Fitness Seller

Testosteron gebruiken langere tijd?

Bezoekers in dit topic

Raizzor79

Novice
Lid geworden
17 feb 2020
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
77kg
Zelf ben ik een 40 jarige vader die al van jongs af aan sport.
Kickboksen, judo en fitnessen.
Heb het tot vorig jaar altijd natuurlijk gedaan.
Vorig jaar Ben ik begonnen met testosteron kuren.
1 keer per 8 dagen 2ml testosteron.
Heb het 8 maanden gedaan en was super.
Voelde me er super goed bij.niet alleen ging het sporten stukken beter ook zelf voelde ik me stukken beter. Geen bijwerkingen of wat dan ook.
Kwam wel.wat aan maar alleen aan spieren.
Nu ben ik sinds 3 maanden ermee gestopt zonder een na kuur of zo.
Voel me nog steeds goed alleen minder zin in sporten en inderdaad wat gewichtsverlies.
De reden dat ik ben gestopt is omdat mijn vrouw nog meer kinderen wilt.
Had ik vorig jaar niet meer verwacht voor dat ik met testosteron begon.(Heb het haar ook niet verteld van de testeron)
Mijn vraag is nu: geeft het problemen om kinderen te krijgen na 8 maanden testosteron gebruikt te hebben?
Is het erg schadelijk om überhaupt langere tijd testosteron te gebruiken ook al is het een kleine hoeveelheid.
Hoop dat iemand wat goede info voor me heeft
Bedankt alvast
 
Je kan je sperma laten checken op die nog kan bevruchten. Als het een langetijd duurt zou ik het sowieso doen. Maar voor nu gewoon proberen en vragen voor 3x perdag een beurt.
 
8 maanden lang 500mg (ga ervan uit dat het 250mg/ml was?) per week, en dan zonder nakuur?.... Heb je je voor die tijd überhaupt ingelezen over kuren?

Bevordelijk voor je vruchtbaarheid was het zeker niet, en gezien je leeftijd (no offense) ben je je gloriejaren aan speedy gonzales zaad ook voorbij. Galen zal hier wetenschappelijk waarschijnlijk een hoop over kunnen vermelden, wellicht dat hij kans ziet hierin te adviseren..
 
Je kan je sperma laten checken op die nog kan bevruchten. Als het een langetijd duurt zou ik het sowieso doen. Maar voor nu gewoon proberen en vragen voor 3x perdag een beurt.
3x per dag gaat sowieso de kwaliteit van het zaad niet goed doen, dat is te vaak. Aangeraden wordt eens per 2/3 dagen zodat er voldoende is geproduceerd, goed mikken rond de ovulatie. Echter voor ons mannen is het een goede fabel om in de lucht te houden, laat je vrouw dan ook niet googlen! Elke dag seks is goed voor ons mannen.
 
3x per dag gaat sowieso de kwaliteit van het zaad niet goed doen, dat is te vaak. Aangeraden wordt eens per 2/3 dagen zodat er voldoende is geproduceerd, goed mikken rond de ovulatie.
Heb hier totaal geen verstand van ik gun deze meneer gewoon meer sexs :p
 
200mg per 8 dagen. En alleen testosteron.
Eigenaar Vd sportschool(oud bodybuilder ) zei dat het geen probleem was om het langere tijd te gebruiken.
Ook na een bepaalde leeftijd maakt je lichaam minder testosteron aan dus het kon geen kwaad vertelde hij me.
Hij vertelde me dat meerdere mannen dat doen na een bepaalde leeftijd.
Verder lijkt er met mijn zaad niks aan de hand. Nog steeds meer dan genoeg.
Verder heb ik zijn advies toen aangenomen aangezien ik er verder geen verstand van heb.
Zijn er verder nog mannen die ervaring hebben met alleen testosteron kuur?
Hoe Lang kan je het gebruiken en in welke hoeveel heid?
Is Er een na kuur nodig??
 
200mg per 8 dagen. En alleen testosteron.
Eigenaar Vd sportschool(oud bodybuilder ) zei dat het geen probleem was om het langere tijd te gebruiken.
Ook na een bepaalde leeftijd maakt je lichaam minder testosteron aan dus het kon geen kwaad vertelde hij me.
Hij vertelde me dat meerdere mannen dat doen na een bepaalde leeftijd.
Verder lijkt er met mijn zaad niks aan de hand. Nog steeds meer dan genoeg.
Verder heb ik zijn advies toen aangenomen aangezien ik er verder geen verstand van heb.
Zijn er verder nog mannen die ervaring hebben met alleen testosteron kuur?
Hoe Lang kan je het gebruiken en in welke hoeveel heid?
Is Er een na kuur nodig??
Waarschijnlijk duide jou vriend van de sportschool op trt Dus altijd on.
 
