AndroidHealthClinic

Testosteron Enthanaat lever ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hetzelfde als alle andere middelen die de lever belasten omdat ze moeten afgebroken worden. een lichte dosis testosteron zal je lever niet belasten maar een hoge dosis wel. elke dag een glas wijn is ook niet schadelijk voor de lever. elke dag 10 glazen wijn wel.
 
Orals moeten worden omgezet in de lever injects niet als goed is.
Ik denk dus dat ook een hoge dosering niet veel doet met de lever.
Te veel is natuurlijk nooit goed dat is met alles zo ook met gezonde dingen
 
ik ben geen expert, maar heb vorige week mijn kuur bediscussieerd met mijn huisarts en hij waarschuwde toch ook (specifiek) voor de lever. ik heb hem enkel gesproken over de test E dat ik wil zetten (van de rest zou hij flippen).
ik dacht dat injectables harder voor de nieren waren (is maar een idee, heb ooit eens ergens gelezen)
 
Nee het is alleen een uthopie dat het helemaal niet zou doen.Laten we wel zijn,je lever is HET orgaan waar het allemaal om draait juist HIER begint het metabolisme en DAAR wordt je eiwitsynthese,je igf afgifte geregeld.....dus ook je gaining.

Tijdens het kuren komt er toch ook extra druk op de lever ivm zijn werkzaamheden.
 
Laatst bewerkt:
ik ben geen expert, maar heb vorige week mijn kuur bediscussieerd met mijn huisarts en hij waarschuwde toch ook (specifiek) voor de lever. ik heb hem enkel gesproken over de test E dat ik wil zetten (van de rest zou hij flippen).
ik dacht dat injectables harder voor de nieren waren (is maar een idee, heb ooit eens ergens gelezen)

dan heb je misschien gelezen over tren
maar dat is nog steeds niet bewezen ???
 
sorry jongens, maar hoge dosis testosteron enanthaat is wel degelijk schadelijk voor de lever.
Dit klopt,door hoge dosis test alleen heb ik ook verhoogde waardes gehad.
 
Orals moeten worden omgezet in de lever injects niet als goed is.
Ik denk dus dat ook een hoge dosering niet veel doet met de lever.
Te veel is natuurlijk nooit goed dat is met alles zo ook met gezonde dingen


Orals worden niet omgezet. Ze hebben vaak een methylverbinding, meestal op het 17e koolstofatoom, om te voorkomen dat ze direct door de lever worden afgebroken. Wanneer je een middel oraal inneemt gaat het via de maagslagader direct naar de lever en daarna pas naar de spieren. Injecteerbare middelen komen vrijwel direct in de bloedsomloop (de stoffen worden in de spier langzaam door bloedvaten opgenomen) en komen eerst langs al de spieren (en dus androgeenreceptoren) en daarna pas in de lever.

De 17a methylverbinding zorgt er wel voor dat de productie van bepaalde leverenzymen omhoog gaat, wat schadelijk is voor het weefsel.
 
Ik wil niet dwars doen maar ik denk dat testosteron ook positieve werkingen heeft op de lever.
Niettegenstaande het hormoon testosteron ook moet worden afgebroken en de lever daardoor harder moet werken,lijkt het er op dat een verbeterde eiwitsynthese terzelfdertijd bijdraagt aan een sneller herstellend orgaan.
Ik kan me vergissen natuurlijk...
Ik vermoed toch dat de lever bij gelijktijdige toediening van testosteron en orale 17α-alkylated -steroiden een betere bescherming geniet dan wanneer je dezelfde hoeveelheid orals zou gebruiken zonder die te combineren met test.
 
Ik wil niet dwars doen maar ik denk dat testosteron ook positieve werkingen heeft op de lever.
Niettegenstaande het hormoon testosteron ook moet worden afgebroken en de lever daardoor harder moet werken,lijkt het er op dat een verbeterde eiwitsynthese terzelfdertijd bijdraagt aan een sneller herstellend orgaan.
Ik kan me vergissen natuurlijk...
Ik vermoed toch dat de lever bij gelijktijdige toediening van testosteron en orale 17α-alkylated -steroiden een betere bescherming geniet dan wanneer je dezelfde hoeveelheid orals zou gebruiken zonder die te combineren met test.

Je zal daarsnel achter komen want vreet orals en zet test E deze week maak ik een afspraak bij de ggd voor een bloed onderzoek
 
Ik had tijdens c17-aa alat en asat boven de 300 en tijdens 500mg test-e ew zijn ze genormaliseerd binnen de referentie waarden.
 
Back
Naar boven