Fitness Seller

TESTOSTERON + PRIMOBOLAN + ANAVAR (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus daarom ga je middelen gebruiken die je gezondheid doen aftakelen
Ik had niet verwacht dat jullie er op deze manier zo over zouden denken..

Ik had gedacht dat je met een kuurtje juist je lichaam upgraded… met natuurlijk wat sides erbij die je kan managen.

Beetje een teleurstelling
 
Ik had niet verwacht dat jullie er op deze manier zo over zouden denken..

Ik had gedacht dat je met een kuurtje juist je lichaam upgraded… met natuurlijk wat sides erbij die je kan managen.

Beetje een teleurstelling
Jij had natuurlijk verwacht dat we allemaal met jouw geweldige kuur design zouden instemmen
 
gearbox01 je komt met een voorstel en je verhaal en daar krijg je reactie op. Niet iedereen lult in je broekzak van ga lekker deze kuur doen.(wat jij alleen wilt horen)
 
Ja heren, ik had verwacht op teminste een klein beetje positieve feedback 😠

Vind het een prima kuurtje maar ja, ik zal alles gaan herdenken nu.
 
Enige gear die je zou kunnen gebruiken, is 200mg Test E EW in cut tbv spierbehoud, maar liever helemaal nog geen gear !!
 
Ja heren, ik had verwacht op teminste een klein beetje positieve feedback 😠

Vind het een prima kuurtje maar ja, ik zal alles gaan herdenken nu.
Waarom wil je voor je eerste kuur 3 compounds doen
En dan ook nog eens je primo zoveel hoger tov je test?
 
Kijk jullie mogen best weten dat ik een klein beetje inspiratie uit dit kuurtje hebt gehaald :

Maar doel was vooral om 1x een goed kuurtje te doen en dan voor de komende jaren te blijven maintainen

En dan de stats kwa kracht te verhogen.

Ik wil mijn performance op de mat ook gewoon verhogen 🤷🏽‍♂️
 
Waarom wil je voor je eerste kuur 3 compounds doen
En dan ook nog eens je primo zoveel hoger tov je test?
Ik doe ook liever gelijk een wat uitgebreid kuurtje, want ik ken mezelf als ik alleen test doe denk ik wss volgende winter van waarom had ik hem de eerste keer niet wat uitgebreider gedaan.

Helemaal onder begeleiding van dat onderzoek wat ook een buitenkans is Inplaats van dat ik het alleen doe.
 
Waarom wil je voor je eerste kuur 3 compounds doen
En dan ook nog eens je primo zoveel hoger tov je test?
zgn kuurvoostel is copy - paste van ergens online
 
Ik doe ook liever gelijk een wat uitgebreid kuurtje, want ik ken mezelf als ik alleen test doe denk ik wss volgende winter van waarom had ik hem de eerste keer niet wat uitgebreider gedaan.
Tot je sides krijgt en je gewenst had je kuur minder uitgebreid te hebben gedaan omdat je niet weet wat wat veroorzaakt
 
Je bent bezig met het dak, terwijl je nog geen muur hebt staan en waarschijnlijk weet je ook niet dat daar de fundering nog onder moet.

Stel je wilt een pizza bakken, dan begin je met de .....?
rode wijn!
 
Nogmaals heren,

Ik wil een fitter lichaam bouwen om te vechten op een bepaald gewicht….

Niet om op 1.70 als een heavyweight te staan als een mr Olympia………
Hier heb je geen peds voor nodig
 
Heren het is goed bedoeld al die wijze woorden maar ik denk dat deze jongen alles al in huis heeft, wil gewoon nog even een bevestiging of het een goed is. Meer niet!
 
75kg wegen? Bro ga ff goed eten mijn gewicht schommelt per dag 2kg ofzo je kan gemakkelijk op een paar maand met een mass gainer, lekker veeeel (clean) eten en goede training dat halen en dalen in bf%. Volgens mij heb je geen idee van voeding nog training. Even over je kuur 500mg Primo :s ? 200mg zal ook wel goed zijn en Anavar zeker 50mg/pd maar blijf er gewoon af.
 
Zoals eerder gezegd, goed bezig! Gewoon lekker je kuurtje gaan knallen met je wijvengewicht 👍
 
75kg wegen? Bro ga ff goed eten mijn gewicht schommelt per dag 2kg ofzo je kan gemakkelijk op een paar maand met een mass gainer, lekker veeeel (clean) eten en goede training dat halen en dalen in bf%. Volgens mij heb je geen idee van voeding nog training. Even over je kuur 500mg Primo :s ? 200mg zal ook wel goed zijn en Anavar zeker 50mg/pd maar blijf er gewoon af.
Niks mis met 500 primo, ook nog gedaan (600 zelfs) en geeft zeker goede resultaten. Alleen had ik toen wel wat betere stats dan TS.
Bijna iedereen begint te vroeg, maar TS zijn stats zijn ondermaats.
 
Niks mis met 500 primo, ook nog gedaan (600 zelfs) en geeft zeker goede resultaten. Alleen had ik toen wel wat betere stats dan TS.
Bijna iedereen begint te vroeg, maar TS zijn stats zijn ondermaats.
Ja alles kan je kan ook 1000mg tren zetten :D Point was gewoon beginners kuur laat het laag als je dan toch gaat kuren wat hij wrs al aan het doen is. En over vroeg beginnen kunnen we eeuwig discussiëren inderdaad. Maar deze jonge weet totaal niets en gaat gewoon zinloos kuren zonder enige background check slecht voeding schema en geen kennis van traine op zich dus forget about it.
 
Gelijk met drie compounds beginnen, en dat allemaal om 75 kg te wegen...? Mijn god...
 
Back
Naar boven