200mg per 8 dagen. En alleen testosteron.
Eigenaar Vd sportschool(oud bodybuilder ) zei dat het geen probleem was om het langere tijd te gebruiken.
Ook na een bepaalde leeftijd maakt je lichaam minder testosteron aan dus het kon geen kwaad vertelde hij me.
Hij vertelde me dat meerdere mannen dat doen na een bepaalde leeftijd.
Verder lijkt er met mijn zaad niks aan de hand. Nog steeds meer dan genoeg.
Verder heb ik zijn advies toen aangenomen aangezien ik er verder geen verstand van heb.
Zijn er verder nog mannen die ervaring hebben met alleen testosteron kuur?
Hoe Lang kan je het gebruiken en in welke hoeveel heid?
Is Er een na kuur nodig??
Hoelang ben je off?
 
Verder lijkt er met mijn zaad niks aan de hand. Nog steeds meer dan genoeg.
Wacht even, bedoel je nou dat je je zaad al getest hebt?... Zo niet, dan zegt de hoeveelheid kwakje niks over hoe “levendig” de boel nog is. Ook mensen waarvan de visjes niet meer zwemmen kwakken gewoon.

Kwak.
 
Zelf ben ik een 40 jarige vader die al van jongs af aan sport.
Kickboksen, judo en fitnessen.
Heb het tot vorig jaar altijd natuurlijk gedaan.
Vorig jaar Ben ik begonnen met testosteron kuren.
1 keer per 8 dagen 2ml testosteron.
Heb het 8 maanden gedaan en was super.
Voelde me er super goed bij.niet alleen ging het sporten stukken beter ook zelf voelde ik me stukken beter. Geen bijwerkingen of wat dan ook.
Kwam wel.wat aan maar alleen aan spieren.
Nu ben ik sinds 3 maanden ermee gestopt zonder een na kuur of zo.
Voel me nog steeds goed alleen minder zin in sporten en inderdaad wat gewichtsverlies.
De reden dat ik ben gestopt is omdat mijn vrouw nog meer kinderen wilt.
Had ik vorig jaar niet meer verwacht voor dat ik met testosteron begon.(Heb het haar ook niet verteld van de testeron)
Mijn vraag is nu: geeft het problemen om kinderen te krijgen na 8 maanden testosteron gebruikt te hebben?
Is het erg schadelijk om überhaupt langere tijd testosteron te gebruiken ook al is het een kleine hoeveelheid.
Hoop dat iemand wat goede info voor me heeft
Bedankt alvast
Maak je geen zorgen
 
lekker onderbouwd.
- Duizenden kuurders die jaren lang grammen hebben geramd die gewoon zonder problemen kinderen hebben verwekt. Zelfs tijdens tren blasts
- 8 maanden een beetje testosteron gaat echt geen dusdanige schade aanrichten aan z'n zaadkwaliteit dat hij geen kind kan verwekken
- HAARLEM studie laat zien dat nakuren eerder nadelig is voor de zaadproductie dan voordelig (althans, met de informatie die we tot nu toe hebben gekregen). Dus of hij na heeft gekuurd of niet, maakt niets uit.

Kan ik garanderen dat hij kinderen kan verwekken? Nee dat kan niemand, ook al was hij naturel, maar de paar maandjes testosteron zal hier zeerzeker niet de oorzaak van zijn.
 
Oh dank je wel voor je antwoord. Heb zelf al 3 kids maar dat was voor dat ik ging kuren
 
Kan problemen geven, het kan ook zijn van niet.


Ken er ook genoeg die blasten,cruisen, wat dan ook. Tijdens hun kuur/erna gewoon kinderen verwekt.
Waardes zullen in het begin wel laag liggen zal wel beteren, maar 1 goede spermacel is al genoeg he :D.

Je ziet of merkt het ook niet wanneer je onvruchtbaar zou zijn geworden. Enige dat je zekerheid geeft is potje vullen en meegeven aan de HA voor test.

Zelfs Branch Warren heeft nog een kind kunnen maken, en ja die gebruikt nog steeds genoeg :).
 
200mg per 8 dagen. En alleen testosteron.
Eigenaar Vd sportschool(oud bodybuilder ) zei dat het geen probleem was om het langere tijd te gebruiken.
Ook na een bepaalde leeftijd maakt je lichaam minder testosteron aan dus het kon geen kwaad vertelde hij me.
Hij vertelde me dat meerdere mannen dat doen na een bepaalde leeftijd.
Verder lijkt er met mijn zaad niks aan de hand. Nog steeds meer dan genoeg.
Verder heb ik zijn advies toen aangenomen aangezien ik er verder geen verstand van heb.
Zijn er verder nog mannen die ervaring hebben met alleen testosteron kuur?
Hoe Lang kan je het gebruiken en in welke hoeveel heid?
Is Er een na kuur nodig??
Hoe kan je nu weten of er genoeg zaad is? 0 zaadcellen of 50.000.000 zaadcellen daar zie je of merk je niets van. Of heb je een microscoop waarmee je jouw sperma bekijkt. Een paar maanden geduld is het enigste wat je nodig hebt om te herstellen om weer genoeg zaadcellen te hebben.
 
Back
Naar boven