XXL Nutrition

Testosteron ethanthate

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sequelizer

Novice
Lid geworden
10 feb 2023
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Hey, ik was namelijk begonnen met een Testosteron kuur om te bodybuilden, ik zette deze spuit (Test- E) met intermusculaire naalden in mijn quads, ik heb 3 weken lang ondraagelijke pijn en zwelling gehad na het injecteren, ik ben ermee moeten stoppen, hoe kan ik mijn testosteron kuur verderzetten zonder dit probleem?
 
Hey, ik was namelijk begonnen met een Testosteron kuur om te bodybuilden, ik zette deze spuit (Test- E) met intermusculaire naalden in mijn quads, ik heb 3 weken lang ondraagelijke pijn en zwelling gehad na het injecteren, ik ben ermee moeten stoppen, hoe kan ik mijn testosteron kuur verderzetten zonder dit probleem?
lees eens aantal topics door in de anabolensectie. staat genoeg advies
 
Leeftijd
Dit forum raadt het gebruik van doping door mensen met een leeftijd onder de 21 jaar af. Je bent welkom op het subforum, plaats berichten en stel vragen. Indien er echter aanwijzingen zijn dat je onder de 21 jaar oud bent en doping gebruikt zal hier tegen opgetreden worden.

Mensen met een leeftijd onder de 18 jaar zijn niet welkom in dit subforum. Ook hiervoor geldt dat er opgetreden wordt indien er aanwijzingen zijn dat je jonger dan 18 jaar oud bent en gebruik maakt van het subforum.

Overtreden van deze regel betekent het verwijderen van het bericht en één strafpunt voor de duur van één jaar. Bij herhaaldelijk overtreden van deze regel kan er gekozen worden voor verbanning van het subforum.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven