Fitness Seller

Testosteron Enthanaat lever ? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Stefan84

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
2.197
Waardering
60
Hoe is testosteron op de lever als je het injecteert, is het gewoonweg niet schadelijk ? Of toch wel. Ik vraag dit omdat ik regelmatig oral cycles heb gedaan.
 
Hoe is testosteron op de lever als je het injecteert, is het gewoonweg niet schadelijk ? Of toch wel. Ik vraag dit omdat ik regelmatig oral cycles heb gedaan.

tis in iedergeval 100 keer minder toxies dan alle ph""tjes:rolleyes:
ik heb volgens mij(zelf ook) nog nooit iemand gehoort die een verhoogde alat kreeg van test E only. het is denk ik wel een exstra belasting omdat het verwerkt moet worden
 
Mooi zo, want mijn volgende cycle is geen ph meer, heb het er wel meegehad, al ga ik keihard op die pplex. Het blijft link spul, heb net mn goods voor de test e cycle al binnen.
 
tis in iedergeval 100 keer minder toxies dan alle ph""tjes:rolleyes:
ik heb volgens mij(zelf ook) nog nooit iemand gehoort die een verhoogde alat kreeg van test E only. het is denk ik wel een exstra belasting omdat het verwerkt moet worden

Bron?

Inject zijn. mits juist toegedient, niet schadelijk voor je lever.
 
Bron?

Inject zijn. mits juist toegedient, niet schadelijk voor je lever.

nou het was sarcasties bedoelt omdat stefan een ph addict was;)
kan niet presies 100 keer zeggen maar ik lees vaker verhalen van kapotte levers door ph cycle"s. dat is iest waar ik nog nooit iest over gehoort heb met test. en mijn lever functie was ook niks op te zien bij test E en deca (aan het end van de kuur)
 
nou het was sarcasties bedoelt omdat stefan een ph addict was;)
kan niet presies 100 keer zeggen maar ik lees vaker verhalen van kapotte levers door ph cycle"s. dat is iest waar ik nog nooit iest over gehoort heb met test.

Klopt helemaal, was :D
 
als je het niet rechtstreeks in je lever injecteerd is er niks aan de hand.

Zoals met alle misbruik van medicijnen moet je je hersens gebruiken en logisch nadenken.
 
Maar groeihormoon is nooit goed,moet je er eesrt zeker van zijn dat je geen kanker cellen hebt. Kanker groeit lekker op groeihormoon en eiwit.

Vind ook dat iedereen die een kuur overweegt zich moet laten testen op kanker.

Sure en iedere dokter zal dat doen testen op kanker
 
ik vraag me af of anabolen wel zo extreem slecht zijn voor je lever als we het over bijvoorbeeld testosteron E hebben....is drank 2 avonden per week niet veel slechter ?

Het lever is een sterk orgaan en gaat niet zomaar kapot.Er zijn mensen die hun hele leven zuipen maar toch 70 of 80 jaar oud worden.

Van een paar kuurtjes krijg je echt niks, tenzei je de pechvogel bent.
 
Trouwens ik en jij iedereen heeft kanker cellen alleen bij de één worden ze actief en bij de ander niet
 
ik vraag me af of anabolen wel zo extreem slecht zijn voor je lever als we het over bijvoorbeeld testosteron E hebben....is drank 2 avonden per week niet veel slechter ?

Het lever is een sterk orgaan en gaat niet zomaar kapot.Er zijn mensen die hun hele leven zuipen maar toch 70 of 80 jaar oud worden.

Van een paar kuurtjes krijg je echt niks, tenzei je de pechvogel bent.

ik denk ook dat niet c17 aas reuze mee valt ,, daarintegen wil je niet weten hoeveel mensen per week overleiden door alcohol misbruik. ik heb zelf in een ziekenhuis gewerkt. zelfde als met orals ken ook een jonge die niet aan de spuit wou die heeft nu een lever afwijking. een andere piste bloed
maarja meschien waren dat wel de pechvogels he
 
Daarom is tijdelijk monitoren van je leverenzymen zo belangrijk.
Veel jongens bedrijven struisvogelpolitiek,en denken.....valt vast wel mee.
Ken zowiezo aardig wat jongens die extreme leverwaardes hebben,incl mezelf.....Laat het testen
 
tis in iedergeval 100 keer minder toxies=TOXISCH dan alle ph""tjes:rolleyes:
ik heb volgens mij(zelf ook) nog nooit iemand gehoort die een verhoogde alat kreeg van test E only. het is denk ik wel een exstra belasting omdat het verwerkt moet worden

nou het was sarcasties=SARCASTISCH bedoelt omdat stefan een ph addict was;)
kan niet presies 100 keer zeggen maar ik lees vaker verhalen van kapotte levers door ph cycle"s. dat is iest waar ik nog nooit iest over gehoort heb met test. en mijn lever functie was ook niks op te zien bij test E en deca (aan het end van de kuur)

Je kunt orale "ph's" (Designer Steroïden dus) niet vergelijken met en inject.

ik denk ook dat niet c17 aas reuze mee valt ,, daarintegen wil je niet weten hoeveel mensen per week overleiden door alcohol misbruik. ik heb zelf in een ziekenhuis gewerkt. zelfde als met orals ken ook een jonge die niet aan de spuit wou die heeft nu een lever afwijking. een andere piste bloed
maarja meschien=MISSCHIEN waren dat wel de pechvogels he

Zie dikgedrukte onderstreepte woorden. Niet om je te bashen, meer om je te het te leren.

Anyway

ik vraag me af of anabolen wel zo extreem slecht zijn voor je lever als we het over bijvoorbeeld testosteron E hebben....is drank 2 avonden per week niet veel slechter ?

Het lever is een sterk orgaan en gaat niet zomaar kapot.Er zijn mensen die hun hele leven zuipen maar toch 70 of 80 jaar oud worden.

Van een paar kuurtjes krijg je echt niks, tenzei je de pechvogel bent.

Ben het hier half mee eens. Je moet er wel rekening mee houden dat een enkele langdurige blootstelling aan een levertoxische stof schadelijker is dan meervoudige kortstondige blootstelling. Het is een verschil of je een jaar lang 2 keer per week een levertoxische stof tot je neemt of 6 weken lang elke dag.
 
Minst erge wat je kan doen....testo zetten.
 
Je kunt orale "ph's" (Designer Steroïden dus) niet vergelijken met en inject.

kijk even naar de vraag van TS

Zie dikgedrukte onderstreepte woorden. Niet om je te bashen, meer om je te het te leren. iddemdito bedankt voor de spellings verbetering daar ben ik niet zo goed in ben namelijk zwaar dyslecties ik doe mijn best exuses

Anyway er zijn dan best veel pechvogels..
 
Mijn leverwaarden herstelde van een flinke c17-aa klap tijdens test-e gebruik.
 
sorry jongens, maar hoge dosis testosteron enanthaat is wel degelijk schadelijk voor de lever.
 
Back
Naar boven