XXL Nutrition

Testosteron Masteron Boldenone bulk kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tayfurcuijk

Cool Novice
Lid geworden
1 aug 2020
Berichten
41
Waardering
21
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
ik wil een nieuwe kuurtje plannen om droge massa aan te komen komende 20 weken en zat er aan te denken om wat nieuws te proberen.
ik merkte dat ik van tren/deca te erge narcistiche trekjes kreeg🤐 (waar ik pas na de kuur achterkwam) en bijna me relatie stuk liep hierdoor:thumbd: Dus dat word hem zowieso niet.

mijn plan is om de dosering steeds een beetje te verhogen tot 1500/1700mg per week.
bij week 10 een compound te switchen want ik denk dat je lichaam snel wend aan de dosering en de compound.
ik wil de dosering die ik in de week zet door 2 delen en 2x per week zetten om zo de goede bloedwaardes te houden.
dus gaat als volgt:

Insuline pas in 4e week.
max maand daarna 2 weeks off, repeat.
langwerkende insuline iedere ochtend 8/10 iu en kortwerkende (ligt eraan hoeveel koolhydraten ik eet rond training) 3/5 iu voor en na training.

1e week
- Testosteron E 250MG
- Masteron E 200MG
- Boldenone 500MG

5e week
- Testosteron E 250MG
- Masteron E 400MG
- Boldenone 750MG

10e week
- Testosteron E 500MG
- primo 400MG
- Boldenone E 750MG

14e week
- Testosterone E 500MG
- primo 400MG
- boldenone E 750MG

iemand verder tips vragen? let me know :devilnana:
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig zijn het milde compounds 😜😜

Persoonlijk zie ik het verlagen van de dosering niet zo zitten, verhogen kan altijd. Verder ziet het er netjes uit kloppen je huidige stats?
 
85.5 kg op dit moment
image.jpg

Ben al 2 maanden klaar met mijn nakuur..
 
niet slecht voor je lengte en dat op 10%
 
Ik train nog steeds 4/6 dagen in de week cardio 2/3 in de week en gemiddeld loop ik 5,6km per dag zelfs in me nakuur heb ik het goed vol gehouden 🤣
 

Bijlagen

  • D100C7E8-1B05-45F3-B3F2-0CCEE0973517.png
    D100C7E8-1B05-45F3-B3F2-0CCEE0973517.png
    322,4 KB · Weergaven: 145
Belachelijk hoge doseringen, totaal onnodig. Al helemaal voor 85,5 kg.
Mijn vorige kuren waren tren/deca op ongeveer 600mg waarbij ik geen sides had alleen die trekjes wat ik al zei.. denk zelf dat dit voor mij mee valt en als ik sides krijg verlaag ik het.. 😁👍
 
Bloedwaardes heb ik geen idee,
Maar ik doneer bloed om de zo veel tijd en daar meten ze mijn bloeddruk ook en die was altijd goed
 
Dat je geen sides hebt, wil niet zeggen dat je bloedwaarden in orde zijn. Je bent pas 21. Op deze manier en met deze insteek (gewoon verhogen zolang je geen sides ervaart) ga je in elk geval niet oud worden.
ben vooral aan het kijken wat voor mij werkt en wat voor mij de beste dosering is.. dit schema is voor nu, maar mijn twijfels ligt nog steeds idd bij de hoge doseringen van boven de 750mg per week. ik ben van plan om vandaag de eerste injectie te zetten.
 
Sorry 750mg per compound
 
Wat is je reden van zoveel mast?
 
Ach ja, lekker laten doen deze mafkees. Vroeg of laat komt hij er vanzelf wel achter.
Wat is je reden van zoveel mast?
kijken hoe me lichaam der op reageert en ik ga dit keer voor droge massa en masteron lijkt daar goed mee te helpen.. dit schema is voor nu nogmaals maar als ik te lekker ga op week 10 dan laat ik de aantal MG staan uiteraard.
 
Goede doseringen voor 21 jaar 👌.
Nu al benieuwd na hoe je kuren er over 5 jaar uitzien.
Dan start je waarschijnlijk met 2,5gr sterk sterk👍.
 
Back
Naar boven