Fitness Seller

Testosteron+ Primobolan

Bezoekers in dit topic

Ivar_V

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 sep 2019
Berichten
556
Waardering
135
Lengte
1m83
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Beste allemaal,

Een vriend van mij (personal trainer) is groot geworden door eigen zeggen van alleen Testosteron 500 mg + Primobolan 300 mg per week te gebruiken.
Hij is van mening dat dieet, training de basis is en dat de combo Test 500+ Primo 300 voldoende is om kwalitatieve massa gains te maken (8 kg netto)
Lijkt mij niet geheel waar. Hoewel op verschillende US board schrijven ze wel dat dit in het algemeen een goede combo is met weinig risico en dat de meeste niet meer nodig hebben, behalve voor wedstrijden dan.

Wat is jullie mening?
 
Beste allemaal,

Een vriend van mij (personal trainer) is groot geworden door eigen zeggen van alleen Testosteron 500 mg + Primobolan 300 mg per week te gebruiken.
Hij is van mening dat dieet, training de basis is en dat de combo Test 500+ Primo 300 voldoende is om kwalitatieve massa gains te maken (8 kg netto)
Lijkt mij niet geheel waar. Hoewel op verschillende US board schrijven ze wel dat dit in het algemeen een goede combo is met weinig risico en dat de meeste niet meer nodig hebben, behalve voor wedstrijden dan.

Wat is jullie mening?
lijkt me niet onmogelijk als alle andere factoren goed in orde zijn.
 
Ja maar hij bedoelde dat dit voor iedereen geschikt zou zijn. Ook voor de meer gevorderde gebruiker. Meer is niet vaak beter volgens hem.

Magic combo dus met een goede balans tussen oestrogeen en androgeen.
 
Laatst bewerkt:
500mg test is al 5 keer meer dan wat je natuurlijk aanmaakt, ik denk dat je daar idd groot op kan worden maar ofdat je dezelfde tren look zal hebben denk ik dan weer niet. Maar ik heb nog nooit primo gebruikt dus met zekerheid kan ik dat niet zeggen.
 
8 kg netto lijkt me een ietwat excessieve schatting.
 
Hij zegt dat alles boven de 1 gram overbodig is voor iedereen. Overkill.
Behalve voor de pro's maar dat zijn we allemaal niet.
Alles< 1 gr AAS per week.

Voor massa:

500 TestE + 300 Primo (of 400 Primo)
of 500 Test + 400 Deca
of 500 Test + 200 Masteron of 400 Masteron

Cutten:
250 Test + 200 Tren+ 200 Masteron
of Test 250 Test + 400 Tren+ 400 Masteron
Of Test 250 Test + 400 Masteron
Of Test 250+ 200 Mast + 30 mg anavar
Of Test 250+ Bodenone 400
Of Test 250 +Boldenone 400+ Mast 200
Of Test 250+ Primo 200 tm 400

Meer is niet nodig. Of iemand nu 80 kg weegt of 120 kg.
Dat is zijn advies. Er zijn grenzen aan gains. De rest zijn meer bijwerkingen tov extra gains.

Hij heeft verschillende wedstrijd bodybuilders in NL en Belgie begeleid.
 
Laatst bewerkt:
Als ik zo op dit forum lees hoe er over AAS wordt gedacht en hoe het wordt gebruikt dan lijkt het heel aantrekkelijk.

als ik medici erover lees dan is het vragen om problemen.

:dunno:
 
Sommigen kunnen nog lager. 250 Test & 200 mg Mast is ook al genoeg om te cutten.
 
Als ik zo op dit forum lees hoe er over AAS wordt gedacht en hoe het wordt gebruikt dan lijkt het heel aantrekkelijk.

als ik medici erover lees dan is het vragen om problemen.

:dunno:
Als je je verstand een beetje gebruikt valt het ook allemaal wel mee
 
Ik vind Tren wel een beetje zonde tijdens een cut. :P (als je geen wedstrijden doet uiteraard)
 
Ik vind Tren wel een beetje zonde tijdens een cut. :P (als je geen wedstrijden doet uiteraard)

Absoluut.
Die trainer zegt dat Tren alleen nodig is voor wedstrijden. Veel te belastend anders. Maar de praktijk is vaak anders.
Mensen willen dat eenmaal gebruiken.
 
Hij ontkracht ook dat hoe zwaarder of ervaren je bent, je meer moet gaan gebruiken.
Het heeft allemaal dan te maken met genetica. Meer AAS is overkill.
 
Misschien dat hij zelf even een account kan aanmaken hier om het ons eens allemaal uit te leggen

Zal hem eens appen. Lijkt mij een goed idee.
 
Beste allemaal,

Een vriend van mij (personal trainer) is groot geworden door eigen zeggen van alleen Testosteron 500 mg + Primobolan 300 mg per week te gebruiken.
Hij is van mening dat dieet, training de basis is en dat de combo Test 500+ Primo 300 voldoende is om kwalitatieve massa gains te maken (8 kg netto)
Lijkt mij niet geheel waar. Hoewel op verschillende US board schrijven ze wel dat dit in het algemeen een goede combo is met weinig risico en dat de meeste niet meer nodig hebben, behalve voor wedstrijden dan.

Wat is jullie mening?

Ik zag er anderhalve maand geleden het beste uit ooit op 250mg test-e per 7 dagen gecombineerd met 10 mg anavar per dag samen met 25 mg aromasin per week (in 2en gesplitst). Dit hangt wel samen met een goed dieet en 6 x per week ruim 2 uur in de sportschool.
Vroegah deed ik dubbel dit en zag ik er niet zo goed uit puur omdat ik te lui was en me vol vrat.

Dus ja, dieet en cardio/training, en daarna lichte hoeveelheid steroïden om de puntjes op de i te zetten. Bijkomend voordeel is dat dit veel minder schadelijk voor je lichaam is en langdurig kan worden volgehouden. Moet ik er wel even bijzeggen dat geldt voor een atletische look, dus ik ben geen massamonster, maar iedereen zit te kijken hoor, zieke definitie.
 
Back
Naar boven