AndroidHealthClinic

Testosteron in eieren

Bezoekers in dit topic

NewbieNeo

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
404
Waardering
0
las in de zaterdag editie van de Volkskrant over een gedragsonderzoek naar vogels en daaruit bleek dus dat bv. moederkippen EXTRA testosteron in hun eieren spuiten, mocht blijken dat ze een groot nest zullen krijgen, waardoor er meer concurrentie voor de kuikens zullen zijn om voedsel en zij dus aggresiever en competitiever moeten zijn. Ook wanneer er bv. een ei heel laat wordt gelegd, en dit kuiken met een achterstand op zijn andere broers en zussen op de wereld komt, spuit de moederkip ook extra testosteron in het ei...
in de proeven spoten de onderzoekers ook extra testosteron in eieren om het gedrag te onderzoeken van zulke kuikens...


KOEL, zou dit een nieuw soort anabool kunnen worden?? :D
 
dan wil ik niet weten hoe je ruikt tijdens een kuur,echt zwaar explosief.....

raar smoesje trouwens....ja sorry...ben aan het kuren.
:(

groet martin77
 
zie je jouzelf trouwens al staan bij de A.H...
als grote jongen ff bij de kassa 25 dozen eieren afrekenen???
 
Eh, maar het ging om andere vogels dan kippen .. die overigens wel stijf staan van de stress in de legbatterij of scharrelren.
Pas als je me aan kunt tonen dat kippeneieren ook zoveel testosteron bevatten, ga ik boven mijn 30 eieren/week uit.

Espi
 
Ookal zou het zo zijn - testosteron in een ei (gebakken gekookt rauw) dat via de mond het maag/darm kanaal ingaat/voorbijkomt is geen lang leven gegund.

Groet Smalluser :thumb:
 
ok smalluser,maar dan gaan we ze toch rauw injecteren...
 
Originally posted by martin77
.... ok smalluser, maar dan gaan we ze toch rauw injecteren ....

:D Wel met een flinke holle (brei)naald dan Martin anders press je je een wereldpomp :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Rocky sloeg voordat hij ging trainen maar liefst 6 eieren kapot in een beker en dronk die dan in 1x leeg!
Daarna werd hij wereldkampioen boksen bij de zwaargewichten!
 
En als rocky een liter benzine dronk en wereldkampioen wordt , ga je hem dan ook nadoen?
 
Originally posted by admin
En als rocky een liter benzine dronk en wereldkampioen wordt , ga je hem dan ook nadoen?


Daar scoor je een punt, hoewel je nooit appelen met citroenen mag vergelijken...
 
Je mist natuurlijk de point, het principe is dat je niet alles moet doen wat een ander doet gewoon omdat iemand toevallig succesvol was.
 
Arnold S heeft ooit gezegd als ze mij hadden verteld dat ik spieren zou krijgen als ik een kilo paardemest zou eten dan had ik dat gedaan. BB zijn dus gewoon gek.
 
Originally posted by admin
En als Rocky een liter benzine dronk en wereldkampioen wordt , ga je hem dan ook nadoen?

Een tegenstander van Rocky in de film 'Over the Top' drinkt anders wel benzine :p (film over armworstelen). Alleen heet Rocky daar geen Rocky ;)




Trouwens 6 eieren bij elkaar en dan opdrinken is niet lekker. Maar met eerst banaan en wat ijs erbij is het prima te doen hoor :) !! En kijk eens hoe sterk ik ben :D (Eindhovens studentenkampioen armworstelen van ehm 1995 ofzo:) ).
 
Originally posted by Kris


Een tegenstander van Rocky in de film 'Over the Top' drinkt anders wel benzine :p (film over armworstelen). Alleen heet Rocky daar geen Rocky ;)
Hehe toeval gesproken.
 
Originally posted by Kris


Trouwens 6 eieren bij elkaar en dan opdrinken is niet lekker. Maar met eerst banaan en wat ijs erbij is het prima te doen hoor :) !! En kijk eens hoe sterk ik ben :D (Eindhovens studentenkampioen armworstelen van ehm 1995 ofzo:) ).


Ok, maar zonder ijs en banaan erbij staat het natuurlijk veel stoerder!!
 
Back
Naar boven