AndroidHealthClinic

Testosteron propionaat Pijnlijker dan andere esters ?

Bezoekers in dit topic

laurie97

Cool Novice
Lid geworden
10 mei 2022
Berichten
47
Waardering
1
Beste bodybuilding vrienden,

Klopt het dat er meer kans is op pijn na het injecteren van test prop in vergelijking met andere esters zoals test e ?

Bedankt alvast.
 
nee
 
Beste bodybuilding vrienden,

Klopt het dat er meer kans is op pijn na het injecteren van test prop in vergelijking met andere esters zoals test e ?

Bedankt alvast.
Ja.
 
Beste bodybuilding vrienden,

Klopt het dat er meer kans is op pijn na het injecteren van test prop in vergelijking met andere esters zoals test e ?

Bedankt alvast.
Valt wel mee. Ligt hoofdzakelijk aan lengte en dikte van de naald. Vaak ook eerder in schouder dan je bil
 
Dit en het ligt ook een beetje aan hoeveel t per ml is als je 125mg/ml hebt dant wel 75mg/ml niet ik mix mn sustanon op 300mg/ml nooit ergens last van maar als ik hoger per ml ga dan wel lol
 
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik zet meestal in mijn been met 0.6x25 naald volledig er in.
 
Test prop van een bepaald merk gaf mij afschuwelijke pip... nu met merk B werd het iets minder. Voor mij een reden om geen prop meer te zetten.
 
Propionate kan best pijnlijk zijn, ja. Zeker de eerste paar injecties
 
Propionate kan best pijnlijk zijn, ja. Zeker de eerste paar injecties
Zou je TrenA dan maar gaan mengen, dat zul je dan ook als pijnlijk gaan ervaren.
 
Zou je TrenA dan maar gaan mengen, dat zul je dan ook als pijnlijk gaan ervaren.

Ja, kan ik me voorstellen. Dat spul heeft ook al zo’n vies bruin kleurtje waar je al bang van wordt als je er naar kijkt. Pfff
 
Zou je TrenA dan maar gaan mengen, dat zul je dan ook als pijnlijk gaan ervaren.
Tren-a voel ik nada van. Prop en eigenlijk alle test esters zijn een hel.
 
Die naalden zijn toch maar 0,4 dik? Zal dat niet wat moeilijk gaan om te injecteren? Vind 0,6 al wat lastig voor test op olie basis .
Gaat prima, je moet sowieso wat geduld hebben en niet snel "doordrukken"
 
Back
Naar boven