XXL Nutrition

Testosteron Masteron Boldenone bulk kuurtje

Bezoekers in dit topic

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Lengte
1m86
Dat is hem nou juist, die 2 compounds geven mij mentale issues.
had het nog zacht uitgedrukt in het begin, Voor mij een NO - GO.. 😁
Ik dacht dat je de combinatie tren/deca bedoelde

Strive4muscle

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 jul 2015
Lengte
1m85
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Heb eigenlijk elke compound gehad behalve boldenone
Je bent dus pas 21 jaar hebt vrijwel elke compound gebruikt en komt met een kuurvoorstel waar totaal geen logische redenatie achter zit.

Ik ga niet zeveren over voeding en training, maar dit moet gewoon basic op orde zijn wil je progressie boeken. AAS moet daarbij een toevoeging zijn.

Als je je goed ingelezen had wist je nu onderhand ook wel wat de “effectieve doseringen“ van deze middelen zouden zijn. Mast op 1000mg is totale geld en gezondheidsverspilling. Dat opbouwen ben ik ook totaal geen fan van.

Dit zou een cycle zijn voor iemand die al wat jaren serieus kuurt:
500mg test e pw
400mg mast e pw
400-600mg boldenone pw

Kun je nog altijd na een aantal weken de keuze maken om je test of bold iets wat te verhogen, maar mast is niet het middel wat je droge massa laat aanzetten, een klein kcal overschot laat je droge massa aanzetten ;)

Kijk ook naar je totale mg’s per week, ik zou zelf proberen rond de 1000-1500mg range te blijven per week ga ik hoger deste kutter ik me ga voelen en dan spreek ik voor het gros van de mensen. Als je nog wat jaren mee wil dan denk logisch na met wat je doet, nu merk je wellicht nog niets maar op lange termijn is dat anders.

Laatst bewerkt:

IronWarrior

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
4 jan 2016
Lengte
1m90
Massa
113kg
Vetpercentage
15%
Nandrolon geeft over het algemeen geen mentale bijwerkingen, boldenone juist wel. In mijn ogen wordt boldenone onterecht als mild beschouwd.

Strive4muscle

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 jul 2015
Lengte
1m85
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Nandrolon geeft over het algemeen geen mentale bijwerkingen, boldenone juist wel. In mijn ogen wordt boldenone onterecht als mild beschouwd.
Persoonsafhankelijk, ik heb er 0,0 mentale bijwerkingen van en vind het een fijne toevoeging tijdens een bulk. Als je op papier gaat kijken is nandrolone als 19-nor toch echt het zwaarder middel.

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 apr 2020
Lengte
1m93
Massa
106kg
Vetpercentage
13%
Bloedwaardes heb ik geen idee,
Maar ik doneer bloed om de zo veel tijd en daar meten ze mijn bloeddruk ook en die was altijd goed
Wanneer is je volgende donatie?

Vypaw

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
In, heel benieuwd

OP
tayfurcuijk

tayfurcuijk

Cool Novice
Lid geworden
1 aug 2020
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Je bent dus pas 21 jaar hebt vrijwel elke compound gebruikt en komt met een kuurvoorstel waar totaal geen logische redenatie achter zit.

Ik ga niet zeveren over voeding en training, maar dit moet gewoon basic op orde zijn wil je progressie boeken. AAS moet daarbij een toevoeging zijn.

Als je je goed ingelezen had wist je nu onderhand ook wel wat de “effectieve doseringen“ van deze middelen zouden zijn. Mast op 1000mg is totale geld en gezondheidsverspilling. Dat opbouwen ben ik ook totaal geen fan van.

Dit zou een cycle zijn voor iemand die al wat jaren serieus kuurt:
500mg test e pw
400mg mast e pw
400-600mg boldenone pw

Kun je nog altijd na een aantal weken de keuze maken om je test of bold iets wat te verhogen, maar mast is niet het middel wat je droge massa laat aanzetten, een klein kcal overschot laat je droge massa aanzetten ;)

Kijk ook naar je totale mg’s per week, ik zou zelf proberen rond de 1000-1500mg range te blijven per week ga ik hoger deste kutter ik me ga voelen en dan spreek ik voor het gros van de mensen. Als je nog wat jaren mee wil dan denk logisch na met wat je doet, nu merk je wellicht nog niets maar op lange termijn is dat anders.
Bij deze kuur wil ik blijvend spiermassa maken kijken of het werkt of niet, dus met lage dosering in het begin en steeds beetje opkrikken en hoe hoger de dosering hoe meer stimulans en kijken waar de sweet spot zit.
Als ik 20 weken lang het zelfde dosering pak is je lichaam na tijdje niet meer gevoelig voor de zelfde dosering.
Ik ga deze schema aanpassen en de weken iets langer doortrekken en idd niet te hoog doseren.

Spambod

Huge Freak
Lid geworden
27 dec 2018
Je zou je ook moeten afvragen of je na 12 of 16 weken knallen nog insuline gevoelig genoeg bent en het vermogen nog hebt om al het voedsel dat je moet eten op 2,5gr gear te “voeden” op een juiste manier te verteren. En jij wil 20 weken doen...

OP
tayfurcuijk

tayfurcuijk

Cool Novice
Lid geworden
1 aug 2020
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Je zou je ook moeten afvragen of je na 12 of 16 weken knallen nog insuline gevoelig genoeg bent en het vermogen nog hebt om al het voedsel dat je moet eten op 2,5gr gear te “voeden” op een juiste manier te verteren. En jij wil 20 weken doen...
insuline blijft een intressant onderwerp.

Dutchman

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 jan 2020
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Dat is hem nou juist, die 2 compounds geven mij mentale issues.
had het nog zacht uitgedrukt in het begin, Voor mij een NO - GO.. 😁
Boldone gaf mij ook mentale issues......
En ik ken er meer die daar last van kregen met Bold.

Spambod

Huge Freak
Lid geworden
27 dec 2018
Nandrolon is de massabouwer bij uitstek.

Ben zelf nu bijna 3 weken bezig met NPP. Is misschien nog een beetje voorbarig om het over massa te hebben, maar de volheid in ieder geval aanzienlijk. Hopelijk resulteert dit ook in schone massa.

Maar wat ik wel kan zeggen nu al is dat al mijn pijntjes in mijn rug, schouder, elleboog en bicep tendon waar ik al maanden/zo niet een jaar al mee rondloop opeens weg zijn. Sick. Alleen daarom al zou ik nandrolone vanaf nu elke cycle laten meelopen, lol.

OP
tayfurcuijk

tayfurcuijk

Cool Novice
Lid geworden
1 aug 2020
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Is het wel verstandig om te doneren?
de reden dat bodybuilders vaak sneller buiten adem zijn als ze de trap op lopen is dat ze te veel of te dik bloed hebben.
Vooral met boldenone maak je veel rode bloedcellen aan en is verstandig om te checken of dat allemaal in orde is want dik bloed kan levens gevaarlijk zijn.

vntl

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
11%
de reden dat bodybuilders vaak sneller buiten adem zijn als ze de trap op lopen is dat ze te veel of te dik bloed hebben.
Vooral met boldenone maak je veel rode bloedcellen aan en is verstandig om te checken of dat allemaal in orde is want dik bloed kan levens gevaarlijk zijn.
Aderlaten helpt beter dan doneren.

Dat ik momenteel sneller buitenadem ben heeft meer met me gewicht (en tren) te maken.

Col_inc

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2017
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
mijn bloed + mijn zaad zijn echt dik no joke.

Naar boven