AndroidHealthClinic

Testosteron enanthaat en kanker

Bezoekers in dit topic

amir1121

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 jan 2017
Berichten
628
Waardering
132
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Mijn vraag is, wat doet test e met iemand die bijvoorbeeld kanker in , ik noem maar iets, in zn longen of in zn benen of ergens anders (behalve prostaat) heeft?

Prostaat is bekend, het versneld de kanker maar is dat ook voor kanker op andere plekken in het lichaam het geval?

Is gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid .

Tnx
 
Het versnelt en veroorzaakt geen prostaatkanker, is allang achterhaald.
 
het doet dus niets met kanker ?
met andere woorden,mocht zich iemand in het beginstadia van kanker bevinden ,kan diegene dus gerust een kuurtje test e nemen?
dat is toch een beetje raar of niet dan?

het doet dus helemaal niets met kanker dat bijvoorbeeld in de longen bevindt?
 
Laatst bewerkt:
Nvm.
 
Laatst bewerkt:
sorry maar op de een of andere manier zijn de antwoorden die ik tot nu toe gekregen heb naar mijn zicht niet echt bevredigend.
is het nou ja of nee.
graag met een uitleg aub
 
Van de rest weet ik het niet, van testosteron wel.
Dat iemand de rest van de gezondheid aanhaalt is hier de vraag niet.
 
"Van de rest weet ik het niet, van testosteron wel.
Dat iemand de rest van de gezondheid aanhaalt is hier de vraag niet."


Sorry maar ik snap je antwoordt niet.
 
Mijn vraag is, wat doet test e met iemand die bijvoorbeeld kanker in , ik noem maar iets, in zn longen of in zn benen of ergens anders (behalve prostaat) heeft?

Prostaat is bekend, het versneld de kanker maar is dat ook voor kanker op andere plekken in het lichaam het geval?

Is gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid .

Tnx
De meningen zijn verdeeld over AAS en prostaatkankergroei. De relatie lijkt daarbij te zijn dat een lage waarde al voldoende is om de groei te stimuleren, maar dat meer testosteron daarvoor niet uitmaakt. Een causaal verband is naar mijn weten nooit aangetoond.

Verder hangt gebruik van oraal beschikbare AAS (17a-gealkyleerd) samen met mogelijk levercarcinoma of -adenoma, hiervoor is ook een biologisch werkingsmechanisme.

Voor andere kankers is mij niets bekend, en testosteron is ook niet als carcinogeen geclassificeerd.

het doet dus niets met kanker ?
met andere woorden,mocht zich iemand in het beginstadia van kanker bevinden ,kan diegene dus gerust een kuurtje test e nemen?
dat is toch een beetje raar of niet dan?

het doet dus helemaal niets met kanker dat bijvoorbeeld in de longen bevindt?
Dat lijkt me niet aan te raden. Een gebrek aan bewijs is geen bewijs dat het niet zo is. Je wilt dan toch liever het zekere voor het onzekere nemen.
 
Het versnelt en veroorzaakt geen prostaatkanker, is allang achterhaald.
Al lang achterhaald! In jouw droomwereld misschien. Je testosteron platleggen, is het eerste waar ze voor zorgen wanneer je prostaatkanker hebt.
 
Al lang achterhaald! In jouw droomwereld misschien. Je testosteron platleggen, is het eerste waar ze voor zorgen wanneer je prostaatkanker hebt.

Zoek nu eerst meer eens verder voordat je holle frases schrijft. Want het is gewoon niet waar.

Kijk hier maar eens na bijvoorbeeld, word je nog wijzer van ook. Vanaf 10.00 minuten.

 
Laatst bewerkt:
Zoek nu eerst meer eens verder voordat je holle frases schrijft. Want het is gewoon niet waar.

Kijk hier maar eens na bijvoorbeeld, word je nog wijzer van ook. Vanaf 10.00 minuten.

Kom eens met serieuze onderzoeken en niet met van die youtube bullshit.
 
Het feit dat je Jerry Brainum niet eens kent zegt genoeg. Ga mijn tijd niet verder aan jou besteden.
 
Iemand die kanker heeft zou niet eens aan AAS moeten denken.. Er zijn belangrijkere dingen in het leven.
 
Het feit dat je Jerry Brainum niet eens kent zegt genoeg. Ga mijn tijd niet verder aan jou besteden.
Jerry Brainum was zelf een gebruiker en verdedigt zijn eigen winkel. Dit heeft niks met geneeskunde en onderzoek te maken.
 
Zoek nu eerst meer eens verder voordat je holle frases schrijft. Want het is gewoon niet waar.
Wat klopt er niet aan wat hij zegt? Bij lokaal uitgebreide prostaatcarcinoom en bij gemetastaseerd prostaatcarcinoom is het protocol om de testosteronproductie plat te leggen.
 
Wat klopt er niet aan wat hij zegt? Bij lokaal uitgebreide prostaatcarcinoom en bij gemetastaseerd prostaatcarcinoom is het protocol om de testosteronproductie plat te leggen.

Dat was niet datgene waar ik op reageerde in eerste instantie. Maar ofdat je van testosteron prostaatkanker kan krijgen. En dat is niet zo. Met versnellen bedoelde ik dat iemand die gebruikt daar niet ineens op zijn 45e prostaatkanker krijgt. Want uiteindelijk krijgt iedereen dat, maar vaak komt het niet zo ver omdat iemand ergens anders aan overlijdt.
 
Geldt dat voor alle soorten aas?
En HGH?

Mijn vader heeft in de jaren 70/80 ook regelmatig gekuurd, hij heeft mij verteld dat voornamelijk test/deca/winstrol(stromba) werd gebruikt. Hij heeft op latere leeftijd wel kanker gekregen, nooit bewezen dat het van de AAS komt.
 
Back
Naar boven