MuscleMeat

Testosteron en Clomid

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartas

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 jan 2004
Berichten
1
Waardering
0
hallo mensen mijn naam is Barry weeg 78 kg mijn lengte is 1.79 en ben al een tijdje bezig maar nu het volgende hoe denken jullie hier over


3.000 mg Testosteron per week

100 mg Clomiphene Citrate ( Clomid) om de andere dag

Weken 2-10

1.000 mg Testosteron per week

50 mg Clomid om de andere dag

Weken 11-14 (na de kuur)

50 mg Clomid per dag

Voor deze kuur heb je 12 gram Testosteron nodig ( dat zijn 48 ampullen Sustanon-250 of Testoviron-250) en 128 Spaanse Clomid 25-mg tabletten ( of 64 50-mg Griekse).

Wat is hiervan de logica? Nou, de grote dosis Testosteron in de eerste week dient om je bloedplasmaspiegels van dit goedje te verhogen, echt hoog, en erg snel, zodat het onmiddeleijk effect heeft. De Clomid wordt gebruikt om af te rekenen met de oestrogene problemen gedurende en na de kuur en om de HHTA (Hypothalamus-Hypofyse-Testikel-As) crash na de kuur te minimaliseren. Als je teveel vocht vasthoud (vochtretentie) en er uitziet als een waterbed, kan je 50 mg Clomid per dag gebruiken gedurende de weken 2-10. Dit is een behoorlijk goedkope kuur, die je hooguit € 450 kost. En ik ben bereid te wedden dat de meeste mensen meer dan 15 kilo aan spiermassa winnen te samen met een behoorlijk toename aan kracht.



Dit is niet iets voor angsthazen, en het is niet in het minst subtiel, omdat iedereen zal weten dat je een spuiter bent. Maar als het je niets kan schelen wat de mensen denken, dan is dit de kuur voor massaopbouw. Je zult je een Superman voelen met deze kuur, en je zult de resultaten zien binnen 21 dagen ( en je zal dan ook behoorlijk wat zien, net als alle anderen). Je kunt wel andere steroïden gebruiken, natuurlijk, en je kan allerlei types van van uitgebreide kuren bedenken, die waarschijnlijk wel zullen werken. Maar, als je veel geld uitgeeft aan allerlei exotische middelen, waarom zou je er dan geen testosteron ingooien?



Testosteron is het wondermiddel van alle steroïden– het combineert erg goed met bijna alles. Buiten dat, waarom zou je een tweede hypotheek afsluiten op je huis en veel moeite doen om vier verschillende steroïden te vinden waarvan je nog maar moet afwachten of ze echt zijn, als je hetzelfde, of betere, resultaten kan verwachten door het gebruik van die goeie ouwe Testosteron.



Bijverschijnselen?? Ik wil met je wedden dat de bijwerkingen van een gram testosteron per week niet veel verschillen of zwaarder zijn dan wat je kan verwachten met 400-500 gram per week. Maar de resultaten die je ziet met een gram per week..wow!

Een groot verschil!!
 
give it up.. burger king is hiring
 
3000 mg test! dat is toch 1000mgtest per 4 ml??? veel succes :D
 
ik vind alleen de clomid wat laag gedoseerd !
als het je 2e kuurtje is kan je ook nog een paar gram deca in de week er naast doen!


tering, het word weer zomer zeker
 
bartas zei:
hallo mensen mijn naam is Barry weeg 78 kg mijn lengte is 1.79 en ben al een tijdje bezig maar nu het volgende hoe denken jullie hier over


3.000 mg Testosteron per week

100 mg Clomiphene Citrate ( Clomid) om de andere dag

Weken 2-10

1.000 mg Testosteron per week

50 mg Clomid om de andere dag

Weken 11-14 (na de kuur)

50 mg Clomid per dag

Voor deze kuur heb je 12 gram Testosteron nodig ( dat zijn 48 ampullen Sustanon-250 of Testoviron-250) en 128 Spaanse Clomid 25-mg tabletten ( of 64 50-mg Griekse).

Wat is hiervan de logica? Nou, de grote dosis Testosteron in de eerste week dient om je bloedplasmaspiegels van dit goedje te verhogen, echt hoog, en erg snel, zodat het onmiddeleijk effect heeft. De Clomid wordt gebruikt om af te rekenen met de oestrogene problemen gedurende en na de kuur en om de HHTA (Hypothalamus-Hypofyse-Testikel-As) crash na de kuur te minimaliseren. Als je teveel vocht vasthoud (vochtretentie) en er uitziet als een waterbed, kan je 50 mg Clomid per dag gebruiken gedurende de weken 2-10. Dit is een behoorlijk goedkope kuur, die je hooguit € 450 kost. En ik ben bereid te wedden dat de meeste mensen meer dan 15 kilo aan spiermassa winnen te samen met een behoorlijk toename aan kracht.



Dit is niet iets voor angsthazen, en het is niet in het minst subtiel, omdat iedereen zal weten dat je een spuiter bent. Maar als het je niets kan schelen wat de mensen denken, dan is dit de kuur voor massaopbouw. Je zult je een Superman voelen met deze kuur, en je zult de resultaten zien binnen 21 dagen ( en je zal dan ook behoorlijk wat zien, net als alle anderen). Je kunt wel andere steroïden gebruiken, natuurlijk, en je kan allerlei types van van uitgebreide kuren bedenken, die waarschijnlijk wel zullen werken. Maar, als je veel geld uitgeeft aan allerlei exotische middelen, waarom zou je er dan geen testosteron ingooien?



Testosteron is het wondermiddel van alle steroïden– het combineert erg goed met bijna alles. Buiten dat, waarom zou je een tweede hypotheek afsluiten op je huis en veel moeite doen om vier verschillende steroïden te vinden waarvan je nog maar moet afwachten of ze echt zijn, als je hetzelfde, of betere, resultaten kan verwachten door het gebruik van die goeie ouwe Testosteron.



Bijverschijnselen?? Ik wil met je wedden dat de bijwerkingen van een gram testosteron per week niet veel verschillen of zwaarder zijn dan wat je kan verwachten met 400-500 gram per week. Maar de resultaten die je ziet met een gram per week..wow!

Een groot verschil!!



zeer zwak kuurtje hoor gewoon 5 gram per week er in knalle
12 weken lang , clomid weg doen , je bent toch geen mietje ofzo :D
 
[juggernaut zingt] The summer is magic..ooh oh ooh! [/juggernaut zingt]
 
aardig gek ???
 
Ik plak iedereen een briefje op jullie rug;

WIE DIT SERIEUS NEEMT IS GEK!
 
bartas zei:
hallo mensen mijn naam is Barry weeg 78 kg mijn lengte is 1.79 en ben al een tijdje bezig maar nu het volgende hoe denken jullie hier over

@Navy: Dit lijkt me zeer zeker geen ervaren gebruiker. Misschien een ervaren grappenmaker? ;)
 
Die stats man > 78KG! :eek: wil je dan nog groeien dan moet je wel denken aan deze doseringen :D

EIKEL, rot op met die geintjes!
 
Vooropgesteld dat dit echt is mag meneer zich afvragen of hij wil groeien of min of meer zelfmoord wil plegen. :rolleyes:

Dit topic gaat dicht aangezien hier niets nuttigs meer uit kan komen. Als dus de topicstarter serieus is mag hij aan de hand v/d linkjes hieronder wat informatie opdoen en er zodoende achter komen dat 3gr Test. per week ietsje teveel van 't goede is...


AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven