Fitness Seller

Testosteron boys : some pics (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Navy zei:
xtc is idd slechter dan coke...maar coke is weer veel verslavender (en veel duurder) en xtc slikken is ook veel slechter dan je eigen lam zuipen..mensen die het gebruiken hebben weten hoe gaar je je voelt na een nachtje xtc slikken (zeker waneer je er ong. meer als 3 slikt) je voelt de dag erna duidelijk dat je lichaam een opdonder heeft gehad en je ziet er niet uit.

greetz

Ik voel me na een avondje xtc lichaamlijk net zo brak als na een avondje flink zuipen. Alleen xtc blijft gewoon wat meer in je kop hangen, fysiek maakt het niet veel uit met alcohol (als je goed eet).
 
Je moet zien dat je zuivere of bijna zuivere mdma pillen krijgt, amper een afkick de dag erna maar nu wijken we af :p
 
DBC01 zei:
XTC is een regelrechte 'mind****er'. Althans, in de hoeveelheden waarmee wij het gebruiken.

Een stukje geschiedenis, btw is géén copy and paste!

XTC (MDMA) werd eind 19 eeuw, omstreeks 1898, ontdekt door het Duitse bedrijf Bayer dat op zoek was naar een middel dat de eetlust verminderde maar hield er na enige tijd mee op het te produceren, het bleef in een testfase.
Twee Poolse wetenschappers hebben het verder ontwikkeld maar MDMA kwam pas echt tot ontwikkeling in de handen van 2 Amerikaanse wetenschappers in de jaren '50. In de jaren '60 werden hoveelheden van 20-40mg gebruikt in sessies van psychotherapeuten die op deze manier mensen met traumatische ervaringen beter konden laten praten zonder dat hun angsten in de weg zaten. Ook deze manier kwam aan z'n einde omdat de pillen alleen in bijzijn van de therapeut gegeven konden worden.
De medische wereld drong erop aan om deze pil niet in de openbaarheid te brengen. Dat kwam ie wel, in 1982, in Texas, in een in die tijd zeer hippe dancing. Al snel kwam heel heel Hollywood naar de 'club die lovepills over de bar verkocht' en voor een erg speciale sfeer zorgde. De rest is geschiedenis.

hmmm volgens mij had bayer (mjam die met breuklijn, en bayer inslag) al behoorlijk spul... ik heb er toendertijd *(gabbertijd) een hoop over gelezen, schijnt nog best makkelijk te maken zijn (volgens mij heb ik de formule nog ergens liggen :P)
 
Waarom is de naam van deze topic Testosteron boys : some pics ?

Moet het niet Testosteron VS XTC zijn?
 
Deze is een keer eerder op deze board geweest

Er zijn verschillende defenities van "Natural"

Sommige zie pro-hormonen als "Natural"!
 
natural: zou kunnen maar waarschijnlijk niet. ik heb iemand gekend die meedeed aan natural wedstrijden, maar hij gebruikte alleszins wel AS. dus wat wil natural zeggen in bodybuilding. minder gebruiken? niet constant gebruiken? I don't know. misschien zitten er tussen die niets gebruiken, maar die zullen volgens mij dun gezaaid zijn.
 
Niet 'Year round' gebruiken volgens mij ja :)
 
richard2003 zei:
Deze is een keer eerder op deze board geweest

Er zijn verschillende defenities van "Natural"

Sommige zie pro-hormonen als "Natural"!

Ik zie iemand die pro-hormonen gebruikt ook als natural hoor, zo goed zijn die pro-hormonen niet.
 
RedDragon zei:
Ik zie iemand die pro-hormonen gebruikt ook als natural hoor, zo goed zijn die pro-hormonen niet.
Iemand die xtc en heroine gebruikt is ook natural vind ik...


NOT.. chemische troep is chemische troep.. natuurlijke basis, yeah right..alsof het poeder zo uit plant word gehaald en in potje gestopt.


mijn mening.
 
RedDragon zei:
Ik zie iemand die pro-hormonen gebruikt ook als natural hoor, zo goed zijn die pro-hormonen niet.

Vergis je je in 1-testosterone is dus gewoon primobolan depot zonder 1-mthyl dus is geen pro hormoon maar een steroide ben je dus niet naturell
 
Juriaan zei:
Vergis je je in 1-testosterone is dus gewoon primobolan depot zonder 1-mthyl dus is geen pro hormoon maar een steroide ben je dus niet naturell

Nee ok je bent in principe geen natural meer. Maar ja, wat versta je onder natural bro? Tegenwoordig gebruikt iedereen creatine of swole v2, eiwit poeders, pillen met allerlei shit erin waarvan de lange termijn bijwerkingen niet duidelijk van zijn.. Niemand is echt natural meer tegenwoordig, but who cares?
 
richard2003 zei:
Deze is een keer eerder op deze board geweest

Er zijn verschillende defenities van "Natural"

Sommige zie pro-hormonen als "Natural"!

Je bedoelt vast HGH aangezien dat in amerika als suplement word gezien.
 
RedDragon zei:
Nee ok je bent in principe geen natural meer. Maar ja, wat versta je onder natural bro? Tegenwoordig gebruikt iedereen creatine of swole v2, eiwit poeders, pillen met allerlei shit erin waarvan de lange termijn bijwerkingen niet duidelijk van zijn.. Niemand is echt natural meer tegenwoordig, but who cares?

Er is nog altijd een flink verschil tussen AS en creatine als je het mij vraagt. Ik vind trouwens niet dat je natural bent als je pro-hormonen gebruikt...
 
Rob G zei:
Er is nog altijd een flink verschil tussen AS en creatine als je het mij vraagt. Ik vind trouwens niet dat je natural bent als je pro-hormonen gebruikt...

Waar geef ik aan dat er geen verschil zit tussen as en creatine?
 
Back
Naar boven