MuscleMeat

Testosteron Supplement

Bezoekers in dit topic

Don Tony

Novice
Lid geworden
15 jan 2019
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
160kg
Vetpercentage
7%
Hi Iedereen,

Sinds jaren ben ik al bewust van mijn lage testosteronlevels. Naast de matige uiting van bepaalde secundaire geslachtskenmerkingen (zoals baardgroei, schaamhaargroei en lage stem) merk ik het nu ook in mijn spieropbouw. Ik heb vorig jaar geprobeerd om mijn levels op 'natuurlijke' manieren te verhogen door het aanpassen van mijn dieet en het uitbannen van masturbatie. Echter heeft dit tot geen verschil geleid. Ik ben bereid nu voor de volgende stap. Ik heb niet de drang om dit op te lossen via de huisarts, en zoek zelf naar een oplossing. Heeft er iemand tips voor mij?

Groetend,

Tony.
 
Laatst bewerkt:
Als jij echt lage testosteron waarden hebt dan moet je dat via de huisarts of endricoloog regelen maar iets verteld mij dat het gewoon een smoesje is.
 
Vragen naar bronnen mag niet Sanca Saxon .
Als jij echt lage testosteron waarden hebt dan moet je dat via de huisarts of endricoloog regelen maar iets verteld mij dat het gewoon een smoesje is.

+1

Dit is volgens mij meer een "ik heb niet zin om veel meer moeite te doen voor extra spiermassa".

Wie wil nou niet legaal test via de huisarts krijgen als het daadwerkelijk een probleem is.. :scratch:
 
Excuses, ik verwijder de vraag.

Als jij echt lage testosteron waarden hebt dan moet je dat via de huisarts of endricoloog regelen maar iets verteld mij dat het gewoon een smoesje is.

* endocrinoloog

Daar ben ik geweest. Echter zit ik bij de onderkant van de ondergrens wat toelaatbaar is waardoor ik niet in aanmerking kom voor behandeling. Deze range is alleen zo breed dat dit alsnog zeer suboptimaal is..
 
Dit is volgens mij meer een "ik heb niet zin om veel meer moeite te doen voor extra spiermassa".

Ergens speelt dit natuurlijk ook mee.. Is dat erg?
 
Ergens speelt dit natuurlijk ook mee.. Is dat erg?

Net binnen de ref. waardes vallen en dan wat hoger zitten dmv TRT gaat je niet al te veel opleveren qua spieren(volgens mij niks) TRT dosis in BE althans is een 125 mg per week of 250 mg per 2 weken.

Mocht je test al jaren abnormaal laag staan dan kan het wel een verschil maken.
 
Hoe zit je voedingsschema en supplementatie in elkaar? Vitamine d, zink?
 
je kan weer met een gerust hart beginnen met masturbatie.
je lichaam vraagt en produceert dan ook meer testosteron wat in je voordeel is natuurlijk
verder ook wel hard trainen dat is ook wel een vereiste maar dat spreekt voor zich
 
second opinion , heb je recht op De ene "endo" is de andere niet
 
Net binnen de ref. waardes vallen en dan wat hoger zitten dmv TRT gaat je niet al te veel opleveren qua spieren(volgens mij niks) TRT dosis in BE althans is een 125 mg per week of 250 mg per 2 weken.

Mocht je test al jaren abnormaal laag staan dan kan het wel een verschil maken.
Heb je daar een bron van? Dat is boven de dosering van alle richtlijnen die ik ken.
 
Heb je daar een bron van? Dat is boven de dosering van alle richtlijnen die ik ken.
Dat is wat veel artsen als begin dosis voorschrijven (mijn ervaring toch) Nadien sturen ze bij aan de hand van de bloeduitslagen.Als ze er iets van kennen.

Als een gewone huisarts het voorschrijft is het meestal 250 mg per 2 weken.Is enkel ook mijn persoonlijke ervaring met verschillende artsen.

En van andere mensen op TRT via doc hoor ik dezelfde dosissen.

Mss deels gemakzucht. sust is 250 mg per ampoule.
 
Laatst bewerkt:
misschien heb je hier wat aan! als je vrije testosteron laag is en je hebt nog nooit aas ofzo gebruik zou ik gewoon voor de simpele supplementatie gaan
zinc
magnesium
vitamine b6 + d3
maca root
fenugreek seed extract
multivitamine?
ashwaganda
zou je kunnen proberen kalmeert ook
tribulus terrestris werkt ook heerlijk libido verhogend

mocht het bovenstaande allemaal niet werken probeer dan

DIM -De voornaamste functie daarvan is het in balans brengen van de hormonen. De DIM supplement werking focust zich dan ook het meest op het in balans brengen van het testosteron bij mannen. En het oestrogeen bij vrouwen.


Eet goed en gezond veel broccoli is ook goed voor je test niveaus
Ohja en blijf mastruberen/je vriendin voldouwen want je produceert meer test, meer seks = meer test
sporten gewichtheffen werkt ook testosteron verhogend maar neem aan dat je dit al doet :)
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven