AndroidHealthClinic

Testosteron+ Primobolan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

serious shit die tren :eek:
Chad Nicholls zei onlangs nog dat ze het vroeger (doorgaans) 8 weken lang gebruikten. Echter zijn er tegenwoordig die het jaarrond gebruiken.

:lol:
 
Ik vind het zonde, zowel lichamelijk als financieel, om het tijdens een cut te gebruiken. Doe het mij maar tijdens een groeifase. :)

Velen schijnen niet goed te kunnen eten/verteren op tren. Dan heb je er niks aan tijdens een groeifase
 
Laatst bewerkt:
Maar ik ben niet velen...

giphy.gif
 
Ja het is zeker mogelijk. Driekwart van de mensen die kuren hebben hun voeding en training gewoon niet op orde. Ook al blijven ze keihard volhouden van wel.

Dan heb ik het nog niet eens over bunk of ondergedoseerde gear.
 
500mg test is al 5 keer meer dan wat je natuurlijk aanmaakt, ik denk dat je daar idd groot op kan worden maar ofdat je dezelfde tren look zal hebben denk ik dan weer niet. Maar ik heb nog nooit primo gebruikt dus met zekerheid kan ik dat niet zeggen.
Denk niet dat je 100mg de week aanmaakt. 7mg per dag ongeveer volgens wat ik lees.

ongeveer 49 de week. trek de ester van die 500 af en dan zit je mss aan 8 x meer. en dan hebben we het nog niet over de 300 mg primo. totaal is dan 800 mg AAS.
 
Een prima kuur overigens. Daar gaan de meeste mensen gewoon goed op.
 
Denk niet dat je 100mg de week aanmaakt. 7mg per dag ongeveer volgens wat ik lees.

ongeveer 49 de week. trek de ester van die 500 af en dan zit je mss aan 8 x meer. en dan hebben we het nog niet over de 300 mg primo. totaal is dan 800 mg AAS.


ester is helaas veel meer, rond de 35%
 
Ik zag er anderhalve maand geleden het beste uit ooit op 250mg test-e per 7 dagen gecombineerd met 10 mg anavar per dag samen met 25 mg aromasin per week (in 2en gesplitst). Dit hangt wel samen met een goed dieet en 6 x per week ruim 2 uur in de sportschool.
Vroegah deed ik dubbel dit en zag ik er niet zo goed uit puur omdat ik te lui was en me vol vrat.

Dus ja, dieet en cardio/training, en daarna lichte hoeveelheid steroïden om de puntjes op de i te zetten. Bijkomend voordeel is dat dit veel minder schadelijk voor je lichaam is en langdurig kan worden volgehouden. Moet ik er wel even bijzeggen dat geldt voor een atletische look, dus ik ben geen massamonster, maar iedereen zit te kijken hoor, zieke definitie.


wat deed 10mg anavar voor jou?
lijkt me heel weining 20mg lijkt me de absolute bodemgrens.
waarvoor pakte je het?
 
Voor de cosmetische effecten, vollere look, iets meer aders en net dat beetje minder vet, je krijgt er ook een mooie huid van.
Maar niet voor kracht, daar was weinig van te merken op die dosering
 
Voor de cosmetische effecten, vollere look, iets meer aders en net dat beetje minder vet, je krijgt er ook een mooie huid van.
Maar niet voor kracht, daar was weinig van te merken op die dosering

Die aders en een betere look heb je als je droog genoeg staat. Anders heb je daar niks aan.
 
Die aders en een betere look heb je als je droog genoeg staat. Anders heb je daar niks aan.
Ja. Ik ben ook van mening dat je weinig hebt aan anavar als je niet droog genoeg staat, qua cosmetische doeleinden
 
Is er geen sprake van gewenning van het lichaam aan AAS? Kan me namelijk wel voorstellen dat iemand die een eerste kuur gaat doen minder nodig heeft dan iemand die al 5 jaar kuurt. Dat dat is max van hem wordt aangegeven zou dan alleen betekenen dat je als beginner beter minder zou kunnen doen.
 
