AndroidHealthClinic

Testosteron Masteron Boldenone bulk kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Van al dat voedsel wat je dagelijks na binnen harkt moet jou "natuurlijke" insuline hard gaan voor werken.
In me bulk wil ik juist insuline toepassen omdat ik zowieso al meer ga eten als nu en me "natuurlijke" insuline een soort van break te geven van al dat "harde" werk.. buiten dat, daar doe ik het niet voor.
Wtf is dit nou weer voor bullshit?
 
Laten we eerlijk zijn though....

Er was iemand hier die 2,5 gram AAS nam, met human grade HGH en slin, en hij ziet er nog steeds uit als een body en fitboy.

Ik noem geen namen.
Dan was het zowieso fake 😂🤣
 
Ben wel benieuwd wat dit je gaat brengen.
 
Dit is wat ik zowieso elke dag eet avond eten niet in begrepen in dat schema dat bepaald moeders haha 😜 maar vrijwel bijna dagelijks eiwit rijk avond eten oa kipfilet..
en alleen maar gezonde vetten in dat schema.
En heb mijn kleine cheat meals voor extra koolhydraten vooral in het weekend en voor trainingen. Dus denk aan ongeveer 3800 calorieën per dag

Oké, 3800 kcals per dag is denk ik wel reëel voor jouw gewicht. Ik zou zelf eerder wat meer eiwitten doen maar dat is geheel persoonlijk uiteraard. Beetje spelen met die macro’s, maar daar kom jij wel in uit.
Ik heb zelf geen praktische ervaringen met AAS maar ik wil je toch op het hart drukken om het advies van de ervaren gebruikers hier in acht te nemen.
Goed eten en minder gear als wat je van plan bent vanaf week 5 ga je nog steeds op groeien denk ik. Veel gains toegewenst :thumbup:
 
Ben wel benieuwd wat dit je gaat brengen.
Tren is 500/500 ratio androgeen anabolic
Dus 5x sterker als testosteron 100/100
Boldenone heeft 100/50 ratio
Masteron heeft 62/25 ratio
Dus deze compounds zijn heel mild maar toch effectief ben daarom beetje aan het kijken wat voor mij best werkt.
 
Waarom pak je geen test met deca/npp? Nandrolone is samen met test en tren de beste compound om massa te bouwen.
Dat is hem nou juist, die 2 compounds geven mij mentale issues.
had het nog zacht uitgedrukt in het begin, Voor mij een NO - GO.. 😁
 
Test bold is gewoon prima om te bouwen hoor, ook al heb je de kutste gainen ooit.
 
Heb eigenlijk elke compound gehad behalve boldenone
Je bent dus pas 21 jaar hebt vrijwel elke compound gebruikt en komt met een kuurvoorstel waar totaal geen logische redenatie achter zit.

Ik ga niet zeveren over voeding en training, maar dit moet gewoon basic op orde zijn wil je progressie boeken. AAS moet daarbij een toevoeging zijn.

Als je je goed ingelezen had wist je nu onderhand ook wel wat de “effectieve doseringen“ van deze middelen zouden zijn. Mast op 1000mg is totale geld en gezondheidsverspilling. Dat opbouwen ben ik ook totaal geen fan van.

Dit zou een cycle zijn voor iemand die al wat jaren serieus kuurt:
500mg test e pw
400mg mast e pw
400-600mg boldenone pw

Kun je nog altijd na een aantal weken de keuze maken om je test of bold iets wat te verhogen, maar mast is niet het middel wat je droge massa laat aanzetten, een klein kcal overschot laat je droge massa aanzetten ;)

Kijk ook naar je totale mg’s per week, ik zou zelf proberen rond de 1000-1500mg range te blijven per week ga ik hoger deste kutter ik me ga voelen en dan spreek ik voor het gros van de mensen. Als je nog wat jaren mee wil dan denk logisch na met wat je doet, nu merk je wellicht nog niets maar op lange termijn is dat anders.
 
Laatst bewerkt:
Nandrolon geeft over het algemeen geen mentale bijwerkingen, boldenone juist wel. In mijn ogen wordt boldenone onterecht als mild beschouwd.
 
Nandrolon geeft over het algemeen geen mentale bijwerkingen, boldenone juist wel. In mijn ogen wordt boldenone onterecht als mild beschouwd.
Persoonsafhankelijk, ik heb er 0,0 mentale bijwerkingen van en vind het een fijne toevoeging tijdens een bulk. Als je op papier gaat kijken is nandrolone als 19-nor toch echt het zwaarder middel.
 
Bloedwaardes heb ik geen idee,
Maar ik doneer bloed om de zo veel tijd en daar meten ze mijn bloeddruk ook en die was altijd goed
Wanneer is je volgende donatie?
 
In, heel benieuwd
 
Je bent dus pas 21 jaar hebt vrijwel elke compound gebruikt en komt met een kuurvoorstel waar totaal geen logische redenatie achter zit.

Ik ga niet zeveren over voeding en training, maar dit moet gewoon basic op orde zijn wil je progressie boeken. AAS moet daarbij een toevoeging zijn.

Als je je goed ingelezen had wist je nu onderhand ook wel wat de “effectieve doseringen“ van deze middelen zouden zijn. Mast op 1000mg is totale geld en gezondheidsverspilling. Dat opbouwen ben ik ook totaal geen fan van.

Dit zou een cycle zijn voor iemand die al wat jaren serieus kuurt:
500mg test e pw
400mg mast e pw
400-600mg boldenone pw

Kun je nog altijd na een aantal weken de keuze maken om je test of bold iets wat te verhogen, maar mast is niet het middel wat je droge massa laat aanzetten, een klein kcal overschot laat je droge massa aanzetten ;)

Kijk ook naar je totale mg’s per week, ik zou zelf proberen rond de 1000-1500mg range te blijven per week ga ik hoger deste kutter ik me ga voelen en dan spreek ik voor het gros van de mensen. Als je nog wat jaren mee wil dan denk logisch na met wat je doet, nu merk je wellicht nog niets maar op lange termijn is dat anders.
Bij deze kuur wil ik blijvend spiermassa maken kijken of het werkt of niet, dus met lage dosering in het begin en steeds beetje opkrikken en hoe hoger de dosering hoe meer stimulans en kijken waar de sweet spot zit.
Als ik 20 weken lang het zelfde dosering pak is je lichaam na tijdje niet meer gevoelig voor de zelfde dosering.
Ik ga deze schema aanpassen en de weken iets langer doortrekken en idd niet te hoog doseren.
 
Je zou je ook moeten afvragen of je na 12 of 16 weken knallen nog insuline gevoelig genoeg bent en het vermogen nog hebt om al het voedsel dat je moet eten op 2,5gr gear te “voeden” op een juiste manier te verteren. En jij wil 20 weken doen...
 
Back
Naar boven