MuscleMeat

Testosteron kuur beginnen met lage dosering (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frankologic

Cool Novice
Lid geworden
15 okt 2011
Berichten
109
Waardering
7
Is het een verstandig idee om bijvoorbeeld een 12 week 500 Test-E kuur per week te beginnen met 100 - 200 Test- E per week?

Er zijn zoveel mensen die bij het beginnen met injecteren last krijgen van een aantal bijwerkingen als slapeloosheid, pijn in het injectiegebied, dat het lichaam misschien langzamer zich er op in kan stellen met een wat lagere dosis? (Evt. de kuur dan 1 of 2 weken langer maken?).
 
Nee. Duurt sowieso al wekenlang tot je bloedwaardes gestabiliseerd zijn met 500 per week en jij wil het alleen maar nog erger maken. Vroeger deed men vaak juist frontloaden, het tegenovergestelde van wat jij zegt om zo snel mogelijk stabiele waardes te krijgen (wat imo ook niet chill is). Gewoon niet moeilijk doen en 500 per week is het slimst
 
gewoon 2 x week 250 mg zetten.
 
Neen, als je al zo'n last hebt van die 'bijwerkingen' kun je beter gaan pingpongen imo
 
Ik heb zelf nog geen last van bijwerkingen hoor :p Ga jan. beginnen met eerste kuur, en was nieuwsgierig waarom niet te beginnen met lage dosis, en dat weet ik nu dus, dank :-)
 
Ik heb zelf nog geen last van bijwerkingen hoor :p Ga jan. beginnen met eerste kuur, en was nieuwsgierig waarom niet te beginnen met lage dosis, en dat weet ik nu dus, dank :-)

Heb je een AI klaar liggen?

Kickstart met anavar is altijd een goede.
 
Heb je een AI klaar liggen? .

Ik ga nakuur doen met Nolva, ik ga er van uit dat ik die tijdens de kuur niet nodig heb, heb in ieder geval op deze site geen forums gelezen waar mensen met een Test only kuur dat mee laten lopen vanwege side effects.
 
Heb je een AI klaar liggen?

Kickstart met anavar is altijd een goede.

Ik ben nu ook voor het eerst anavar aan het gebruiken, idd tevreden over :cool:

ikke 20 : stel dat je ari zou gebruiken om oestrogene sides te controleren, zou je dan 2 x per week 1mg kunnen nemen (dinsdag/vrijdag) of is deze frequentie niet voldoende?
 
Ik ben nu ook voor het eerst anavar aan het gebruiken, idd tevreden over :cool:

ikke 20 : stel dat je ari zou gebruiken om oestrogene sides te controleren, zou je dan 2 x per week 1mg kunnen nemen (dinsdag/vrijdag) of is deze frequentie niet voldoende?

Test + anavar is een lekkere combi. Doe er nog wat masteron bij en het is helemaal feest.

Arimidex werkt ongeveer 3 dagn door dacht ik. Preventief is 1(legit) mg 2x per week voldoende. Als je natuurlijk gyno krijgt en dergelijke dan gaat het wat frequenter moeten uiteraard.
 
Ik ga nakuur doen met Nolva, ik ga er van uit dat ik die tijdens de kuur niet nodig heb, heb in ieder geval op deze site geen forums gelezen waar mensen met een Test only kuur dat mee laten lopen vanwege side effects.

Waarom ga je ervan uit dat je dat niet nodig gaat hebben?
 
Test + anavar is een lekkere combi. Doe er nog wat masteron bij en het is helemaal feest.

Arimidex werkt ongeveer 3 dagn door dacht ik. Preventief is 1(legit) mg 2x per week voldoende. Als je natuurlijk gyno krijgt en dergelijke dan gaat het wat frequenter moeten uiteraard.

In geval van beginnende gyno: ari verhogen (frequenter) en eventueel nolva op 20mg per dag toevoegen? Thanks voor de hulp, ik ben graag goed geïnformeerd :)
 
Dan word het elke dag 1mg ari en 10-20 mg nolva per dag.
 
Ari is dat verder een onschuldig middel of heeft dit ook zijn bijwerkingen?
 
Ari is dat verder een onschuldig middel of heeft dit ook zijn bijwerkingen?

Het zijn geen snoepjes, je moet oppassen dat je je oestrogeen niet plat legt. Vandaar dat je best laag begint (vandaar dat ik hierboven 2x per week voorstelde).

Als je er mee stopt zou je ook moeten oppassen van rebound effect, denk dat je dus best de dosering afbouwt en niet meteen volledig stopt ;-)
 
Waarom ga je ervan uit dat je dat niet nodig gaat hebben?

Het word mijn eerste kuur, en ik kan op dit forum niemand vinden die tijdens zijn eerste kuur sides kreeg als haaruitval, gyno of andere sides waarbij je moet ingrijpen. Mijn kuur is relatief licht en eenvoudig, en ben volkomen gezond, en heb me van te voren laten testen op alles wat mogelijk was bij de dokter, mijn vet% is laag, pas mijn dieet er goed op aan in overleg met sportdietist. Maar goed, je weet t nooit zeker, en daarom zal ik zorgen dat ik t in huis heb :-) Mocht ik dan toch echt serieuze sides hebben eerste weken (en dan zal ik verbaasd zijn), dan heb ik begrepen dat je tot week 5-6 ook nog prima kunt stoppen zonder nakuur van Nolvadex, Clomid of evt. hCG). Mocht ik het fout hebben, dan hoor ik het graag!
 
Het word mijn eerste kuur, en ik kan op dit forum niemand vinden die tijdens zijn eerste kuur sides kreeg als haaruitval, gyno of andere sides waarbij je moet ingrijpen. Mijn kuur is relatief licht en eenvoudig, en ben volkomen gezond, en heb me van te voren laten testen op alles wat mogelijk was bij de dokter, mijn vet% is laag, pas mijn dieet er goed op aan in overleg met sportdietist. Maar goed, je weet t nooit zeker, en daarom zal ik zorgen dat ik t in huis heb :-) Mocht ik dan toch echt serieuze sides hebben eerste weken (en dan zal ik verbaasd zijn), dan heb ik begrepen dat je tot week 5-6 ook nog prima kunt stoppen zonder nakuur van Nolvadex, Clomid of evt. hCG). Mocht ik het fout hebben, dan hoor ik het graag!

Fout.

Zijn genoeg mensen die tijdens een eerste kuur dikke tepels krijgen en haaruitval ervaren, zelf hier op het forum.

Dat je zomaar kan stoppen na 6 weken test zetten zonder gevolgen is er helemaal over. Vanaf dat jij je eigen testproductie gaat plat leggen, moet je ook met de eventuele gevolgen rekening houden. Ik herstelde vroeger vrij snel (zonder nakuur zelfs) maar heb even goed kerels, die ik help/begeleid, die met een nakuur moeilijkheden hebben om alles weer normaal te laten werken zoals voorheen.

Als je start moet je, hcg, nolva en arimidex klaar liggen hebben. Dit is belangrijker dan je vail test
 
Ari is dat verder een onschuldig middel of heeft dit ook zijn bijwerkingen?
las ergens dat het ook slecht was voor je lipiden maar vind het niet meteen terug
 
Back
Naar boven