Als je een eerste kuur doet groei je op een bepaalde dosis..het beeld wat je voor je hebt aan het eind van die kuur wil je vaak met een tweede kuur overtreffen en daar is dan mits je je voeding niet aanpast een hogere dossering aas voor nodig.
 
Is er geen sprake van gewenning van het lichaam aan AAS? Kan me namelijk wel voorstellen dat iemand die een eerste kuur gaat doen minder nodig heeft dan iemand die al 5 jaar kuurt. Dat dat is max van hem wordt aangegeven zou dan alleen betekenen dat je als beginner beter minder zou kunnen doen.

Nee je lichaam went er niet aan, de resultaten zijn dosisgebonden. Natuurlijk doen mensen nooit exact 2 maal hetzelfde dus zullen de resultaten van identieke kuurtjes dan wel iets uiteenlopen. ( denk aan ander dieet, andere leefstijl, andere trainingsstijl, ander merk steroiden, andere mindset en zoals je zelf aangaf een ander uitgangspunt qua fysiek )
 
Hij zegt dat alles boven de 1 gram overbodig is voor iedereen. Overkill.
Behalve voor de pro's maar dat zijn we allemaal niet.
Alles< 1 gr AAS per week.

Voor massa:

500 TestE + 300 Primo (of 400 Primo)
of 500 Test + 400 Deca
of 500 Test + 200 Masteron of 400 Masteron

Cutten:
250 Test + 200 Tren+ 200 Masteron
of Test 250 Test + 400 Tren+ 400 Masteron
Of Test 250 Test + 400 Masteron
Of Test 250+ 200 Mast + 30 mg anavar
Of Test 250+ Bodenone 400
Of Test 250 +Boldenone 400+ Mast 200
Of Test 250+ Primo 200 tm 400

Meer is niet nodig. Of iemand nu 80 kg weegt of 120 kg.
Dat is zijn advies. Er zijn grenzen aan gains. De rest zijn meer bijwerkingen tov extra gains.

Hij heeft verschillende wedstrijd bodybuilders in NL en Belgie begeleid.
Interessant dit , om echt zinnige dingen te zeggen over de doseringen ga ik me niet over uit laten, te weinig kuurervaring.
maar ik geloof best dat er wel een Max is waar je lichaam echt efficiënt mee om kan gaan .

heb je zelf ooit gekuurd met primo Ivar_V
 
Beste allemaal,

Een vriend van mij (personal trainer) is groot geworden door eigen zeggen van alleen Testosteron 500 mg + Primobolan 300 mg per week te gebruiken.
Hij is van mening dat dieet, training de basis is en dat de combo Test 500+ Primo 300 voldoende is om kwalitatieve massa gains te maken (8 kg netto)
Lijkt mij niet geheel waar. Hoewel op verschillende US board schrijven ze wel dat dit in het algemeen een goede combo is met weinig risico en dat de meeste niet meer nodig hebben, behalve voor wedstrijden dan.

Wat is jullie mening?
En kun je de verdeling van 500 test 300 primo onderbouwen ? Cools gaf aan om verantwoord bezig te zijn: test e 250mg te zetten en daarnaast 200mg primo . Waarom dan niet 500 test 400 primo ?
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Interessant dit , om echt zinnige dingen te zeggen over de doseringen ga ik me niet over uit laten, te weinig kuurervaring.
maar ik geloof best dat er wel een Max is waar je lichaam echt efficiënt mee om kan gaan .

heb je zelf ooit gekuurd met primo Ivar_V

Ja.
Maar ik twijfelde of dat wel echte primo was. Ik nam toen 2 ml primo met 1 ml test.
Het is zoiezo lastig om echte primo te krijgen (tenminste dat heb ik vaak gelezen) vaak krijgt men wat anders.
 
Back
Naar boven