AndroidHealthClinic

Testosteron Enanthaat ampullen Aburaihan 250mg

Bezoekers in dit topic

NickT

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 jun 2012
Berichten
354
Waardering
15
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen,

Heb een vraagje over deze Aburaihan ampullen. Weet dat het design door het bedrijf al meerdere keren is verandert en dat de opdruk van de data etc.. nogal verschilt, maar wat is nou juist? Deze zien er volgens mij echt uit, alleen lees je zoveel verschillende dingen. En is er iemand die al ervaring heeft met Batch No:9045? Ik vertrouw mijn bron, maar als er via via toch iets fout gaat en je verkeerde in handen krijgt, kan je dat ook niet door het doosje heen zien. Iemand die hier meer over weet en het een en ander zou willen kortsluiten?

Nick

001.jpg


003.jpg


004.jpg


002.jpg
 
Vandaar dat ik iemand vraag die wat meer afweet van Aburaihan test e. Ikzelf vind het er real uitzien maar hoor graag nog de meningen van anderen...
 
Gewoon proberen ;) zelfs de fakes met zwarte opdruk zijn erg goed, heel erg goed zelfs.
 
persoonlijk zou ik die risico niet nemen
of je moet 100% weten dat je gear real is
 
Daarom.. En er moet toch iets zijn waaraan je kunt zien dat je met echte Aburaihan test e te maken hebt?!
 
ik heb net dezelfde gehad , raar doosje maar vond ze wel lekker knallen ware ze real of fake
weet ik niet maar vond ze er goed uit zien :)
 
Wat waren je doseringen en had je nog iets anders erbij gezet? Hoe zag je kuurschema eruit en wat had je aan kilo's gewonnen? Heb ook mailtje gestuurd naar Aburaihan en hoop op een reactie... Misschien kan hij mij meer vertellen!
 
zette 500MG de week test e
en dan een tren E van 400mg de week

was eerste kuurtje 8weekjes -->9kilo -->5kilo over gehouden

vond die test wel lekker nu heb ik wel 2x beter haha:)
 
Oke. Ik ben wel voorstander (ookal is het je eerste kuur) van direct een goede kuur. Ik zou al aan mijn 3e beginnen (voorheen veelal oral onlys). Als je dan test zet gelijk 500mg voor 12 weken. Rond week 6 begin je meestal pas echt en dan moet je na 2 weken alweer stoppen. Ik zet er ook deca bij van Norma Hellas.. Ik weet het, beide zijn riskant een veel namaak op de markt, maar als beide echt zijn dan bof ik wel met mijn bron welke ik overigens wel vertrouw!
 
deze zijn nep ! ik snap niet dat mensen hier zeggen dat het er real uitziet ??? als ze er geen verstand van hebben !
de echte hebben dik vet gedrukte datums en geen matrix dot .......!
 
Dat hoor ik wel vaker... Maar waren dat niet de oudere ampullen? Heb wel mailtje gestuurd met die foto naar aburaihan maar een reactie krijgen duurt vaak wel eventjes had ik gelezen! Lijkt me dat het dan wel duidelijk moet worden of deze echt zijn of nep.. Vloeistof is overigens wel dik en beetje gelig.
 
deze zijn nep ! ik snap niet dat mensen hier zeggen dat het er real uitziet ??? als ze er geen verstand van hebben !
de echte hebben dik vet gedrukte datums en geen matrix dot .......!

ik zei dat ik niet wist of ze echt of nep waren de mijne maar waren wel goed :)
 
Zagen ze er precies hetzelfde uit? Ook met matrix dots en batch no: 9045? Het hoeft ook niet te betekenen dat ze niet gevuld zijn met test-e, maar dan vaak wel ondergedoseerd.. Ook kan er wat anders in zitten dan test-e waardoor het toch lijkt alsof je test-e injecteert! Heb jij geen foto meer van hoe die van jou eruit zagen?
 
Zagen ze er precies hetzelfde uit? Ook met matrix dots en batch no: 9045? Het hoeft ook niet te betekenen dat ze niet gevuld zijn met test-e, maar dan vaak wel ondergedoseerd.. Ook kan er wat anders in zitten dan test-e waardoor het toch lijkt alsof je test-e injecteert! Heb jij geen foto meer van hoe die van jou eruit zagen?

nee maatje toen was ik ng niet bezig met dit forum en echt nepheid dat was 1ste kuurtje en dan denk je zal wel top spul zijn he :) en die batch nummer kan ik me echt niet meeer herinderen
ja het kan altijd dat het ondergedoseert is he maar dat zal je nooit 100% weten he
 
Damn.. ik zit met dezelfde badge en uiterlijk etc.. dus ben wel nieuwsgierig hoe het zit..
 
Back
Naar boven