XXL Nutrition

Testosteron Masteron Boldenone bulk kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je zou je ook moeten afvragen of je na 12 of 16 weken knallen nog insuline gevoelig genoeg bent en het vermogen nog hebt om al het voedsel dat je moet eten op 2,5gr gear te “voeden” op een juiste manier te verteren. En jij wil 20 weken doen...
insuline blijft een intressant onderwerp.
 
Dat is hem nou juist, die 2 compounds geven mij mentale issues.
had het nog zacht uitgedrukt in het begin, Voor mij een NO - GO.. 😁
Boldone gaf mij ook mentale issues......
En ik ken er meer die daar last van kregen met Bold.
 
Nandrolon is de massabouwer bij uitstek.

Ben zelf nu bijna 3 weken bezig met NPP. Is misschien nog een beetje voorbarig om het over massa te hebben, maar de volheid in ieder geval aanzienlijk. Hopelijk resulteert dit ook in schone massa.

Maar wat ik wel kan zeggen nu al is dat al mijn pijntjes in mijn rug, schouder, elleboog en bicep tendon waar ik al maanden/zo niet een jaar al mee rondloop opeens weg zijn. Sick. Alleen daarom al zou ik nandrolone vanaf nu elke cycle laten meelopen, lol.
 
Is het wel verstandig om te doneren?
de reden dat bodybuilders vaak sneller buiten adem zijn als ze de trap op lopen is dat ze te veel of te dik bloed hebben.
Vooral met boldenone maak je veel rode bloedcellen aan en is verstandig om te checken of dat allemaal in orde is want dik bloed kan levens gevaarlijk zijn.
 
de reden dat bodybuilders vaak sneller buiten adem zijn als ze de trap op lopen is dat ze te veel of te dik bloed hebben.
Vooral met boldenone maak je veel rode bloedcellen aan en is verstandig om te checken of dat allemaal in orde is want dik bloed kan levens gevaarlijk zijn.
Aderlaten helpt beter dan doneren.

Dat ik momenteel sneller buitenadem ben heeft meer met me gewicht (en tren) te maken.
 
mijn bloed + mijn zaad zijn echt dik no joke.
 
Belachelijk hoge doseringen, totaal onnodig. Al helemaal voor 85,5 kg.

.
hoezo belachelijk hoog? bold en masteron zijn vrij zwak mg per mg, 500mg trenbolone is sterker dan zijn hele kuur.
 
Laatst bewerkt:
ik neem aan dat de doseringen die ik zie weekdoseringen zijn en ik ze niet hoef te vertweevoudigen.
 
Tren is 500/500 ratio androgeen anabolic
Dus 5x sterker als testosteron 100/100
Boldenone heeft 100/50 ratio
Masteron heeft 62/25 ratio
Dus deze compounds zijn heel mild maar toch effectief ben daarom beetje aan het kijken wat voor mij best werkt.
klopt als een bus maak geen grap.
 
Je zou je ook moeten afvragen of je na 12 of 16 weken knallen nog insuline gevoelig genoeg bent en het vermogen nog hebt om al het voedsel dat je moet eten op 2,5gr gear te “voeden” op een juiste manier te verteren. En jij wil 20 weken doen...
de doseringen die ik zie in zijn eerste post zijn dus geen weekdoseringen?
maar dosering per injectie dag?

dan is het wel hoog inderdaad.
 
de doseringen die ik zie in zijn eerste post zijn dus geen weekdoseringen?
maar dosering per injectie dag?

dan is het wel hoog inderdaad.
De dosering per week die verdeel ik door 2 om dan 2x per week te injecteren
 
Bij deze kuur wil ik blijvend spiermassa maken kijken of het werkt of niet, dus met lage dosering in het begin en steeds beetje opkrikken en hoe hoger de dosering hoe meer stimulans en kijken waar de sweet spot zit.
Als ik 20 weken lang het zelfde dosering pak is je lichaam na tijdje niet meer gevoelig voor de zelfde dosering.
Ik ga deze schema aanpassen en de weken iets langer doortrekken en idd niet te hoog doseren.
Je stelt voor om een kuur te pakken van 20 weken waarin je na een bepaalde periode verhoogt en dit een aantal keer doet .
misschien kun je er over nadenken om juist te gaan blasten en cruisen voor een iets langere periode maar juist wat minder hoog te doseren. Dit aangezien je zegt dat je blijvende spiermassa wilt pakken. Zo wissel je wat hoger gedoseerde periodes af met een aantal rustweken waarin je je lichaam ten eerste de kans geeft om wat te herstellen en bij te komen en zo kun je bij de volgende blast er weer lekker tegen aan . Denk dat dit op zowel de korte als de lange termijn gezonder gaat zijn en je wellicht meer gaat opleveren.

ik vertegenwoordig dezelfde leeftijd als jij en ben ook te vroeg begonnen , maar probeer wel gewoon zo verantwoord mogelijk te kuren , wat is de limit als je nu al met deze dossisen te werk gaat .
 
Je stelt voor om een kuur te pakken van 20 weken waarin je na een bepaalde periode verhoogt en dit een aantal keer doet .
misschien kun je er over nadenken om juist te gaan blasten en cruisen voor een iets langere periode maar juist wat minder hoog te doseren. Dit aangezien je zegt dat je blijvende spiermassa wilt pakken. Zo wissel je wat hoger gedoseerde periodes af met een aantal rustweken waarin je je lichaam ten eerste de kans geeft om wat te herstellen en bij te komen en zo kun je bij de volgende blast er weer lekker tegen aan . Denk dat dit op zowel de korte als de lange termijn gezonder gaat zijn en je wellicht meer gaat opleveren.

ik vertegenwoordig dezelfde leeftijd als jij en ben ook te vroeg begonnen , maar probeer wel gewoon zo verantwoord mogelijk te kuren , wat is de limit als je nu al met deze dossisen te werk gaat .
Blast en cruise is voor mij geen optie omdat ik na de kuur weer paar maanden off wil zijn.
Zo om je receptors weer goed gevoelig te maken
En mijn eigen testosteron weer opgang te laten komen.
 
Dat het een zwak anabool of androgeen is wil niet zeggen dat er geen bijwerkingen bij komen kijken.
Minder als met 19-nor en dat is dan de beste optie voor mij
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven