XXL Nutrition

Testosteron boys : some pics (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smalluser

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
1.092
Waardering
7
Shawn D'Aurelio.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Jason Groce overall winnaar nog geen 69kg !!!

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Groet Smalluser :thumb:
 
zozo, hoe oud zijn deze jongens?
 
19 jaar.

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik wou dat ik zo'n figuur had.

Kan dit ook zonder AS?
 
Originally posted by richard2003
Ik wou dat ik zo'n figuur had.

Kan dit ook zonder AS?


Misschien in je dromen, maar deze jongens zeggen wel dat ze niks gebruiken en alles op supps doen maar voor 8000 $ supps kopen lijkt me erg overdreven. Hier zit aardig wat as achter. vond dat zo ook aardig opgefokt waren maar dat kan natuurlijk ook komen door het cutten.

greetz
 
Het lijkt wel of ze er hier groter uitzien dan in de documentaire... Wanneer was die documentaire opgenomen?
 
Die docu is wel oud, hij was in 2002 ook op BBC te zien.
 
ze zien er goed uit, zeker voor die leeftijd.
al is het wel erg gierig op zo'n leeftijd al flink as te gebruiken.
 
Reken maaris terug op welke leeftijd die lui begonnen zijn met kuren, minimaal 16 denk ik, hoe betalen ze dat vraag ik me dan al af en twee hoe geschift ben je om op je zestiende al aan de roids te gaan..
 
Niet te snel oordelen. In amerika vallen pro hormonen gewoon onder de legale supplementen. Denk dat die jongen met die gyno wel gebruikt heeft jason denk ik niet.

Jason trouwens goed voorbeeld dat lichaamgewicht niets zegt ! als iemand post ik weeg 69 kilo denk iedereen smalllllllllllll nou niet dus..
 
Schandalig, en uiteraard niet zonder steroïden haalbaar, zeker niet op die leeftijd.
 
De vader van die Shawn was bezorgd dat zijn zoon middelen zou gaan gebruiken die hij niet goedkeurde, daarbij doelend op AS.



Maar Shawn had hem ervan overtuigd dat dit echt niet het geval was. Bla Bla Bla ........ hehe ye right.



Oke die gasten zullen hun training/voeding/rust etc. wel 100% op orde hebben. En gruwelijk veel aanleg hebben. Maar zelfs dan lijkt het mij sterk dat je er (op die leeftijd) zo groot uit kan zien.
 
Originally posted by Zwier
Niet te snel oordelen. In amerika vallen pro hormonen gewoon onder de legale supplementen. Denk dat die jongen met die gyno wel gebruikt heeft jason denk ik niet.

Jason trouwens goed voorbeeld dat lichaamgewicht niets zegt ! als iemand post ik weeg 69 kilo denk iedereen smalllllllllllll nou niet dus..

69 kilo.. maar die jason was zo te zien ook maar 1 meter 44 (bij wijze van)...
 
Back
Naar boven