XXL Nutrition

Testosteron kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rikkiesayan

Novice
Lid geworden
18 jun 2021
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
graag had ik wat meer info gehad van iemand voor mijn eerste testosteron kuur.
Heb ik het verleden wel al 1 keer sarms gebruikt (rad-140) voor 8 weken maar voor de rest alleen maar natuurlijk getrained.
Ik ben 1m88 en weeg 82 kilo met vetpercent van rond de 15% ik zou graag beginnen met een lage dosis test. maar welke soort zouden jullie aanraden voor de eerste keer en is nolvadex genoeg als nakuur voor een lage dosis test voor 8 weken? graag wat meer info!!
je mag mij altijd een dm'tje sturen als je me wilt verderhelpen!
Grtzz Sayan
 
Ik zou met deze stats sowieso nog wachten met een test kuur. Daarbij, waarom een lage dosis? Wat verwacht je qua resultaten? Hoe is je voeding? Waarom nu een test kuur?
 
OExcercise waarom zou je met deze stats wachten? wat zou je me dan aanraden om te doen? en een lage dosis omdat het de eerste keer is en ik zou niet willen dat mijn natuurlijke test aanmaak te veel in gevaar komt. Mijn voeding is echt op punt, track al mijn calorieen en eet 5-6 gebalanceerde maaltijden per dag, ik verwacht van resultaten dat ik toch een paar kilo kan aankomen in lean muscle mass, geen zin om hevig te gaan bulken. :p
 
OExcercise waarom zou je met deze stats wachten? wat zou je me dan aanraden om te doen? en een lage dosis omdat het de eerste keer is en ik zou niet willen dat mijn natuurlijke test aanmaak te veel in gevaar komt. Mijn voeding is echt op punt, track al mijn calorieen en eet 5-6 gebalanceerde maaltijden per dag, ik verwacht van resultaten dat ik toch een paar kilo kan aankomen in lean muscle mass, geen zin om hevig te gaan bulken. :p
Exogeen toedienen = onderdrukken van jouw eigen systeem. Of dat nu 50mg testosteron is of 5000mg.
 
"1m88 en weeg 82 kilo met vetpercent van rond de 15%"
"Mijn voeding is echt op punt, track al mijn calorieen en eet 5-6 gebalanceerde maaltijden per dag"

Die 2 dingen spreken elkaar toch wel een beetje tegen.
Je hebt een slank lichaam met een onder sporters gezien ietwat hoog vetpercentage. Wat min of meer aankomt op een gemiddeld mannen lichaam. Met jouw stats zou je op natuurlijke wijze nog minstens 5% vet kunnen kwijtraken en 10kg spiermassa kunnen opbouwen voordat je begint met kuren. Al helemaal als je je zorgen maakt om je eigen testwaardes vind ik het een rare beslissing om zo snel naar steroiden te grijpen wanneer er nog zoveel te behalen is zonder.
Natuurlijk ben je niet verplicht om het maximale eruit te halen op natuurlijke wijze voordat je kuurt, maar als deze stats zijn waar jij al op vastloopt, dan gaat geen enkele steroid jou helpen om verder te komen, om maar niette spreken over je eigen uitspraak over testwardes.

En wat ook al is gezegd: zodra je hormonen toedient, onderdruk je je eigen hormonen. De dosering gaat dat niet veranderen.
Tevens maakt het nagenoeg niks uit of je nou 3 of 6 keer per dag eet. Het belangrijkste is hoeveel kcals en eiwitten je eet om doelstelling te matchen. Doe je dat wel goed? wat zijn je macro's bijvoorbeeld?
 
Ga eerst maar is je eigen verdiepen in eten, kuren en je VP omlaag helpen.
 
Heerlijk al dat gebash. En dat terwijl 95% van de kuurders veel te vroeg begonnen is, ruim voordat men hun natuurlijke potentie hadden benut :roflol:
 
Heerlijk al dat gebash. En dat terwijl 95% van de kuurders veel te vroeg begonnen is, ruim voordat men hun natuurlijke potentie hadden benut :roflol:
Alhoewel dat wel klopt kunnen de stats van ts in ieder geval nog wel iets beter...
 
Dat sowieso natuurlijk, weet TS ook heus wel denk ik. Maar het zal ongetwijfeld kriebelen bij hem.
 
Heerlijk al dat gebash. En dat terwijl 95% van de kuurders veel te vroeg begonnen is, ruim voordat men hun natuurlijke potentie hadden benut :roflol:
Ik zie het ook niet als bashen.
Het is een reality check, een waarschuwing en advies in één.
Rond de 15% is dat tussen de 16 en 20% ?
 
Back
Naar boven