weten hoe schadelijk xtc is, de gevolgen ervan worden pas zichtbaar over tientallen jaren.. als mensen door een griepje dood gaan bijwijze van.
 
Sehn zei:
Mensen willen niet weten hoe schadelijk xtc is, de gevolgen ervan worden pas zichtbaar over tientallen jaren.. als mensen door een griepje dood gaan bijwijze van.

XTC is volgends mij veel slechter dan coke.
Was trouwens een onderzoek gedaan naar xtc dat het helemaal niet zo schadelijk was. Een NL onderzoek. En in andere landen dat het wel heel schadelijk is. Ben alleen de bron kwijt jammer genoeg. Maar toch blijft het dat het slecht is voor je, vooral je geheugen gaat eraan. Maarja of je je nou elk weekend helemaal de kank inzuipt tot gaten in je geheugen van die avond enz dat zal vast ook niet goed voor je zijn!
 
Back
Naar boven