XXL Nutrition

Sticky Testosteron replacement therapy (HRT / TRT)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij jou wordt alles vergoed kriel..
 
omdat ik vreselijk aardig persoon ben bro.....
 
bump.

voor de jongens die er aan denken om in de (verre) toekomst met TRT/HRT te beginnen, aan welke leeftijd denken jullie dan?
 
wat ik mij afvraag, het is mss een beetje off topic, maar stel dat je jaren kuurt op test. en na 5 jaar stop je. Ga je dan zelf nog test aanmaken? of moet je op een lage dosis blijven cyclen voor de rest vn je leven? + vnf welke dosis zal je test niet meer naturel herstellen?
 
wat ik mij afvraag, het is mss een beetje off topic, maar stel dat je jaren kuurt op test. en na 5 jaar stop je. Ga je dan zelf nog test aanmaken? of moet je op een lage dosis blijven cyclen voor de rest vn je leven? + vnf welke dosis zal je test niet meer naturel herstellen?
Dat zal persoonsgebonden zijn. Is bij iedereen verschillend. Waarom herstelt de ene persoon gemakkelijk en redelijk vlug na een kuur en waarom herstelt een ander persoon moeilijk en langzaam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nou ik denk dat je nog kan herstellen als je echt een maximale tijd hebt gekuurd.. dat daarna herstellen gewoon onmogelijk wordt... dat je lichaam die functie zelf kwijtraakt..
 
Ik snap niet waarom nolva als opstart gebruikt wordt, heb dit net 6 weken gehad ivm gyno en werd er zwaar emotioneel en depri van. Ga het nu operatief laten verwijderen. Is de kans groot dat je met nebido, in hrt, snel gyno ontwikkeld? Wil dit graag nog eens vermijden mocht ik hier weer mee beginnen, want die gyno heeft een grote impact gehad op mijn mentale welzijn...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven