Fitness Seller

Testosteron enanthaat te verkrijgen

Bezoekers in dit topic

Dawg3

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2005
Berichten
278
Waardering
2
Na veel pijn en moeite is het dan toch mogelijk om testosteron enanthaat te krijgen legaal voor HRT.

Op advies van Mickey86 gebeld met apotheken uit Belgie om te bestellen vanuit Frankrijk maar niets uit gekomen.

Je kan je dokter een voorschrift laten schrijven voor Androtardyl wat de merknaam is voor enanthaat.

Dit recept stuur je op naar de Pharmacie du Prince d'Orange in Brussel. Zij bestellen het daarna weer voor je uit Frankrijk.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan. Ik krijg het recept nog binnen en ga het traject in, zodra ik wat meer gegevens heb vwb email/telnr van de apotheek kom ik er nog op terug.

Geen pijn meer door Sustanon!
 
Dat is de apotheker op nog geen 500m van Dr Hertoghe. Heeft meestal alles op voorraad wat HRT betreft, vermits veel klanten van deze dokter naar die apotheker gaan.

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

HG Sustenon van bij de apotheker doet toch geen pijn?
 
Ja hoor HG sustenon kan je net zo goed voelen zitten.
 
Ja hoor HG sustenon kan je net zo goed voelen zitten.

Heb ik toch nooit wat van gemerkt en ik heb er vroeger wel genoeg gebruikt om het te weten. Enkel AS van UG labs geven mij pijnlijke spuitplekken en soms lichte koorts.
 
Heb ik toch nooit wat van gemerkt en ik heb er vroeger wel genoeg gebruikt om het te weten. Enkel AS van UG labs geven mij pijnlijke spuitplekken en soms lichte koorts.

Mij niet, karachi's bv doen bij mij mss nog wel meer zeer dan een sust of ultrasust van ug.
 
Dat is de apotheker op nog geen 500m van Dr Hertoghe. Heeft meestal alles op voorraad wat HRT betreft, vermits veel klanten van deze dokter naar die apotheker gaan.

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

HG Sustenon van bij de apotheker doet toch geen pijn?

O echt? Dat wist ik niet. Ik heb tot vier a vijf dagen pijn, het is echt ongelooflijk. Ja dit is apotheker sustanon.

Heb nu een UG enanthaat binnen om te testen of het aan de propionaat ligt, en nergens last van met enanthaat.

Daarom mijn zoektocht naar enanthaat.
 
HG Sustanon doet bij mij enkel soms pijn in de quadriceps (niet altijd). Dan loop ik 5 dagen mank.
In de glutes geen probleem.
Als je er altijd pijn van hebt kan het zijn dat je niet diep genoeg injecteert.
 
HG Sustanon doet bij mij enkel soms pijn in de quadriceps (niet altijd). Dan loop ik 5 dagen mank.
In de glutes geen probleem.
Als je er altijd pijn van hebt kan het zijn dat je niet diep genoeg injecteert.

hoi jca

bedankt voor je reactie, maar je moet begrijpen dat ik een x aantal maanden met hg sustanon deze pijn had, keer op keer, week in week uit

ik injecteerde met dezelfde naalden als nu, en heb nu nergens last van, ik injecteer even diep dus

je zult begrijpen dat ik hieraan de conclusie mag verbinden dat het aan de sustanon ligt en niet aan de injectienaalden
 
HG sustanon kan je wel degelijk voelen. Voelt bij mij in mn glutes dikwijls alsof er een blauwe plek opstaat.
 
ik heb ook altijd last van sus.
heb 1maal een week echt bijna niet kunnen stappen
kon zelf mijn been niet optillen om in de auto te stappen
wat ik wel doe is telkens de dag na injectie zwaar benen trainen ,
ik dacht eerst dat het daaraan lag
 
Back
Naar boven