MuscleMeat

Testosteron Enanthate 250 uit Iran

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
188
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hi all,

Hier een 3 tal foto's van Testosteron Enanthate 250 uit Iran.

Ze zijn met een simpele webcam gemaakt maar hopelijk wel voldoende. :)

Box front
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Box side

Vial

Grtz!

MrJ zei:
Hi all,

Hier een 3 tal foto's van Testosteron Enanthate 250 uit Iran.

Ze zijn met een simpele webcam gemaakt maar hopelijk wel voldoende. :)

Box front

Box side

Vial

Grtz!
Nice

Ik heb ze ook , ze zijn gewelllllllllllllllllllllllllllddddddiggg...

2008 staat erop ja. :)

Een aantal grote jongens bij ons in de buurt gebruiken deze en die beweren dat er vuile test in zit. Ik weet niet precies wat dat inhoud maar opzich schijnt het wel goed spul te zijn maar je kunt ontzettend veel last krijgen van de plek waar je spuit.

iran

Die risico heb je met alle spullen die uit het oosten komen omdat het meeste gecontroleerd wordt met een kameel, dus de regels zijn veel lichter als die er zijn om zo'n product te ontwikkelen.
Maarja je hebt wel bijna 100 % zekerheid dat het geen fake is.

adrbeest zei:
Die risico heb je met alle spullen die uit het oosten komen omdat het meeste gecontroleerd wordt met een kameel, dus de regels zijn veel lichter als die er zijn om zo'n product te ontwikkelen.
Maarja je hebt wel bijna 100 % zekerheid dat het geen fake is.

Houden Kamelen daarom altijd zoveel vocht vast? :thumbs:

Ah daar hebben we de meest verkochte Test in de UK!

Tja, als je een labtest zou doen met deze test en Europese test dan zul je de verschillen snel zien in de 'vervuiling' die zichtbaar wordt na enkele tientallen uren. Die is bij de Europese minimaal terwijl de Aziatische ampullen behoorlijk is.

Maar zeker geen verkeerd spul om te gebruiken.

In elk geval zijn ze wel fatsoenlijk open te breken.

En tsja, beide zijn human grade, wellicht is de europese minder vervuilt, maar toch.

dbc01 zei:
Ah daar hebben we de meest verkochte Test in de UK!

Tja, als je een labtest zou doen met deze test en Europese test dan zul je de verschillen snel zien in de 'vervuiling' die zichtbaar wordt na enkele tientallen uren. Die is bij de Europese minimaal terwijl de Aziatische ampullen behoorlijk is.

Maar zeker geen verkeerd spul om te gebruiken.

Over wat voor vervuiling spreken we en hoe zal deze zichtbaar worden?

MrJ zei:
Over wat voor vervuiling spreken we en hoe zal deze zichtbaar worden?

Minimaal. Hoe je het ook went of keert, het is human grade en is onderworpen aan strenge controles. In Europa liggen we qua techniek en alles voor, dus zullen we zuiverdere producten hebben, maar aangezien de meeste ook rustig allemaal spullen generiek kopen en zetten moeten ze hierover over vervuiling niet vallen.

Het is niet te merken, misschien krijg je sneller last van hoofdpijn maar van binnen wordt je bloed aanzienlijk vervuild. Het zijn stofjes die bij het proces in het product blijven zitten en eruit gehaald hadden moeten worden maar dat gebeurt dus duidelijk niet in die landen.
Inderdaad, als je al generieke middelen gebruikt dan moet je hier niet over vallen.

Hmmm, ik heb het toch echt van een 'erkende' supplier (dit board).

Dan zal het (lijkt me) toch wel meevallen met die vervuiling?

:)

Met 'supplier' bedoel ik dus niet de fabrikant he!
Je supplier koopt het van een grotere supplier en die haalt het uit Iran.
In Iran staan laboratoria die onder Schering's vlag dus jouw Testo maken maar met machines die wij Europeanen jaren geleden aan landen als Iran hebben verkocht.
Machines die dus niet zo nauwkeurig meer zijn en zeker niet de hedendaagse normen halen.
Kortom je supplier is niet verantwoordelijk voor het product, net als de Blokker niet zelf hun huishoudelijke apparaten maakt :) Snappie?

I know, maar het zal toch niet door een 'erkende supplier' verkocht worden als het bekend is dat de fabrikant vervuilde testo maakt?

Hoe zwaar moet ik dus die vervuiling zien dan?

Hehe, wat denk je zelf MrJ? :)

Tuurlijk wel. Het gaat hier niet zozeer om 'vuile' spullen maar om producten die niet zo zuiver zijn als de Europese.
Dat is, exact gezegd, een kwaliteitsverschil.

Ga maar es naar de supermarkt en ruik aan 2 verschillende flessen Glorix om een voorbeeld te noemen.

Je zal merken dat bij de goedkopere er een ander geurtje aan zit. Het is dus verschil in kwaliteit.
Om terug te komen op de Sustanon/Test:

In Europa hanteren ze een vervuilingsnorm van zeg maar 5, en in Azie van 8.
De meeste suppliers zijn niet eens op de hoogte van deze verschillen in kwaliteit en als ze het wel zijn zullen ze het niet aan de grote klok hangen.
Er is dus niks mis met je spullen, wél geef ik de verontreinigings-norm-verschillen aan.

Je hebt dus geen 'vervuilde testo' maar testo uit Azie waar de verontreinigingsgraad wat hoger ligt dan bij de Europese.

Hehe, ik dacht al zoiets zelf, ik wilde het alleen van jou horen. :p

Maar iig tnx voor de info, heb ik weer wat opgestoken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven