XXL Nutrition

Testosteron Enanthe/Norma (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Broseph

Novice
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
OK. Ik kom net bij m'n supplier vandaan, aardige vent maar volgens mij kan ik weer terug!? Volgens mijn broer zijn ze nep, maar hij zegt dat er ook kans is dat er real en fake door elkaar heen zit. Wat zeggen jullie?

Lot: 1103053 - 03-2012
Lot: 1106062 - 06-2013

De hoeveelheid is niet gelijk omdat er bovenin de ampul ook nog testosteron zit.

Wat mij afschrikt is dat de ampullen niet allemaal even hoog zijn. Er zitten zoals op de foto te zien is duidelijk hoogte verschillen in, dit lijkt me niet goed?

IMAG0124.jpg


IMAG0123.jpg


IMAG0122.jpg


Hier heb ik dan wel vertrouwen in, staat EP gedrukt op de tabs.

IMAG0125.jpg


IMAG0126.jpg


Bedankt voor het kijken, groetjes Broseph
 
Dit lot is goed: Lot: 1106062 - 06-2013

De eerste 2 cijfers zijn jaar van produktie en moet 2 cijfers verschillen

met exp datum(echt dus) :p
 
Hey bedankt voor je reactie. Ik twijfel nog sterk, en weet niet wat ik er mee moet doen.

De onderkant van al de ampullen is gelijk. Niet helemaal vlak, maar een klein beetje hol zoals bij een wijn fles.

Bij één is de tekst een klein beetje verschillend, en bij één ampul is de tekst wat dikker gedrukt. Ze zijn wel allemaal gelijk van kwa inhoud, als ik de test naar beneden laat lopen.

Ik heb nog wat meer foto's gemaakt om het beter te kunnen vergelijken.

IMAG0127.jpg

Hier zie je de hoogte verschillen van de tekst op de ampullen.

IMAG0128.jpg

Hier heeft de voorste ampul iets dikker gedrukte tekst.

En nog wat foto's van de doosjes.
IMAG0129.jpg

Testosterone staat hier dik gedrukt, dat zie ik niet bij andere doosjes?

Lot nummers
IMAG0130.jpg


De braille puntjes lijken ook anders?
IMAG0131.jpg


Wat kan ik nu het beste doen?

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 11:14 ----------

Deze reactie op een ander board was al erg behulpzaam. Verklaard in ieder geval de hoogte verschillen van de ampullen.

De hoogte van de top zegt geen fluit, ze zijn allemaal machinaal dichtgesmolten en zogezegd heet geknipt. Zet ze zoals nu op n rij, en kijk naar de vorm van de onderkant en de tekst. Die moeten allemaal gelijk zijn en op gelijke hoogte. Letters moeten gelijk zijn en dezelfde vorm hebben.
Op de ex en de lot na moet het gelijk zijn, omdat deze ook machinaal worden gedrukt. De onderkant mag niet vlak zijn, maar n beetje hol zoals n wijnfles.

Export data en lotnr zeggen ook geen fluit, ook deze worden vervalst (nagedrukt). Het kan best eens zijn dat je broer gelijk heeft. Of dat ze allen fake zijn.

Het hoeft echt geen opzet te zijn van je leverancier, ook hun worden belazerd.

Maar ook jouw info is niet helemaal juist ik zie er zoal ook 03-13 tussen zitten 1e foto 4e van links), en als die hetzelfde lotnr heeft als de 06-13 bracht ik ze allemaal terug.

En ja ik vind het wel erg vaag, de teksten zitten verschillend van hoogte.
Kijk zelf maar eens goed.
 
Export data!? nooit van gehoord en bestaat niet!!!

Moet expiration date zijn,ik denk dat ze je wat wijsmaken joh ;)
 
Ik ga het voor de zekerheid omruilen voor UG, is gelukkig geen probleem.
 
Back
Naar boven