Fitness Seller

Testosteron depo Galenika(nieuwe versie)

Bezoekers in dit topic

Timmeh12

Cool Novice
Lid geworden
14 apr 2012
Berichten
77
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Zo ik heb de nieuwere versie van galenika met etiket, nu is mijn vraag of deze egt zijn. Mijn bron die ik eigenlijk goed ken, ook persoonlijk, krijgt deze direct van uit servie naar hem toe gestuurd. Ik heb ze goed bekeken en dacht eerst dat ze echt waren, maar een paar dingen vallen, de etiketten lijken een beetje scheef te zitten, en de olie is iets lichter als het moet zijn denk ik.

20140510_220513.jpg


20140510_220301.jpg


20140510_202604.jpg


20140510_202505.jpg


20140510_202550.jpg
 
Deze zijn van een maat van mij, die uit servie komt, en ze persoonlijk daar uit de apotheek heeft opgehaald, de doosjes etc. zijn identiek (volgens mij). Alleen zijn etiket zit er helemaal recht op en het lijkt alsof de olie iets donkeder is. Miss moet ik volgende week eens de ampullen langs elkaar houden om te kijken of er echt verschil is.
Hier zijn de fotos van zijn ampullen:

IMG-20140511-WA0011.jpg


IMG-20140511-WA0012.jpg


IMG-20140511-WA0007.jpg


IMG-20140511-WA0008.jpg
 
Deze zijn van een maat van mij, die uit servie komt, en ze persoonlijk daar uit de apotheek heeft opgehaald, de doosjes etc. zijn identiek (volgens mij). Alleen zijn etiket zit er helemaal recht op en het lijkt alsof de olie iets donkeder is. Miss moet ik volgende week eens de ampullen langs elkaar houden om te kijken of er echt verschil is.
Hier zijn de fotos van zijn ampullen:
Het lijkt ook alsof zijn ampullen voller zijn, terwijl ik uit die van mij gewoon tussen 1-1.1ml ofzo gehaald heb. Omdat die van mm maat zijn gevuld tot de rand van het etiket bijna en die van mij lager.
 
Als je er TUSSEN de 1-1,1ml uit kan halen, verschillend per ampul zijn ze gewoon fake, wat niet wil zeggen dat er geen test inzit natuurlijk.
 
Precies. HG gaat zeer strict om met dit soort dingen. Iig stricter dan ug. Maar er oan test inzitten idd.
 
Als je er TUSSEN de 1-1,1ml uit kan halen, verschillend per ampul zijn ze gewoon fake, wat niet wil zeggen dat er geen test inzit natuurlijk.

Ja joh? Zal dat niet liggen aan het optrekken van de persoon zelf? Bedoel die 0.1 ml laat je makkelijk per ongeluk zitten.

Heb ze ook thuis staan, de mijne zijn allemaal precies gelijk. Etiket precies recht, breeklijntje overal even hoog, op het oog zit er ook overal exact even veel in. Hebben ook iets een gekleurde schijn maar zeker niet donker. Heb ze overigens laten controleren op verschillende fora door gasten die er verstand van hebben en die zeggen allemaal real.

Welk nummer staat er boven je exp-date TS?
 
Dat met die 1.1ml heb ik gezegd omdat ik er 2 ampullen tegelijk in heb gedaan en ook de lucht eruit gespoten heb, daarom ong. Maar dat zal we kloppe want bij de fake shit zit er meestal 0.9 ofzo in. Wat me meer zorgen maakt is dat de etikette er scheef opzitten en bij mn maat precies recht.

Het nummer boven de exp date is 11572 mikie. Op welke fora heb je dat nagevraagd? Of zou je voor mij even kunnen kijke? Want heb er 150 stuks ligge als ze fake zijn gaan ze metteen terug. Exp date is 09-2017
 
Dat met die 1.1ml heb ik gezegd omdat ik er 2 ampullen tegelijk in heb gedaan en ook de lucht eruit gespoten heb, daarom ong. Maar dat zal we kloppe want bij de fake shit zit er meestal 0.9 ofzo in. Wat me meer zorgen maakt is dat de etikette er scheef opzitten en bij mn maat precies recht.

Het nummer boven de exp date is 11572 mikie. Op welke fora heb je dat nagevraagd? Of zou je voor mij even kunnen kijke? Want heb er 150 stuks ligge als ze fake zijn gaan ze metteen terug. Exp date is 09-2017

GH15 zitten wel paar gasten met kijk op HG, RobS van hier weet er ook 1 en ander van en ik heb gewoon gezocht op Galenika, fora waar ik op uit kwam heb ik lui aangesproken die er verstand van leken te hebben :P
 
Rob antwoord niet op mij pms helaas, had ik al geprobeerd :(
 
Dude je hebt me op 19.29 een PM gestuurd en om 20.59 zeg je dat ik niet reageer. Ik zit niet de hele dag op DBB he :D

Ik heb zelf batchnr 10073 / 06-2018 en 15102 / 11-2017. Bij 10073 zitten de etiketten precies recht en zit er in de ampul exact evenveel vloeistof (ok, in de ene misschien een druppel meer als in de andere maar dat ik volkomen normaal). Bij 15102 zitten de etiketten soms redelijk scheef en zit er meer verschil qua hoeveelheid vloeistof per ampul. Ze komen van dezelfde leverancier die ik volkomen vertrouw dus ik DENK (met de nadruk op denk) dat het misschien een soort van productiefoutje gaat. Ik ga het morgen eens uitzoeken want vind het erg vreemd.
 
Haha sorry rob!
Evenveel zit er bij mijn ampullen wel in, maar in vergelijking met die van mn maat wel minder(of mijn ampulletjes zijn groter waardoor het zo lijkt)?
Dat van die etiketten is idd erg raar, maar wat ik me ook afvroeg dat bij jou het lagere batchnummer een hogere houdbaarheids datum heeft?
Of werken die oostblokkers achterste voren ofzo?
 
Ik ben vrij zeker dat ze nep zijn maar ik kan op t moment geen fotos posten,
Kheb 150 ampullen en hen dus veel vergeleken, en had verschillende batches.
Ampullen hebben andere grotes en vorm, dan zij bij sommige de breeklijnen dikker, en waar t etiket bij elkaar zijn de randen altijd rond zoals bij de etiketten op de fotos, maar er zaten ook ampullen tussen waar de uiteinden vierkant waren....
 
Ik ben vrij zeker dat ze nep zijn maar ik kan op t moment geen fotos posten,
Kheb 150 ampullen en hen dus veel vergeleken, en had verschillende batches.
Ampullen hebben andere grotes en vorm, dan zij bij sommige de breeklijnen dikker, en waar t etiket bij elkaar zijn de randen altijd rond zoals bij de etiketten op de fotos, maar er zaten ook ampullen tussen waar de uiteinden vierkant waren....

ik zou t ook niet vertrouwen. Gewoon terugsturen.

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Die 10073 06/2018 heb ik ook.

Idem
 
hieronder nog paar fotos van de galenikas die ik had, heb ze inmiddels al teruggebracht alhoewel mijn dealer vol bleef houden dat ze echt waren. Zoals je ziet etiketten scheef, vierkante uiteinden en afgeronde, en verschillende ampul vorm terwijl het dezelfde batch is. Dus moeten wel fake zijn of wat denken jullie?

20140512_194619.jpg


20140512_194011.jpg


20140512_194323.jpg
 
Back
Naar boven